Als je zwakke enkels hebt moet je juist geen hoge kisten aandoen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Geerd het volgende:
ze kijken mij ook wellis aan.
Kort haar (motor)kisjes(zwakke enkels)
Maja....
Jij hebt het anders opgelost.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef IHVK het volgende:
En ik ben vandaag uitgescholden voor kankerturk door een of andere debiel, maar ik open er geen kutbashtopic over.
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Jij hebt het anders opgelost.
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Frasier het volgende:
Wat een praatjes hier.
Trouwens, een meisje in een bomberjack?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Ik ben helemaal geen nazi, heb ook genoeg allochtone collega`s waar ik het juist heel goed mee kan vinden.
Een bomberjack heeft toch niks met rascisme te maken? Die jas is gewoon lekker warm aan als ik op m`n scooter rijd.
In Hoogezand wonen toch alleen Molukkers?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.
De verkoper hahaha ik ga heb gewoon steunzolen hoor maar ik merk gewoon dat hoge schoenen plus steunzolen zeer comfortabel zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je zwakke enkels hebt moet je juist geen hoge kisten aandoen.
Of gewoon niet luisteren naar wat de verkoper zegt, maar gewoon iemand die er verstand van heeft.
Echt waar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.
Niet zwak het waren platvoeten.Maarja voor mij komt dat op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
De verkoper hahaha ik ga heb gewoon steunzolen hoor maar ik merk gewoon dat hoge schoenen plus steunzolen zeer comfortabel zijn.
Tis een BrEeZaH nickquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef Geerd het volgende:
Misschien zecht de nick wel alles?
Daarom is mijn stelling: Kom niet ten oosten of ten noorden van de stad groningen.. En niet ten westen van de provincie Groningenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Lol die had ik vroeger zelfs, vette jasjes waren dat!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
zo'n zwarte bomberjack met oranje binnenkant?man die waren in vóór de gabbertijd !
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Ik liep vandaag door het winkelcentrum en opeens werd ik steeds achterna gelopen door een stel turken die me uitscholden voor nazi.
Snap niet waarom, ok ik loop in een bomberjack maar er staat geen hakenkruis op ofzo.
Ik ben helemaal geen nazi, heb ook genoeg allochtone collega`s waar ik het juist heel goed mee kan vinden.
Een bomberjack heeft toch niks met rascisme te maken? Die jas is gewoon lekker warm aan als ik op m`n scooter rijd.
Nee, die waren in tijdens de échte gabbertijdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
zo'n zwarte bomberjack met oranje binnenkant?man die waren in vóór de gabbertijd !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |