Jij hebt die documentaire dus niet gezien net.. wát een geweldenaar! En die Engelsen moeten niet janken, het werd immers 2-0 en het laatste doelpunt was briljant..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef Neuroscience het volgende:
Jammer alleen van die handsbal en zeggen "het was de hand van god"...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef erkel het volgende:
160 dan
Ik zeg ook niet dat het geen geweldige voetballer was, maar zulke dingen flikken en dan pas járen later zeggen dat het je eigen hand was, is juist zo'n voetballer onwaardig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt die documentaire dus niet gezien net.. wát een geweldenaar! En die Engelsen moeten niet janken, het werd immers 2-0 en het laatste doelpunt was briljant..
Als jij het mijne ook niet vergeet..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
nou jongens ik ga tukken, en vergeet mijn punt niet he:)
Waar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Als jij het mijne ook niet vergeet..
Onwaardig? Smerige overtredingen, ellebogen, spugen, schalbes.. dat is pas onwaardig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen geweldige voetballer was, maar zulke dingen flikken en dan pas járen later zeggen dat het je eigen hand was, is juist zo'n voetballer onwaardig.
Uhm, nou gewoon in dit topic?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waar?komt er achter dat hij 200 post vandaag heeft gepost
![]()
![]()
Is ook zo. Maar een 'illegaal' doelpunt maken is net wat erger imo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Onwaardig? Smerige overtredingen, ellebogen, spugen, schalbes.. dat is pas onwaardig.
Dat is nu het maken van een mooie myhte. Dat maakt de voetballer Maradonna zo mooi. Drugs, doping, hartaanvallen, handsbal. Het maakte hem in Argentinie zo geliefd. De beste voetballer van de wereld, maar ook (veel) fouten maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen geweldige voetballer was, maar zulke dingen flikken en dan pas járen later zeggen dat het je eigen hand was, is juist zo'n voetballer onwaardig.
Stanley +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jelka van Houten!
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat is nu het maken van een mooie myhte. Dat maakt de voetballer Maradonna zo mooi. Drugs, doping, hartaanvallen, handsbal. Het maakte hem in Argentinie zo geliefd. De beste voetballer van de wereld, maar ook (veel) fouten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |