Geheel off-topic:quote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef Sugar het volgende:
Door weer en wind met fietskar, twee kindjes tegen elkaar aan. Er kruist ons een busje. BRINKS WAARDETRANSPORT.
Ik grinnik. Bestaat er een waardevoller vrachtje dan het mijne?
Kim is niet allergisch, voor zover ik weet. Djeez wel, denk dat je daarmee in de war bent.quote:Op maandag 11 december 2006 16:19 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ben nog een hele tijd doorgegaan met Nutrilon 3, maar dat was meer uit gemakzucht omdat je dan geen extra vitamine hoeft te geven. Ik denk dat je het besluit het beste kan laten afhangen van je portemonnee. En was Kim niet ook ergens allergisch voor?
Ok. Ga het nu zeker op cb navragen. Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe we Kim in hemelsnaam " normaal" kunnen laten zitten.quote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef zeeuwse het volgende:
Nog even een reactie op Ingrid: Ik zat vroeger ook altijd zo. En het resultaat is dat mijn knieschijven 'ernstig beschadigd' (letterlijke woorden van de orthopeed) zijn en ik heb ook x-benen.
Het is dus zeker niet ongevaarlijk.
Haar direct op d'r billen laten zitten met de beentjes vooruit, zodra ze op haar knietjes gaat zitten.quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ok. Ga het nu zeker op cb navragen. Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe we Kim in hemelsnaam " normaal" kunnen laten zitten.
Dat doe ik al. Maar helpt nog niet. Lijkt me dat je neit meer kan doen dan dat.quote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Haar direct op d'r billen laten zitten met de beentjes vooruit, zodra ze op haar knietjes gaat zitten.
Sterre is nu 15 maanden en ze krijgt nog steeds Nutrilon 3. Ik had ergens gelezen dat gewone melk teveel zout bevat, dus zijn we nog maar niet overgestapt. Ze krijgt 's ochtends en tussen de middag een fles.quote:[ hoe doen/deden jullie dat met melk/fles.
Blijven herhalen, uitleggen en belonen wanneer ze goed zit. Het is een gewoonte die er uit zal moeten, kun je niet verwachten dat het in ene over gaat.quote:Op maandag 11 december 2006 17:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Maar helpt nog niet. Lijkt me dat je neit meer kan doen dan dat.
Het is een aantal weken aan de gang. Maar ik zal blijven corrigeren.quote:Op maandag 11 december 2006 19:02 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Blijven herhalen, uitleggen en belonen wanneer ze goed zit. Het is een gewoonte die er uit zal moeten, kun je niet verwachten dat het in ene over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |