die frededinges Hype.. ze is gvd 13quote:
Gaat vanzelf over Lisanne.. Ik vind't ook onzinquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
die frededinges Hype.. ze is gvd 13
maar hoe isst met kev, hoe was qlimax?
Niet eens zelf kunnen typen, dás pas zielig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:05 schreef hardcorebass het volgende:
i love frederique
haha mooi, that makes us 2quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef booo het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over Lisanne.. Ik vind't ook onzin
mstr, rijd je speedfight 1 de sloot in!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet eens zelf kunnen typen, dás pas zielig.
Rij jij lekker jezelf tegen een vangrail ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
mstr, rijd je speedfight 1 de sloot in!![]()
Ik mis de hele hype?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
die frededinges Hype.. ze is gvd 13
maar hoe isst met kev, hoe was qlimax?
haha och.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik mis de hele hype?
Qlimax was ech heel tof, supergoed vermaakt daar. Prachtig feestje!![]()
Ja, opzich wel lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha mooi, that makes us 2
en hoe is t met jou verder ? hoe is school enzo?
Ik heb hem vandaag gehadquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, opzich wel lekker
En school gaat ehm, redelijkMorgen krijgen we ons rapport. En ik heb serieus geen idee wat ik moet gaan verwachten. Maarja, dat zien we dan wel weer..
En met jou?
kijk, das te doen..quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, opzich wel lekker
En school gaat ehm, redelijkMorgen krijgen we ons rapport. En ik heb serieus geen idee wat ik moet gaan verwachten. Maarja, dat zien we dan wel weer..
En met jou?
okeyquote:
Weinig les, awwquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijk, das te doen..
hahah ik zat m ook altijd te stressen voor een rapportgelukkig krijg ik de mijne pas in februari
ja bij mij op school gaat t echt goed.. leuke vakken enzo! beetje weinig les alleen, maar och
hbo of mbo is dat altyd zo geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef booo het volgende:
[..]
Weinig les, aww
Welke school zit je trouwens dat je je rapport pas in februari krijgt? Of is dat altijd zo?
ik doe idd MBO Toerismequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef booo het volgende:
[..]
Weinig les, aww
Welke school zit je trouwens dat je je rapport pas in februari krijgt? Of is dat altijd zo?
is mbo ook met zoveel studiepunten halen enzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik doe idd MBO Toerismeheb nog geen toetsweek gehad enzo
neequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
is mbo ook met zoveel studiepunten halen enzo?
Ohhzo.. Ik kom er net achter dat ik ook gewoon in je profiel had kunnen kijkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik doe idd MBO Toerismeheb nog geen toetsweek gehad enzo
hahaha, daar zijn profielen idd voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhzo.. Ik kom er net achter dat ik ook gewoon in je profiel had kunnen kijken
Ach..
thats up 2 herquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef mstr het volgende:
Lis, moet Bo naar de kartmeet komen?
Haha, mooizo..quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
thats up 2 her
ik ben dr niet, dus heb dr niets mee te maken
maar voor jullie zou t leuk zijn ja
Idee voor de next meetingquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:50 schreef booo het volgende:
[..]
Haha, mooizo..
Ja ik denk niet eens dat ik mag/kan. Dusja
En de gewone meet gaat ook niet lukken denk ik.. Jullie moeten maar mooi een keertje allemaal naar Den Bosch komen
Bo, wat kyk je geil op je laatste foto in je FoBoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhzo.. Ik kom er net achter dat ik ook gewoon in je profiel had kunnen kijken
Ach..
Ze zag mijquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Bo, wat kyk je geil op je laatste foto in je FoBo
of maastricht... ken daarzelf wel niet zo goed de wegquote:
Die kan er inderdaad wel eens uit.. Is behoorlijk oudquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Bo, wat kyk je geil op je laatste foto in je FoBo
hehequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef booo het volgende:
[..]
Die kan er inderdaad wel eens uit.. Is behoorlijk oud
hoooiquote:
Ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:12 schreef Blaxje het volgende:
Mensen. Ik kom hier om te baggeren.
Ik loop me te bedenken hoe je ooit 10 tekorten op je rapport kan krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef liiszle het volgende:
ik verveel me de pleuris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |