kan je ook een keer je mond houden met al dat gezeur van je.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wees eens dankbaar voor je eten... in afrika zijn er genoeg mensen die het moeten doen met een boomschors met mieren
wat was het dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan je ook een keer je mond houden met al dat gezeur van je.
t was gewoon vies, jammer dan.. intresseert t mij nou een hol wat die mensen daar eten!
Ik mag nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom gaan julie eigenlijk niet?![]()
Whaha, kijk wel. Zit hier net 3 dagen in PUB man.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg ik ging pas met mstr en bd en die kon ik ook niet..
Overgebleven, alles bij elkaar geggooide, ingevroren, opgewarmde chinees.quote:
We moeten het weten ivm reserveringen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:45 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Whaha, kijk wel. Zit hier net 3 dagen in PUB man.![]()
![]()
Dat willen zelfs de kindjes in Afrika niet nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Overgebleven, alles bij elkaar geggooide, ingevroren, opgewarmde chinees.
hmmm... Das wel zuur jaquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ach, meetings zijn leuk hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:45 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Whaha, kijk wel. Zit hier net 3 dagen in PUB man.![]()
![]()
Maar jij komt nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, meetings zijn leuk hoor
Ja, zal best. Over een half jaar!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, meetings zijn leuk hoor
ja, dat bedoel ik dus.. ik vind chinees zowizo alquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Dat willen zelfs de kindjes in Afrika niet nee.![]()
Kanker geilaard.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ja, zal best. Over een half jaar!![]()
Ohja, ik wil wel mee als Frederiqueske meegaat!![]()
succcccesssquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben weg
Laatste tafeltenniswedstrijd van het seizoen en daarna een klein (bier) feestje
Want we zijn zo goed als zeker kampioen![]()
had anders gekeken naar de PI...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
kan je ook een keer je mond houden met al dat gezeur van je.
t was gewoon vies, jammer dan.. intresseert t mij nou een hol wat die mensen daar eten!
haha, dan zou ik het ook niet lusten...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
fred moet in een kinderkartquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Kanker geilaard.
Maar Frede mag sowieso niet gok ik
Frederiqueske.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef hardcorebass het volgende:
who the fuck is fred
Woeeeeeh JALOERS!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef liiszle het volgende:
ik wil een auto cencuur op t woord Fred/fredje/ frederique en alles wat dr mee te maken heeft![]()
![]()
waarom dat? krijgt ze meer aandacht dan jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef liiszle het volgende:
ik wil een auto cencuur op t woord Fred/fredje/ frederique en alles wat dr mee te maken heeft![]()
![]()
jijquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef lucina het volgende:
[..]
waarom dat? krijgt ze meer aandacht dan jou?![]()
WOOW Frederiqueske is geil manquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef lucina het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Frederiqueske
Net zoals 54474564571867678618189678 andere fokkers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
WOOW Frederiqueske is geil man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()