Ik ben al een nieuw halsbandje wezen kopen, maar voorlopig loopt ze nog even bloot rond.quote:
Oh, zo noemde ik mijn ex-vriendin ook altijd. Poezevriendinnetje. Die was helemaal niet zo lief, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Lienekien het volgende:
Ze is zooooo lief, mijn poezevriendinnetje.
Erik, ik had geen idee!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van poezen. In elke betekenis van het woord.
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Je misbruikt mijn lofuitingen voor jouw rans, JAM.
Snoepgoed! Door de goede sint!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Nog iemand die zin heeft om eens lekker te kotsen op katten?
Jij had je beurt al gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsen
Ik bedoel zo, hè:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikkots er niet op. Kotsen is vies. Ik wordt er alleen bang van. Van poezen dan he.
Zal ik doen alsof ik weet waarover je 't nu hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje uit de toon vallen, dat 'undefined' rechts boven je post.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef broer het volgende:
Ik zie net dat het in de andere layout er niet staat inderdaad.
Momentje.
In opdracht van wie? En waarom is dat leuk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik werk momenteel in opdracht, trouwens...Haha.
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gebruik jij nog de oude layout, broer?
Die ontzettend lelijke kleur geel, broer.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:06 schreef broer het volgende:
Maar vertel eens, wat vind je er storend aan? Dat er 'undefined' rechts boven elke post staat?
Wat maak je zoal eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Maar wel leuk dat-ie dat doet.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |