Samen heen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Megalomaniac het volgende:
Muse is waarschijnlijk de eerste band of één van de eerste bands die in het nieuwe Wembley stadion gaat spelen...
Word.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het concert zelf was natuurlijk weer absoluut geweldig. Maar toch miste er iets, het had niet de wow-factor die ik wel had op Werchter en Lowlands. Misschien komt het omdat dit de derde keer was dat ik ze zag dit jaar, dan is het bijzondere en voor een groot deel (het hele "Jeeej, ik ga ze eindelijk weer zien!) wel van af. Misschien komt het door de Brabanthallen. Alhoewel het geluid me 100% meeviel, was het gewoon een sfeerloze bak waar je instond. Bij binnenkomst meteen de achterkant van de tribunes zien enzo, nee, dat deed me niet zoveel.
Wat dat betreft denk ik wel dat de recensie in Metro vandaag de spijker op de kop sloeg. De muziek + show waren gewoon geweldig, helemaal in orde. Maar de sfeer maakte dat het concert iets miste. De Metro wijt dit aan de setlist (teveel onbekende nummers) en vervolgens aan het publiek (teveel mensen die alleen de singles kennen). De setlist vond ik eigenlijk wel in orde. Jammer dat Muscle Museum werd geschrapt natuurlijk, maar ja, daar doe je ook niks aan. Ik heb me vooral geërgerd aan het publiek. Ik stond tussen een moeder met dochter, 3 punkachtige pitters, een groepje ruim-30-muzieksnobs en een Joop Braakhekke lookalike in. In het voorste vak. Kijk, dat ze een gemengd publiek trekken is natuurlijk niet echt verkeerd ofzo, maar de sfeer is daardoor een beetje mat. In tegenstelling tot bij de eerder genoemde festivals, waar ook niet iedereen voor Muse komt, maar wel iedereen er een feest van maakt. En dat miste ik dus dinsdag.
Maar dat mag de pret niet drukken, want het concert was geweldig, erg leuk om Hoodoo en City of Delusion een keer live te horen (ik vergeet steeds hoe mooi Hoodoo is). Citizen Erased en Knights of Cydonia waren natuurlijk de ultieme hoogtepunten. De lichten en de Blissballonnen waren ook dik in orde. De Noisettes waren weer lekker op dreef, al komen ze natuurlijk nooit zo goed tot hun recht als in de kleine zaal van Paradiso tijdens Londen Calling, of in de India op Lowlands. Maar ze hebben me weer goed weten te vermaken.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Behalve dan dat stelletje gekken die aan de zijkant in het voorste vak helemaal gek werden![]()
Die geile heaumeau met heerlijke nasale stem en killer riffs.quote:
Neejj...geen kaartje.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:59 schreef Leonos het volgende:
Oja...
Niet echt
Maja moet maarGa jij ook?
Stond jij ook links in dat rustige gedeelte? Heb echt een tijdje naar die lui staan in kijken in plaats van naar het podiumquote:
Net aan het randje, in het midden...hoewel je orientatie wel naar de knoppen is als je heel lang in z'n hellhole hebt gezeten.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Stond jij ook links in dat rustige gedeelte? Heb echt een tijdje naar die lui staan in kijken in plaats van naar het podium![]()
Ach joh, het publiek hoeft zich niet helemaal wild te springen zolang ze maar genieten.. Groep met rustige mensen die er helemaal in op gaan vind ik zelf fijner.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik verbaasde me ook nogal over een matte publiek, overal waar ik keek stonden mensen gewoon stil (kon alleen de pit niet zien). Behalve dan dat stelletje gekken die aan de zijkant in het voorste vak helemaal gek werdenMaar had wel wat meer enthousiaste reacties verwacht..
HEYquote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Outside_lines het volgende:
* Uitrijden: Maar liefst 1 uitgang voor de hele fucking parkeerplaats en dan nog eens twee jostis die op elkaar rjiden op de enige uitvalsweg![]()
ik kende ook niet alle nummers van de nieuwe cd hoor, a soldier's poem en forced in ken ik ook niet uit m'n hoofd omdat ik ze niet geweldig vind.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach joh, het publiek hoeft zich niet helemaal wild te springen zolang ze maar genieten.. Groep met rustige mensen die er helemaal in op gaan vind ik zelf fijner.Maar ik had het idee dat meer dan de helft van het publiek de nummers nieteens kon.
![]()
Vooral bij Forced In, volgens mij kon echt de helft van de zaal dat stukje niet.![]()
ja, daardoor heb je mij drie seconden in het wild gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 18:09 schreef Q. het volgende:
Ik ben heel blij dat ik met de trein ben gegaan ondanks de verleiding van de auto.
Nee, daardoor was ik niet 3 uur onderweg naar Utrecht.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, daardoor heb je mij drie seconden in het wild gezien.
Ze spéélden Soldiers Poem niet eens.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kende ook niet alle nummers van de nieuwe cd hoor, a soldier's poem en forced in ken ik ook niet uit m'n hoofd omdat ik ze niet geweldig vind.
Dat zegt alweer genoeg. Zal wel in de war zijn met een ander nummer, heb hem nl. altijd op shuffle staanquote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze spéélden Soldiers Poem niet eens.
3 uur, jezus. je zat toch mij in de trein?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daardoor was ik niet 3 uur onderweg naar Utrecht.
Jaaaaa, maar als ik met de auto was gegaan was ik 3 uur onderweg geweest mutsquote:Op donderdag 30 november 2006 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 uur, jezus. je zat toch mij in de trein?
nouquote:Op donderdag 30 november 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar als ik met de auto was gegaan was ik 3 uur onderweg geweest muts
Hij wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:42 schreef CherryLips het volgende:
wehe je stond vlak bij mij
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef Megalomaniac het volgende:
Even deze channel in de gaten houden:
http://www.youtube.com/profile?user=LaciousCayne
Ben filmpjes aan het uploaden.
Jah ze vallen best wel mee idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Innuendo het volgende:
Toffe videos man! Ziet er nog best goed uit!
Kan toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat die gast alles heeft mee gezongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |