Nee ik was toen net gebanned door een ruzie met Shmoopy hier op vblquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Messenga het volgende:
Je hebt ongetwijfeld wel de capiciteiten, TR.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik was toen net gebanned door een ruzie met Shmoopy hier op vbl![]()
In de correspondentie over de ban heb ik nog wel aangehaald hoe populair ik was in het "wie word de nieuwe mod topic". Maar ik heb er nooit meer iets van gehoord![]()
Ik ben er inhoudelijk op ingegaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, dat je weer met een flauwe zeik opmerking reageert Golfer. En nergens inhoudelijk op in gaat.
Dat trieste gereageer en het posten van Calimero plaatjes als een opmerking hun niet zint? Idd!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Wat een niveau weer hier zeg. Als de discussies nu enig niveau hebben okee, maar het is altijd hetzelfde liedje---> Ajax wordt erbij betrokken.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat kinderachtig gedoe hier.
Voor mij dan, dat terzijde.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]weekend
Het weekend is van vrijdag avond tot maandag morgen
en de reacties die daarop volgen ook. Niet direct ban-editwaardig, maar wel erg storend.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat trieste gereageer en het posten van Calimero plaatjes als een opmerking hun niet zint? Idd!
Helaas weet ik ook beter, wat niet wegneemt dat het plaatsen van doodsverwensingen altijd gestraft zijn geweest met een ban.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar zou je na x jaar op VBL niet beter moeten weten?
Het feit dat ook na opschoning en waarschuwing nog steeds door wordt gegaan met het posten van plaatsen en trolls (en hier ook op gereageert wordt) lijkt me wel ban of in ieder geval edit waardig.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
en de reacties die daarop volgen ook. Niet direct ban-editwaardig, maar wel erg storend.
Ik zal het topic eens nagaan en wie er teveel offtopic is gegaan en getrolled heeft eventueel bestrafen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het feit dat ook na opschoning en waarschuwing nog steeds door wordt gegaan met het posten van plaatsen en trolls (en hier ook op gereageert wordt) lijkt me wel ban of in ieder geval edit waardig.
Nou dat gebeurd zeker niet altijd, meestal wel als ze persoonlijk/op de man zijn, maar zo algemeen als deze vaak niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
Helaas weet ik ook beter, wat niet wegneemt dat het plaatsen van doodsverwensingen altijd gestraft zijn geweest met een ban.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het feit dat ook na opschoning en waarschuwing nog steeds door wordt gegaan met het posten van plaatsen en trolls (en hier ook op gereageert wordt) lijkt me wel ban of in ieder geval edit waardig.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Talpa topic is weer open. Mocht de discussie weer uitmonden in dezelfde discussie die verwijderd is gaan er op zeker bans vallen.
Ik heb dat inderdaad gezegd, maar de discussie en de geeditte posts waren niet zo erg als eerst. Dus heb ik toch besloten om niet tot bannen over te gaan.quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef RayMania het volgende:
Je boosheid kan ik absoluut begrijpen, ik ben ook niet de vrolijkste nu. Normaal reageren na een aantal waarschuwingen kan natuurlijk wel.
Maar als iemand met een blauw kleurtje meedoet met dat gebash en geflame kun je moeilijk verachten dat het ontopic blijft.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gezegd, maar de discussie en de geeditte posts waren niet zo erg als eerst. Dus heb ik toch besloten om niet tot bannen over te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |