Als je zwakke enkels hebt moet je juist geen hoge kisten aandoen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Geerd het volgende:
ze kijken mij ook wellis aan.
Kort haar (motor)kisjes(zwakke enkels)
Maja....
Jij hebt het anders opgelost.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef IHVK het volgende:
En ik ben vandaag uitgescholden voor kankerturk door een of andere debiel, maar ik open er geen kutbashtopic over.
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Jij hebt het anders opgelost.
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef Frasier het volgende:
Wat een praatjes hier.
Trouwens, een meisje in een bomberjack?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Ik ben helemaal geen nazi, heb ook genoeg allochtone collega`s waar ik het juist heel goed mee kan vinden.
Een bomberjack heeft toch niks met rascisme te maken? Die jas is gewoon lekker warm aan als ik op m`n scooter rijd.
In Hoogezand wonen toch alleen Molukkers?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.
De verkoper hahaha ik ga heb gewoon steunzolen hoor maar ik merk gewoon dat hoge schoenen plus steunzolen zeer comfortabel zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je zwakke enkels hebt moet je juist geen hoge kisten aandoen.
Of gewoon niet luisteren naar wat de verkoper zegt, maar gewoon iemand die er verstand van heeft.
Echt waar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor hier in Hoogezand. In Veendam trouwens ook, daar loopt zowat de helft van de vrouwelijk inwoners in een bomberjack.
Niet zwak het waren platvoeten.Maarja voor mij komt dat op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
De verkoper hahaha ik ga heb gewoon steunzolen hoor maar ik merk gewoon dat hoge schoenen plus steunzolen zeer comfortabel zijn.
Tis een BrEeZaH nickquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef Geerd het volgende:
Misschien zecht de nick wel alles?
Daarom is mijn stelling: Kom niet ten oosten of ten noorden van de stad groningen.. En niet ten westen van de provincie Groningenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Lol die had ik vroeger zelfs, vette jasjes waren dat!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
zo'n zwarte bomberjack met oranje binnenkant?man die waren in vóór de gabbertijd !
Ik liep vandaag door het winkelcentrum en opeens werd ik steeds achterna gelopen door een stel turken die me uitscholden voor nazi.
Snap niet waarom, ok ik loop in een bomberjack maar er staat geen hakenkruis op ofzo.
Ik ben helemaal geen nazi, heb ook genoeg allochtone collega`s waar ik het juist heel goed mee kan vinden.
Een bomberjack heeft toch niks met rascisme te maken? Die jas is gewoon lekker warm aan als ik op m`n scooter rijd.
Nee, die waren in tijdens de échte gabbertijdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
zo'n zwarte bomberjack met oranje binnenkant?man die waren in vóór de gabbertijd !
In Heerlen lopen is opzichzelf al een misdaad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
ik liep in zwarte kleren in Heerlen, maar toch.
"Hey Nazi!"quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:54 schreef TiMmS het volgende:
Dat is gewoon hun manier om vriendelijk gedag te zeggen. Gun ze een kans, onze medelanders.
Molukkers? Waar dan? Zie ze hier nooit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef pekel het volgende:
[..]
In Hoogezand wonen toch alleen Molukkers?![]()
Ben niet blondquote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef SaferSephy het volgende:
vrouwen met bomberjack en scooters
==
gebrek aan smaak
gebrek aan verfijning
==
pauper
Waarschijnlijk heeft TS haar blonde slappe haar in een simpele staart zitten, want dat is lekker makkelijk
wannabeequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Koop een met een bontkraag zoals mij
Die pwnen + zijn veel ruiger
En daar ging je al de fout inquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
Dat had ik vorige week ook een keer ja..
Ok, ik liep in zwarte kleren in Heerlen, maar toch.
Wat een Turkenlogica.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef IHVK het volgende:
Mensen die rascime typen![]()
En dan klagen over Turken.![]()
quote:
makkelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 05:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger waren mensen zo vies als een turk.
En dat is niet iets om grapjes over te maken!
hoezo makkelijk, veel mensen snappen em niet omdat ze in 1990 + geboren zijnquote:
Ik liep vandaag door het winkelcentrum en opeens werd ik steeds achterna gelopen door een stel turken die me uitscholden voor nazi.
Snap niet waarom, ok ik loop in een bomberjack maar er staat geen hakenkruis op ofzo.
woon jij in heerlenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef Janetje het volgende:
Dat had ik vorige week ook een keer ja..
Ok, ik liep in zwarte kleren in Heerlen, maar toch.
Maar goed.. zo'n bomberjack heeft wel een bepaalde associatie..
Dat waren de enige woorden die ze kenden!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Ik heb er vroeger ook in rondgelopen, maar toen ik mijn scootertje besteeg (in 1998) toch heel rap de deur uit gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:49 schreef alors het volgende:
Buiten het feit dat het niet om aan te zien is, wat is er warm aan een bomberjack? Die dingen hebben geen eens een fatsoenlijke kraag, dat lijkt me toch niet praktisch.
Volgens mij wel, alleen ts wil niet toe geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb je toevallig ook een kaal hoofd en zwarte kistjes waar je voor de grap witte of rode veters in hebt gedaan?
Nee, Maastricht.quote:
Sinds wanneer heb je een kraag nodig op je jas... als het koud is heb je een sjaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:49 schreef alors het volgende:
Buiten het feit dat het niet om aan te zien is, wat is er warm aan een bomberjack? Die dingen hebben geen eens een fatsoenlijke kraag, dat lijkt me toch niet praktisch.
Apenjas?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een kraag nodig op je jas... als het koud is heb je een sjaal.
als je het over bontkragen heb ga dan weg ofzo, die apenjassen verpesten het straatbeeld.
en aan de TS, volgende keer moet je ze afmaken en dan zeggen "hier hebben jullie je nazi"
Het blijft een fucking apenjas man, kijk die smerige bontkraag danquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Apenjas?
Dit is pas een apenjas.
Een jas voor wanneer je dik en rond en financieel aan de grond bent.
One size fits all, en als iedereen nou zo`n jasje aantrekt lijkt het net een soort van uniform.![]()
[afbeelding]
Dan loop ik nog liever in deze jas rond.
[afbeelding]
Lelijke kleur maar veel warmer en niet zo saai als die trieste bomberjack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |