Ik word liever als een Mocro gezien dan als een Nazi.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het blijft een fucking apenjas man, kijk die smerige bontkraag dan![]()
dat soort jassen moeten ze echt uit de handel nemen, en iets netters verzinnen.
het zijn marokkanenjassen
Het gaat niet om het pronken met geld, maar een beetje fatsoenlijk erbij lopen is niet teveel gevraagd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er mis mee dan, alsof je overal constant moet pronken dat je (gejat) geld hebt als een marokkaan oid, ga weg man :/
gewoon normale jas dragen anders raus, ik draag bijv zon stoffen jas, die men in 1960 draagden etc, geen kraag op, netjes en lekker warm.
2 tientjes? weet je wel hoe duur een origineel bomberjack is? heb er 60 euro voor betaald.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik word liever als een Mocro gezien dan als een Nazi.
Ik vind die Bomberjacks zo goedkoop en zwerverachtig staan, net alsof je wil zeggen "ja ehh ik kon de huur nie betaluh dus heb ik voor 2 tientjes effe een jassie gekocht, heb ik het toch warm in de winter".![]()
Vind 60 Euro niet bepaald goedkoop.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het gaat niet om het pronken met geld, maar een beetje fatsoenlijk erbij lopen is niet teveel gevraagd.
Die jas die ik poste is gewoon mode dus past goed in het straatbeeld, die bomberjack roept meteen herinneringen bij mij op aan snuivende gabbers met club X muntjes aan de rits en een vlaggetje op de arm.
Bovendien zijn het gewoon goedkope jassen die echt niet zo sterk zijn of zo lang goedblijven als die Kani jas die ik heb gepost.![]()
Ik zou me juist kapot schamen als ik in zo`n Kani geval zou rondlopen. En mensen met weinig geld halen wel een jas bij Wibra, Zeeman o.i.d. die kunnen een bomberjack van 60 Euro niet eens betalen omdat veel mensen voor dat bedrag 2 weken boodschappen moeten doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Apenjas?
Dit is pas een apenjas.
Een jas voor wanneer je dik en rond en financieel aan de grond bent.
One size fits all, en als iedereen nou zo`n jasje aantrekt lijkt het net een soort van uniform.![]()
[afbeelding]
Dan loop ik nog liever in deze jas rond.
[afbeelding]
Lelijke kleur maar veel warmer en niet zo saai als die trieste bomberjack.
Bontkragen bij mannen zijn een teken dat je geen flikker geeft om nederland en het beste meteen met de trein naar marokko kan vertrekken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
bontkragen bij mannen zijn gay.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bontkragen bij mannen zijn een teken dat je geen flikker geeft om nederland en het beste meteen met de trein naar marokko kan vertrekken.
Met een ondertoontje van dat het een echte isquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:19 schreef MaxMark het volgende:
3 Posts achter elkaar om te zeggen dat je jas ¤60,- kost
zeg niks tegen heerlen hequote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, Maastricht.![]()
Maar in Heerlen loopt me wat van dat tuig rond.. echt..
(Zowel autochtoon als allochtoon moet ik zeggen.. )
Depends. Meestal zijn die kereltjes die zo'n groot bekwerk hebben maar van die tengere gastjes van 40/50 kilo, daar kun je denk ik wel een paar van tegenlijk neerknuppelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:05 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Het waren 3 moslims en dan heb je geen schijn van kans.
Jezus Christus wat ben jij een bekrompen randdebiel zegquote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het blijft een fucking apenjas man, kijk die smerige bontkraag dan![]()
dat soort jassen moeten ze echt uit de handel nemen, en iets netters verzinnen.
het zijn marokkanenjassen
Haha, het bomberjack werd gedragen door de punkers en alto's en nu die fokking nazi's.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nee, die waren in tijdens de échte gabbertijdToen gabbers nog Aussies en Cavello's droegen, in plaats van die nichterige Lonsdale
Eerste golf gabbers
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat een bomberjack bij mij ook negatieve associaties oproept. Naast het feit dat het gewoon lelijke pauperjassen zijn natuurlijk.
dat maken we zelf wel uit jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Janetje het volgende:
Ok ok ok.. wel weer genoeg gezeik over bontkragen en bomberjacks![]()
60 euro voor een jas is voor mij een koopjequote:Op vrijdag 1 december 2006 09:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Vind 60 Euro niet bepaald goedkoop.
Wat zei je? Wil je daar Bami of Nasi bij?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:36 schreef cheukert het volgende:
Ik werd voor "vuile kut Chinees" uitgemaakt door een groepje mocro's
ohja 60e voor zo'n stink jas is inderdaad veel te veel geld![]()
Ik zei niks terug, vraag maar aan de nabestaanden van die mocro's hoe het is afgelopenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Wat zei je? Wil je daar Bami of Nasi bij?![]()
![]()
ik doe er liever 2 weken boodschappen voorquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:10 schreef MissAngelTjuh het volgende:
[..]
Ik zou me juist kapot schamen als ik in zo`n Kani geval zou rondlopen. En mensen met weinig geld halen wel een jas bij Wibra, Zeeman o.i.d. die kunnen een bomberjack van 60 Euro niet eens betalen omdat veel mensen voor dat bedrag 2 weken boodschappen moeten doen.
Laat me ff lachen. Het is geen mode. Misschien in West en de mensen in de provincie die erbij willen horen. Maar come on gozer. Als zelfrespecterende, boven de middelbare schooltijd uitgestegen kerel zet je jezelf voor gek met zo'n jas.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het gaat niet om het pronken met geld, maar een beetje fatsoenlijk erbij lopen is niet teveel gevraagd.
Die jas die ik poste is gewoon mode dus past goed in het straatbeeld, die bomberjack roept meteen herinneringen bij mij op aan snuivende gabbers met club X muntjes aan de rits en een vlaggetje op de arm.
Bovendien zijn het gewoon goedkope jassen die echt niet zo sterk zijn of zo lang goedblijven als die Kani jas die ik heb gepost.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Snap niet waarom, ok ik loop in een bomberjack
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |