Dat model had in ieder geval geen last van te weinig airflow.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Andyvie het volgende:
Qua service heb ik alleen maar goeie ervaringen met Medion. Ik had een pc gekocht van de Aldi en die maakte een lawaai als een stofzuiger (bekend probleem van die serie). Ik gebeld en binnen een paar dagen stond er iemand voor de deur die een nieuwe koeler monteerde.
Sindsdien nooit meer problemen gehad.
Voor die prijs kun je nergens zo'n pc krijgen.
Het is alleen de vraag of je het allemaal wel nodig hebt, want ik denk dat jij voor een pc die jij wilt hebben om de spellen te spelen die jij opnoemt gerust met een mindere (en dus goedkopere) pc toe kunt...
Binnenkort krijg ik ook de nieuwe NFS en misschien wil ik ook nog wel andere spellen proberen. Maar het is dus wel een aanrader? Een goedkopere pc hoef ik sowieso niet. Ik wil wel een die weer een aantal jaar meekan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef Andyvie het volgende:
Qua service heb ik alleen maar goeie ervaringen met Medion. Ik had een pc gekocht van de Aldi en die maakte een lawaai als een stofzuiger (bekend probleem van die serie). Ik gebeld en binnen een paar dagen stond er iemand voor de deur die een nieuwe koeler monteerde.
Sindsdien nooit meer problemen gehad.
Voor die prijs kun je nergens zo'n pc krijgen.
Het is alleen de vraag of je het allemaal wel nodig hebt, want ik denk dat jij voor een pc die jij wilt hebben om de spellen te spelen die jij opnoemt gerust met een mindere (en dus goedkopere) pc toe kunt...
Ja als ik die vond deed ik dat ook. Maar waar vind ik die?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb één medion PC gehad en dat was een prima ding tegen een superscherpe prijs...
Tegenwoordig krijg je er echter overbodige dingen als die tv-kaart bij, en mag je je afvragen of je wel wil betalen voor zaken die je toch niet gebruikt... Als je elders een gelijkwaardige pc (zonder de overbodige onderdelen) kan krijgen voor een scherpere prijs dan de medion , zou ik dat doen... Anders heb je met de medion gewoon een goede computer met een goede prijs.
Ik kan zeggen dat de versie van maart 2003 een goede versie was.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vergelijk het altijd een beetje met een Kia of het vroegere Daewoo:
Op papier, in de folder ziet het er fantastisch uit en zit het vol met mooie opties voor minder geld dan bij welk merk dan ook.
Maar als je zo'n auto dan rond de 2 ton hebt zitten weet je ineens weer waarom het zo goedkoop was.
Maar er zijn ook goede modellen van Medion. Dat is het listige.
Je zal het systeem echt een week moeten testen, voluit, om te weten of het aan je eisen voldoet.
Dat is dan weer een voordeel van de Aldi: niet goed, geld terug zonder discussie. Dat is dan ook de enige reden waarom ik nu zeg: haal 'm gewoon en kijk of het bevalt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:25 schreef CecilBDemented het volgende:
medion is bagger alleen meer ellende mee gehad alles is al vermeld in topic.
je kunt beter wachten op een nieuwe targa variant van de lidl
Het is jammer dat de ervaringen zo verschillend zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 00:46 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb alleen maar heel goeie ervaringen met Aldi en Medion.
Mijn vader werkt inmiddels alweer 6 jaar zonder enig probleem op een aldi/medion PC.
Targa daarentegen is een ramp!
Mijn tante heeft er deze maand een bij de lidl gekocht, en de specificaties waren totaal niet van deze tijd. 512mb ram, 160gb hardeschijf, dat werk. Behoorlijk oude modellen, voor de prijs van nu zeg maar
Ik zeg: Medion
MEdion koeler kwam er bij een oude bios pas sterk in als de temp >56graden wasquote:Op maandag 27 november 2006 19:11 schreef RainofDeath het volgende:
Die krengen zijn altijd warm aangezien ze een cooler gebruiken die slechter is dan de boxed versie. Mijn medion werd rond de 55/60 graden met de medion cooler maar toen ik een nieuw moederbord had met dezelfde processor en de orginele boxed cooler van intel was dat gedaalt tot 30/40 graden... , niet kopen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |