blues en blues verwant:quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef puNxje het volgende:
[..]
weet iemand nog relaxte blues nummers of artiesten?
![]()
ik zit weer door men lijstje heen![]()
Dude, bedankt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Neidropje het volgende:
[..]
blues en blues verwant:
blues brothers - sweet home chicago (echt heel goed, met eric clapton, bbking eva)
Nieuwe cd van clapton + cale
From the cradle (cd van clapton, zn beste imho)
Lynyrd skynyrd
Stevie ray vaughan
Ten years after (errrrrrrrrrg goed, luister goin' home en Slow Blues in C en I woke up this morning en Blueest blues)
Cream
Robert Johnson (ouwe diehardcore blues)
Gary Moore
Creedence clearwater revival
J. Geils band (echt te gek, de cd Full House)
Rory Gallagherslidemeester
Status Quo (rechtoerechtaan)
zo nou moet ie wel weer lukken denk de komende 100 jaar?
Prima smaak, alhoewel Gary Moore wat mij betreft zich bij zijn rock had mogen houden en het leuk was geweest als er iets in de lijst had gestaan wat ik niet had gekendquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Neidropje het volgende:
[..]
blues en blues verwant:
blues brothers - sweet home chicago (echt heel goed, met eric clapton, bbking eva)
Nieuwe cd van clapton + cale
From the cradle (cd van clapton, zn beste imho)
Lynyrd skynyrd
Stevie ray vaughan
Ten years after (errrrrrrrrrg goed, luister goin' home en Slow Blues in C en I woke up this morning en Blueest blues)
Cream
Robert Johnson (ouwe diehardcore blues)
Gary Moore
Creedence clearwater revival
J. Geils band (echt te gek, de cd Full House)
Rory Gallagherslidemeester
Status Quo (rechtoerechtaan)
zo nou moet ie wel weer lukken denk de komende 100 jaar?
Al doe ik nog zo mijn best, ik zie geen kwal... Is een goed zoekplaatje!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Neidropje het volgende:
oh en ik heb even de verlichting op mn pedalboard verdubbelt:P let niet op de kwal. foto, beetje belabberd:
Nee, flauwe vrijdagmiddag/avond humor!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Miscommvnicatie in het gitaristentopic?!
nou, joepiequote:Op vrijdag 1 december 2006 19:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Haha, ik heb ooit van dat blauwe ligt in mijn marshall mg100hdfx gebouwt.
2 jaar geleden ofzo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Wistje dat... Mij de handwired strings van DR echt super goed klinken en vet lang mee gaan
ik heb ze op mn Epi, bevalt prima. vind ze minder schel klinken dan d' addario's. minder dat metaal achtige. en blijven langer goed klinkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:31 schreef Desensitized het volgende:
Wist je dat... ik morgen een set Ernie Ball Slinky RPS .10 op mijn Dean zet?
Ben benieuwd hoe ze bevallen. Ben al die tijd d'Addario gewend. Nu alleen de lage E gebroken tijdens een Drop C nummer. Schoot eerst al naast zijn zadeltje, kort daarna brak hij
Iemand bekend met dat setje? 10, 13, 17, 26, 36 en 46.
Aan de band lijst te zien achter op het pakje is het geen slechte keus geweest
Eén naam: Freddy Kingquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef puNxje het volgende:
[..]
weet iemand nog relaxte blues nummers of artiesten?
![]()
ik zit weer door men lijstje heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |