Als MiLalaa het woord schaatsen ziet wordt ze gehypnotiseerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb zelfs een TopicIcon gebruikt
zou MiLalaa het topic weten te vinden?
dat blijkt..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als MiLalaa het woord schaatsen ziet wordt ze gehypnotiseerd
en meteen drie reactiesquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
rustig in de bar. Ik kruip maar onder de wol
jawel! want omdat het rustig is ga jij naar bed.. dan wordt het druk en kun je dus blijvenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, dat is nou niet bepaald positief he..
sprinten in Harbin volgens mij..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
wat voor schaatswedstrijd is er dit weekend??
sorry pfaf,pfap, ppaf, ppap, ffaf, ffap,fpaf,fpap en andere minder bekende klonen
Sorry, ik had niet ze niet allemaal onder controle vanavond.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef pfaf het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DIE TITEL!
http://www.youtube.com/watch?v=g73gSl49EQcquote:Op woensdag 29 november 2006 00:45 schreef Bruce117 het volgende:
Ze draaiden vanavond Room Elevenop de bowling.
Pas dan maar op met koffie/thee drinken, anders zit alles en idereen onderquote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef MiLalaa het volgende:
grieperig, geeuwen, en dan de hik. Dan krijg je een best raar geluid![]()
Nerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef pfaf het volgende:->
![]()
[afbeelding]
Vanmorgen uit verveling deze bal geanalyseerd, wie leuke animaties wil moet maar even roepen.
't Wordt weer tijd voor m'n pilletjes.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:58 schreef Remzz het volgende:
Hoi !
Ik heb trouwens serieus zitten zoeken naar solo-curling maar op de site van de internationale curling unie staat gewoon echt niets erover. Verder op internet ook niets kunnen vinden
Hoi.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi.
niet zo draaien joh, dan ben je dadelijk ook nog misselijk
Oeh lekkerquote:Op woensdag 29 november 2006 19:30 schreef MiLalaa het volgende:
nee want ik moet tijdens voetbal nog aan de choco-koekjes![]()
Komrad, er loopt een topic in VBL over p2p en online wedstrijden kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef komrad het volgende:
is het voetbal ook online te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |