Dat huilie-topic van je was bij voorbaat al kansloos.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Doornenburg het volgende:
Bos81 sluit dit topic maar
‘Talpa ontziet Ajax vaker dan Feyenoord’
Als zelfs moderators al niet normaal gaan posten dan is er geen heil meer voor het topic
dat sowieso maar het was dan ook geen handige post van Messengaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat huilie-topic van je was bij voorbaat al kansloos.
Ik heb er niet eens gereageerdquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat sowieso maar het was dan ook geen handige post van Messenga
Okeequote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Doornenburg het volgende:
Bos81 sluit dit topic maar
‘Talpa ontziet Ajax vaker dan Feyenoord’
Als zelfs moderators al niet normaal gaan posten dan is er geen heil meer voor het topic
Heatwave bedoel je zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:al die blauwen lijken op elkaar
mijn excuses.
quote:
Ik ben hier geen mod verderquote:
voorbeeldgedrag enzoquote:
Huilie.quote:
net als Yvonne, Danny, Static, Laffer etc bedoel je?quote:
jaquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als Yvonne, Danny, Static, Laffer etc bedoel je?.
Damn wat ben ik braaf.
.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Huilie.
Ik mod hier niet mee alleen als ik dus grove policy overschrijdende dingen zie, zoals mijn taak ook is.
Dat jij het nou NSB gedrag vindt zal me echt volkomen worst zijn..
Ik edit hier niets, wis niets, en ik wijs mensen ook niet op hun woorden normaal gesproken.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Ja jij gebruikt hier je modrechten/taken dus. Dan moet je het niet gek vinden dat mensen je als mod zien. En dat je dus een voorbeeldfunctie hebt. Of in ieder geval niet de functie om topics verder om zeep te helpen en mensen af te zeiken.
En dan niet met van die kutsmoesjes komen "ja maar ik ben geen mod hier". Naast de lusten ook de lasten dragen.
Meld voortaan dan ook AUB de mensen die ondanks het verbod toch Calimero plaatjes blijven postenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik edit hier niets, wis niets, en ik wijs mensen ook niet op hun woorden normaal gesproken.
Maar een post als van die gast is gewoon en verboden en te debiel voor woorden ja. Dus dan meld ik dat, zou elke andere mod ook doen. Dat wordt van ons verwacht.
Meer doe ik niet, ik post hier gewoon mee en gedraag me net als elke andere user, dus ja, ik etter ook wel eens mee. Is niets bijzonders hoor. Welkom op FOK!.
VBL is niets speciaals ofzo hoor..
Nee hoor, ik lopen niemand te trollen buiten mn eigen subforum om hem vervolgens aan te geven voor een ban, als hij erop reageert.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat zou Robbie graag die lusten willen zeg.
nee, dat is hooguit storend, niet kwetsend.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Meld voortaan dan ook AUB de mensen die ondanks het verbod toch Calimero plaatjes blijven posten![]()
Je gaat toch niet menen dat je zo´n uitspraak serieus neemt? Of zit je nu echt te huilen achter de PC en te denken aan de joden die gestorven zijn in de oorlog?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is hooguit storend, niet kwetsend.
@robbie : hamas etc is redelijk gewoon hier (helaas) maar:
"Wanneer wordt jullie kutvolk nou eens uitgeroeid" is dat gelukkig nog niet in Nederland.
Er zijn duizenden mensen die meelezen die daar misschien wel gevoel bij hebben pannekoek.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:23 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je zo´n uitspraak serieus neemt? Of zit je nu echt te huilen achter de PC en te denken aan de joden die gestorven zijn in de oorlog?![]()
Daar geloof ik niet zo in.... Sorryquote:Op donderdag 30 november 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen die meelezen die daar misschien wel gevoel bij hebben pannekoek.
Niet overdrijven. Het topic heeft tot nu toe 1943 views. Het overgrote deel daarvan komt van dezelfde users. + het bericht heeft er niet lang opgestaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen die meelezen die daar misschien wel gevoel bij hebben pannekoek.
Nee dat zeker niet. Maar om iemand daar nou om te bannen. Niet of hij echt meent dat hij Joden aan het gas wil. En net of iemand die dat leest dat serieus neemt.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Ga je nou zeggen dat dat soort taalgebruik maar geaccepteerd moet worden?
bij herhaaldelijk posten van dat soort onzin moet er iig geband worden. Maar als het slechts een eenmalige vergissing is hoeft dat niet. Maar dat ligt helemaal aan de situatiequote:Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar om iemand daar nou om te bannen. Niet of hij echt meent dat hij Joden aan het gas wil. En net of iemand die dat leest dat serieus neemt.
Ik als Jood wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef Doornenburg het volgende:
Daar geloof ik niet zo in.... Sorry![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Ga je nou zeggen dat dat soort taalgebruik maar geaccepteerd moet worden?
Jee, wat ben jij naief zulke taal is onacceptabelquote:Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar om iemand daar nou om te bannen. Niet of hij echt meent dat hij Joden aan het gas wil. En net of iemand die dat leest dat serieus neemt.
Nee, maar ik ben wel gevoelig voor dat soort anti-semitische opmerkingen die bij wet verboden zijn en waarvoor iemand meer dan terecht een ban krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Moest je huilen toen je het las?
Tja, het is nou eenmaal TerroRobbie's speeltuinquote:Op donderdag 30 november 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel dat dit FB topic weer zo vol is
Maar het getroll en geflame van alle joden (zoals golfer het ook zegt, val me er dus niet op aan) is wel acceptabel?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Jee, wat ben jij naief zulke taal is onacceptabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |