Dat is een retorische vraag hoop ik?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat is het voordeel van een extra snaar?
nou eigenlijk zou ik niet weten wat je ermee moetquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag hoop ik?
Extra bas snaar dus nog lager kunnen spelenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nou eigenlijk zou ik niet weten wat je ermee moet
ik gebruik de hoogste snaren toch vrij weinig op zichsoms..
Ok dan! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb ze op mn Epi, bevalt prima. vind ze minder schel klinken dan d' addario's. minder dat metaal achtige. en blijven langer goed klinken
aha, dus lager spelen terwijl je ook nog steeds hoog kan spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Extra bas snaar dus nog lager kunnen spelen
Niet als je echt Metal wilt spelen met de laagste snaar in F ofzoquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
aha, dus lager spelen terwijl je ook nog steeds hoog kan spelen.
wat saai.
gitaar in C stemmen is ook leuk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Niet als je echt Metal wilt spelen met de laagste snaar in F ofzo
Nou een 7-snarige gitaar kan dus nog lagerquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaar in C stemmen is ook leuk.
mja..meh... dan koop ik wel een baritonequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou een 7-snarige gitaar kan dus nog lager
Een 7-snarige baritonequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mja..meh... dan koop ik wel een baritone![]()
Ibanez SAS 36 FM DRSquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat voor ibanez??
Ik stem terug naar A.quote:
Krijg nou tieten daar stond ik laatst ook bijna mee bij de kassaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:00 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ibanez SAS 36 FM DRS
[afbeelding]
Hehe ik vond hem ook erg cool. Hij was daar ook nogal verstopt. Achter een cutout van Zakk Wylde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:39 schreef -Menn0- het volgende:
Krijg nou tieten daar stond ik laatst ook bijna mee bij de kassa![]()
Doe als ik, ga bassenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou een 7-snarige gitaar kan dus nog lager
Ik heb niks gekochtquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Hehe ik vond hem ook erg cool. Hij was daar ook nogal verstopt. Achter een cutout van Zakk Wylde.
Wat heb je trouwens toen gekocht ipv deze?
T lijkt wel een Dean manquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Desensitized het volgende:
Zie hier, een uitgeleefde Strat [die Synsonic waar ik het over had]. Is zo gekocht, de desbetreffende persoon heeft er niks aan gedaan.
Fretten als een topkam![]()
[afbeelding]
Gare brug [mist zelfs een zadel], uitstekende schroeven![]()
[afbeelding]
Onverstelbare tremolo, vier veren![]()
[afbeelding]
Geen afscherming tussen veren en element![]()
[afbeelding]
Zit nu met een dilemma. In de hens steken, of die dingen fiksen voor de klant wat afgespoken was.
Heb hem er al een mail over gestuurd. Benieuwd wat hij er van zegt.
Net dat je dacht dat het niet goedkoper kon dan Amuse/Blokker krijg je dit onder ogen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:32 schreef Desensitized het volgende:
Kan het hebben, weet gelukkig beter
Beter dat jij het zegt dan iemand bij zijn volle verstand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |