wat verwacht je voor dat geld?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef blrrrt het volgende:
M'n schoonouders hebben een TFT van de Aldi en ik vind het een baggerscherm. Kleuren komen totaal niet goed over.
tweakers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef pikskee het volgende:
mm ik heb op tweakers ook een bericht geplaats en die zeggen dat ik n betere kan krijgen voor t zelfde geld
dusja
Als je dan toch probeert lollig te doen door Tweakers uit te kotsen, zou je dan even uit willen leggen waarom precies?quote:
En net zo idioot als nog een heel stel hier. Maar dit is net zo'n discussie als Aldi pc, kopen of laten staan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef royco_100 het volgende:
[..]
Als je dan toch probeert lollig te doen door Tweakers uit te kotsen, zou je dan even uit willen leggen waarom precies?Is namelijk even idioot als Mrkanarie
![]()
![]()
och word ook niet als belangrijk punt opgenomen in grote tests ofzo..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:59 schreef Tatutatu het volgende:
Niet teveel blind staren op ''reactietijd'', echt een ''koop mij!!!!!'' prikkel en niks meer.
Die van mij is 12ms en die van me maat is 8ms maar die van mij heeft veel minder ghosting!
Zegt geen biet in elk geval
Zeg niet zoveel, ze halen allerlei kunsten uit om een lagere reactietijd te krijgen wat ten koste gaat van andere zaken zoals minder kleuren. In principe kan je een tft scherm niet onder de 16ms krijgen zonder kleurverlies.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
och word ook niet als belangrijk punt opgenomen in grote tests ofzo..
[/sarcasme]
het zegt veel, niet alles, maar wel veel.
het is ook afhankelijk van het soort scherm dat is gebruikt en de kwaliteit hiervan
1) Kun je de kleurtemperatuur niet instellen?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:13 schreef glennieman het volgende:
Anderhalf jaar terug heb ik ook een Medion TFT aangeschaft. Kleuren zijn niet erg "warm" en tijdens gamen valt de refresh rate erg tegen, maar wat wil je voor die prijs?! Ik raad ook aan om voor een Samsung te gaan.
Tof!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef Keiichi het volgende:
Ik kan inkopen bij een distributeur en daar kan ik een 19" scherm voor Eur 190,- (incl btw) verkrijgen.![]()
Dure distribiteur heb je. beetje simpel 19" scherm kost verkoop amper 199. dus inkoop incl. iets van 175/180.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef Keiichi het volgende:
Ik kan inkopen bij een distributeur en daar kan ik een 19" scherm voor Eur 190,- (incl btw) verkrijgen.![]()
1) kleurtemperatuur is idd te wijzigen, echter blijft het scherm een beetje grauw aandoen. Weinig levendige kleuren.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1) Kun je de kleurtemperatuur niet instellen?
2) Refreshrate die tegenvalt tijdens het gamen? Bij een TFT scherm zou de refreshrate altijd 60hz moeten zijn.
errrhmm.. nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
2) Refreshrate die tegenvalt tijdens het gamen? Bij een TFT scherm zou de refreshrate altijd 60hz moeten zijn.
de output van m'n videokaart is 75hz voor m'n ene scherm en 70hz voor het andere.quote:
in princiepe is het zo dat de refresh rate niks meer uit maakt bij tft's (aangezien het beeld niet ververst zoals bij een beeldbuis maar de pixels van kleur veranderen daarom is de response tijd belangrijkerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de output van m'n videokaart is 75hz voor m'n ene scherm en 70hz voor het andere.
Maar idd, er zijn ook schermen die het beste werken met 60![]()
duhquote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
in princiepe is het zo dat de refresh rate niks meer uit maakt bij tft's (aangezien het beeld niet ververst zoals bij een beeldbuis maar de pixels van kleur veranderen daarom is de response tijd belangrijker)
klopt maar die frequentie is volgens mij NIET je refreshratequote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
duh
maar je scherm moet input krijg van de videokaart, en laat die input nou ook eens een frequentie hebben..
Voor zover ik weet werkt elk scherm het beste met 60hz.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
de output van m'n videokaart is 75hz voor m'n ene scherm en 70hz voor het andere.
Maar idd, er zijn ook schermen die het beste werken met 60![]()
doe eens..quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Voor zover ik weet werkt elk scherm het beste met 60hz.
Als je 75 pakt bijvoorbeeld moet het in je monitor omgezet worden naar 60 en dan wordt het weergegeven. Dat dat een slechter resultaat heeft hoef ik denk ik niet uit te leggen
is ie ook niet, want met een tft scherm kan je itt crt schermen niet de refreshrate / response time / whatever zelf instellenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar die frequentie is volgens mij NIET je refreshrate
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |