Eigenlijk was het mijn beurt. Degene die de laatste post heeft. Maar bedanktquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:15 schreef seekfaM het volgende:
*zo wat is dat een tivus klusje* die score doorvoeren, maar iemand moet het doen, en bij deze, het is gedaan
![]()
![]()
Ik slaag tenminste wél voor m'n examenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen verstand van voetbal, dat weten we allemaal..![]()
En Newell's Old Boys nog in Argentinie. seekfaM was je voor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef Gooitzen het volgende:
Sevilla, tuurlijk!
Welk examen? Theorie van je rijbewijs?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik slaag tenminste wél voor m'n examen
Jij hebt zeker ook op Ned 3 gekeken? Daar noemden ze Old Boy's en Sevilla niet eens. Wat een voetballer was die man.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef macondo het volgende:
[..]
En Newell's Old Boys nog in Argentinie. seekfaM was je voor!
Seekfam +1
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook op Ned 3 gekeken? Daar noemden ze Old Boy's en Sevilla niet eens. Wat een voetballer was die man.
Hij heeft dan toch recentelijk toegegeven dat het zijn eigen hand is hè, dat pleit dan weer voor hemquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef Neuroscience het volgende:
Jammer alleen van die handsbal en zeggen "het was de hand van god"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |