Even gauw tussendoor (Sara is nog steeds wakker) Het schijnt dat stomen niet echt effectief is, in tegenstelling tot wat gedacht werd. Beter is om hem warm aan te klesen, en naar buiten ermee, lekker in de frisse lucht.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef melonovy het volgende:
Nou Githa, wat een tegenslag krijg je te verwerken, wat naar allemaal. Dikke kus voor Jordy!
En Saartje met een oorontsteking, ook jij een dikke kus.
En Demi met een driftbui, zo'n lief poppetje met een driftbui, 't lijkt haast een onmogelijke combi
Yorammeke heeft vanacht weer pseudo kroep aanvallen gehad, dat is ook niet leuk voor zo'n kleintje. (een paar maandengelden ook al eens gehad) Stomen naast de douche schijnt te kunnen helpen, maar dat is hier maar van korte duur. De dokter kan er ook zo weinig aan doen, het is echt een kwestie van een tot enkele nachtjes troosten en stomen. Dus eigenlijk moet ik nu ook naar bed
ah, midden in de nacht naar buiten, zal ie leuk vinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Even gauw tussendoor (Sara is nog steeds wakker) Het schijnt dat stomen niet echt effectief is, in tegenstelling tot wat gedacht werd. Beter is om hem warm aan te klesen, en naar buiten ermee, lekker in de frisse lucht.
Wat wij met Sara altijd deden was eerst stomen, dan de koude lucht in (wel dik aangekleed), hielp bij haar wel...
Justin zegt dan dat het al donker isquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef melonovy het volgende:
[..]
ah, midden in de nacht naar buiten, zal ie leuk vinden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Justin zegt dan dat het al donker is
Vandaag had ik mij geschoren. Zegt ie vanochtend. Papaaa, wat is er met je gesicht?
Ik zo: Papa heeft zich geschoren, baard eraf.
Hij: Oooh, doet het ook au?
Ik: Nee hoor, maar vind je het mooi?
Hij: Nee papa, echt niet.
En bedankt Justin.
Ik ben een beetje een anti-snoep mama. Niet dat ze nooit iets krijgt maar niet veel iig. En aangezien Piet slechts een kinderhandje vult en die van Isis niet zo groot is , passen er niet zoveel pepernoten inquote:Op donderdag 30 november 2006 09:10 schreef melonovy het volgende:
Xanthe, zou heel goed kunnen hoor, zo'n vertoning kan heel indrukwekkend zijn op kleine kinderen. Zeker als ze ook nog veel genoept heeft (suikers en kleurstoffen) kunnen ze zeer hyper worden.
Mila net zo. Justin houdt gewoon al beide handjes opquote:Op donderdag 30 november 2006 09:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een anti-snoep mama. Niet dat ze nooit iets krijgt maar niet veel iig. En aangezien Piet slechts een kinderhandje vult en die van Isis niet zo groot is , passen er niet zoveel pepernoten in
Denk dat ze iets van 5 pepernoten heeft gehad gisteren , valt dus reuze mee.
Zo pienter is ze (nog) niet. Isis is zelfs zo netjes dat ze 1 pepernootje van de hand af paktquote:Op donderdag 30 november 2006 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mila net zo. Justin houdt gewoon al beide handjes op![]()
Ook rode wangetjes en diarree? Dan weet je het helemaal zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij kmen er bij Amber kiesje aan.. Ze zit steeds met haar vingers in haar mondje, trekt aan haar oren, eet matig en is mega chagarijnig....
Ze wil geen minuut alleen gelaten worden... ze schreeuwt gewoon de hele boel bij elkaar zodra ik maar uit haar zicht verdwijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |