Githa....de een na de andere AB kuur is zeker niet gezond! ik zou echt als er iets anders mogelijk is, daar voor gaan.....Ik vind het zo rottig voor Jordy, maar ook voor jou
Renzell, goed dat je die afspraak verzet hebt hoor, gelijk heb je... Juul heeft wel even iets anders aan z;n hoofd, hopelijk knapt hij snel op
Wij zijn ook terug van de HA. De hork van HA van vorige week, heeft dus mooi niet goed gekeken, Sara's rechter oortje is nog net zo ontstoken als 2 weken terug
![]()
Ons arme meiske was vannacht weer wakker van de pijn, meiden, ze gilde het echt uit. Ze was aan het draaien en kronkelen en wist zich van de pijn geen houding meer te geven. En maar trekken aan dat oortje, met d'r handjes slaan als ze een pijnscheut had... Uiteindelijk is ze met een zetpilletje na 2 uur weer gaan slapen.
Ze krijgt nu een stootkuur AB van 4 dagen, als het over een week nog niet beter is, gaat ze naar een KNO arts...
Ik kan die HA van vorige week wel wat doen, eerlijk waar, zeggen dat mijn meiske een griepje heeft en daarom zo ziek was 's nachts, en zeggen dat AB overbodig was want er was geen ontsteking te zien enz enz... Bah bah bah
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje