abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 22:03:04 #101
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44116192
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:55 schreef -Wolf- het volgende:
Wat voor soort methodes zijn er om te cheaten met online PES?
Totzover ben ik er 2 tegengekomen:
- Mensen die met 2 computers tegen zichzelf spelen om hun punten aantal op te krikken
- Mensen die direct na het scoren een time out aanvragen en plotseling daarna de game gigantisch begint te laggen. Gooien ze gewoon hun upload aan.
  zondag 3 december 2006 @ 22:03:32 #102
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_44116212
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
"I can't believe it you did 0-0 with such a team."

En toen ging die lamer direct weg uit de matchroom, nadat hij met Brazil gelijk had gespeeld tegen mijn Feyenoord.
Winnen van Brazilie met Ajax is ook nog makkelijk te doen. Het hangt ook veel meer af van hoe goed de speler is.
  zondag 3 december 2006 @ 22:04:12 #103
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_44116245
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Totzover ben ik er 2 tegengekomen:
- Mensen die met 2 computers tegen zichzelf spelen om hun punten aantal op te krikken
- Mensen die direct na het scoren een time out aanvragen en plotseling daarna de game gigantisch begint te laggen. Gooien ze gewoon hun upload aan.
Die 1e is triest.... Die 2e heb ik idd ook al vaker last van gehad.
  zondag 3 december 2006 @ 22:06:22 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44116331
Ik ben sinds eind vorige week ook eindelijk online.

Nickname : bartje twi
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Ajax

Ik heb nog wel moeite met de game. Ik moet zeggen dat ik PES6 erg veel richting FIFA vind gegaan, helaas. Misschien moet ik na een potje of 20 de fijne kneepjes nog door krijgen, maar de spelers zijn erg log en het schieten is er zeker niet op vooruit gegaan. Ik mis de controle over de richting, hoogte etc. over het schot.

Maargoed, even een ML starten zodat ik wat kan oefenen, en morgen even de nieuwe trucjes e.d. bijlezen. Misschien helpt dat.
  zondag 3 december 2006 @ 22:10:01 #105
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44116480
Vanaf twi, in de volgende OP even bijwerken. Want kan de OP niet meer editten.
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef -Wolf- het volgende:
Winnen van Brazilie met Ajax is ook nog makkelijk te doen. Het hangt ook veel meer af van hoe goed de speler is.
Mja, vanmiddag verloor ik kansloos met Feyenoord van toma die met Ajax speelde. Feyenoord speelt echt bagger in PES6, maar heb gemerkt dat 4-4-2 met de twin towers in de aanval (Chari-Pieuro) beter werkt.
pi_44120973
Nog spelers die hier aan mee doen?

http://www.therolers.com/XXXStoernooi.htm
  maandag 4 december 2006 @ 06:03:33 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44123147
Met alle wil van de wereld moet ik het toch roerend eens zijn met de conclusies van jpg97. Een tijdje terug, toen ik de game nog niet had gedaan, ergerde ik me wild aan het negatieve gebral van die lamp ( ), maar ik begin me toch wel flink kapot te ergeren aan het gebrek aan controle in deze game.

De passing was van PES4 naar PES5 al afgenomen qua precisie. In mijn ogen maakte dat het tempo van PES perfect. Maar PES6 is weer de overtreffende trap van 5, gewoon bloedirritant. De voorzetten zijn kut, de passeeracties zijn te gemakkelijk en het positiespel en de passing is zodanig afgenomen dat het gewoon heel moeilijk is geworden om met goed spel een betere tegenstander te verslaan.

Ik vind het voorlopig zeer zeker geen vooruitgang. En dan heb ik de framedrops tijdens het nemen van spelhervattingen nog niet eens in acht genomen, waardoor het amper mogelijk is om een vrije trap erin te schieten. Of de achterlijke PES4 bug dat je eerst offline je opstelling moet inladen voordat je 'm online kunt gebruiken. Amateuristisch gewoon.

Ohja, ben ik de enige die last heeft van het feit dat veel doorgebroken spelers zo rond de 16 ineens veel minder hard gaan rennen waardoor verdedigers het schot er makkelijk uit kunnen halen?
pi_44123823
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef twi het volgende:
Ik ben sinds eind vorige week ook eindelijk online.

Nickname : bartje twi
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Ajax

Ik heb nog wel moeite met de game. Ik moet zeggen dat ik PES6 erg veel richting FIFA vind gegaan, helaas. Misschien moet ik na een potje of 20 de fijne kneepjes nog door krijgen, maar de spelers zijn erg log en het schieten is er zeker niet op vooruit gegaan. Ik mis de controle over de richting, hoogte etc. over het schot.
NEE! HEILIGSCHENNIS! ZEG DAT NOOIT MEER HIER!

ff serieus, deze game is gewoon de meest realistische computer simulatie van voetbal. Je moet er gewoon ff aan wennen. Als je eenmaal je speler en dus ook de bal onder controle hebt, wil je niet anders
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44125020
quote:
Op maandag 4 december 2006 06:03 schreef twi het volgende:
Met alle wil van de wereld moet ik het toch roerend eens zijn met de conclusies van jpg97. Een tijdje terug, toen ik de game nog niet had gedaan, ergerde ik me wild aan het negatieve gebral van die lamp ( ), maar ik begin me toch wel flink kapot te ergeren aan het gebrek aan controle in deze game.

De passing was van PES4 naar PES5 al afgenomen qua precisie. In mijn ogen maakte dat het tempo van PES perfect. Maar PES6 is weer de overtreffende trap van 5, gewoon bloedirritant. De voorzetten zijn kut, de passeeracties zijn te gemakkelijk en het positiespel en de passing is zodanig afgenomen dat het gewoon heel moeilijk is geworden om met goed spel een betere tegenstander te verslaan.

Ik vind het voorlopig zeer zeker geen vooruitgang. En dan heb ik de framedrops tijdens het nemen van spelhervattingen nog niet eens in acht genomen, waardoor het amper mogelijk is om een vrije trap erin te schieten. Of de achterlijke PES4 bug dat je eerst offline je opstelling moet inladen voordat je 'm online kunt gebruiken. Amateuristisch gewoon.

Ohja, ben ik de enige die last heeft van het feit dat veel doorgebroken spelers zo rond de 16 ineens veel minder hard gaan rennen waardoor verdedigers het schot er makkelijk uit kunnen halen?
Ben op een bepaalde punten met je eens.

Hoe kan mijn Martins met een acc. en topsnelheid van 99 ingehaald worden door een Pirlo met een acc. en topsnelheid van rond de 70 terwijl ie ruim 10 meter achter me begint? Waarom valt er tijdens dode spelmomenten nog nauwelijks te scoren (behalve dan via corners)? Waarom zijn de friendly matches zo belachlijk traag?

IMO (en ik vermoed volgens vele andere) is PES3 nog altijd ongeevenaard. Het lijkt er idd op dat Konami de kant van FIFA op wil. En dat is heiligschennis!
  maandag 4 december 2006 @ 10:21:47 #110
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44125113
quote:
Op maandag 4 december 2006 06:03 schreef twi het volgende:

Wordt er ook 1 wakker

Ik zeg dit inderdaad al vanaf het begin, en het is echt om te huilen soms hoor met dit spel. Ik heb het nu wel aardig door, maar ik heb zoveel meer plezier in PES6 op de PS2.

De XBOX360 is gewoon een flop wat dat betreft.Bijna alle spellen moeten concessies doen voor de graphics tov de gameplay. Wat hoert mij dat nou dat een stadion al dan niet in HD is gerenderd, als dat ten koste gaat van de gameplay?

Nee zodra de PS3 er is ( of misschien al eerder ) dan gaat de X360 eruit.

Maar dat is een beetje offtopic.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44128919
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:16 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]
IMO (en ik vermoed volgens vele andere) is PES3 nog altijd ongeevenaard. Het lijkt er idd op dat Konami de kant van FIFA op wil. En dat is heiligschennis!
Hehe, jah PES3 was echt schitterend. Daar zaten alleen wel een beetje veel handsballen in. Dat ze er nu helemaal uit zijn is ook weer overdreven, want laatst maakte ik een sliding waarbij ik de bal meenam met m'n hand.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44128982
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:55 schreef -Wolf- het volgende:
Wat voor soort methodes zijn er om te cheaten met online PES? Ik ben er al niet zo blij mee dat hoewel ik ALTIJD Ajax kies, ze altijd Chelsea, Inter, Milan, Manchester, Liverpool, Barcelona, etc kiezen, maar als mensen dan ook nog gaan cheaten word ik helemaal chagrijnig.

Mensen met full stats ben ik al tegen gekomen, van die wedstrijden waar al hun ballen er meteen invliegen zonder dat de keeper iets doet, wedstrijden dat mijn spelers ineens geen balcontrole meer hebben, wedstrijden waar in de 2e helft ineens irritante lag is en 1 keer dat m'n toetsenbord ineens niets meer deed waarop IK gedisconnect werd. .
Dat heb ik ook af en toe. Volgens mij is dat gewoon klakkeloos overgenomen uit de Master League. Daar heb je soms ook potjes dat je spelers geen potten kunnen breken. Ik snap niet waarom ze het op zo'n kunstmatige manier 'spannend' proberen te houden.
  maandag 4 december 2006 @ 13:22:21 #113
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44129699
Een aantal punten waar ik me aan irriteer:

• Sommige passes vallen precies tussen 2 medespelers, loopt eerst de een er naar toe, en vlak voordat die bij de bal is loopt die weer weg en loopt de andere speler er naar toe. Gevolg: balverlies.
  • Er zijn nog steeds momenten waarbij de bal tegen de achterlijn of zijlijn ligt en je speler er suf tegenaan loopt waardoor de bal uit gaat. Gevolg: balverlies.
  • Zelfde als bovenstaande bij passes, alleen wanneer je aan het verdedigen bent. De tegenstander valt aan en geeft een steekpass in jouw 16 meter gebied. 2 Van je eigen spelers bevinden zich evenver van de bal af, waardoor ze beide een andere kant oprennen ipv de bal. Gevolg: simpel tegendoelpunt, zoek je verdedigers.
  • De balsnelheid van een pass gaat soms echt te traag gewoon. En er is geen mogelijkheid om deze te versnellen. De bal rolt als een slak van de ene naar andere medespeler. Gevolg: bal kan worden onderschept door tegenstander, dus balverlies.
  • Adriano en Inter komen van een andere planeet. Speel je met Inter geldt er 1 regel, speel alles naar Adriano en schiet vanuit elke mogelijke hoek. Grote kans op doelpunt wegens abnormaal hoge balsnelheid of door de rebound. Gevolg: 75% speelt met Inter online.
  • Loop je richting de goal met een medespeler naast je. Denk je de bal op het laatste moment opzij te passen, is die ineens verdwenen. Schijnt je medespeler op een gegeven moment besloten te hebben terug te lopen of totaal de andere kant.
  • Het controleren van een bal duurt soms veel te lang. De balsnelheid van een pass gaat al mega traag. Gebeurd dat een keer en je medespeler controleert de bal megatraag heb je als gevolg: balverlies.
  • Online kan je niemand uit je matchroom kicken. Gevolg: wil je 2vs2, en zit er eentje afk of idle in je matchroom, moet je een nieuw matchroom aanmaken.
  • Online scorings systeem nog steeds buggy. Speel je 2 potjes tegen elkaar zonder eerst naar de matchroom terug te gaan, krijg je nog steeds standaard een gelijkspel in je stats.
  • Online kan je nog steeds niet je match geschiedenis teruglezen.
  • Online geen aparte lobby voor Nederlanders, die toch groot vertegenwoordigd zijn. En al die Engelsen maar zeiken, dat ze alleen tegen UK spelers willen spelen.

Voor de rest, leuk spelleke hoor, ben zeer verslaafd.
  • pi_44132048
    Dat zou mijn lijstje kunnen zijn... Precies zelfde irritaties. Tevens:

- (Online) Als je een speler selecteert met L1 dan is er een grote kans dat deze opeens vertraagt of stilstaat voordat 'ie verder loopt. Zelfs als ik alvast de goede richting ingedrukt houdt. Hierdoor stappen ze dus telkens verkeerd waardoor ik balverlies lijdt.
      maandag 4 december 2006 @ 15:03:47 #115
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_44132754
    Toch is de 360 versie NOG kutterder!
    PieAir
    pi_44132791
    Tsja, ik vermaak me er nog altijd prima mee, op de 360.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_44132938
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:

-knip-
    Mijn God, dat is PRECIES hetzelfde waar ik me aan irriteer! .
      maandag 4 december 2006 @ 15:52:45 #118
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44134555
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
    - (Online) Als je een speler selecteert met L1 dan is er een grote kans dat deze opeens vertraagt of stilstaat voordat 'ie verder loopt. Zelfs als ik alvast de goede richting ingedrukt houdt. Hierdoor stappen ze dus telkens verkeerd waardoor ik balverlies lijdt.
    Inderdaad, daar heb ik ook last van. Soms loopt die al de goede kant op, selecteer je hem, gaat die ineens de andere kant.
    pi_44135375
    Ik bégin niet eens aan online. Had me al genoeg geirriteerd in PES5

Ik irriteer me al genoeg aan me broertje die me continu een pak slaag geeft met Man Utd
    pi_44140668
    Ik stop denk ik ook met het online gedeelte en ik koop NOOIT meer een Pro Evolution Soccer. G*******, ik heb me toch weer laten foppen om 50 euro te dokken. Net gewoon drie wedstrijden achter elkaar waar ALLE bovenstaande punten tegelijk tegen me werkten. Als ik slecht voetbal wil zien dan ga ik wel naar Fortuna Sittard - MVV! Serieus, als ikzelf beter speel dan de spelers op 't scherm dan neem ik 't niet meer serieus. Bah, bah, bah. Ik wou dat het eens stopte met regenen dan ga ik hier wel weer gewoon buiten een balletje trappen. Snertspel...

Edit: Het stomme is dus dat ik dit spel alleen gekocht heb vanwege de multiplayer. Wat een sof.
    pi_44141844
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
    Ik stop denk ik ook met het online gedeelte en ik koop NOOIT meer een Pro Evolution Soccer. G*******, ik heb me toch weer laten foppen om 50 euro te dokken. Net gewoon drie wedstrijden achter elkaar waar ALLE bovenstaande punten tegelijk tegen me werkten. Als ik slecht voetbal wil zien dan ga ik wel naar Fortuna Sittard - MVV! Serieus, als ikzelf beter speel dan de spelers op 't scherm dan neem ik 't niet meer serieus. Bah, bah, bah. Ik wou dat het eens stopte met regenen dan ga ik hier wel weer gewoon buiten een balletje trappen. Snertspel...

Edit: Het stomme is dus dat ik dit spel alleen gekocht heb vanwege de multiplayer. Wat een sof.
    gewoon ff doorzetten tot je t spel mastert
    pi_44141873
    idd. PES5 speelde ook heel anders dan PES4 en 3, dus dat was ook wennen.
      maandag 4 december 2006 @ 19:32:59 #123
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44142076
    PES evolueert, maar ze zijn nu een stap te ver gegaan. PES3 heb ik niet gespeeld, PES1, 2, 4 en 5 wel. Van 4 naar 5 kan ik me herinneren dat ze de controle weg hebben gehaald. Bij PES4 kon je passen, direct uithalen en dan was 't gelijk een goal. Bij PES5 was de pass moeilijker te geven en moest je perfect timen voor hetzelfde resultaat.

Doordat die controle nog veel verder is weggenomen, vind ik het spel gewoon enorm op FIFA lijken. Je kunt veel te weinig 'leuke' dingen doen om te scoren.
    pi_44142375
    quote:
  • Sommige passes vallen precies tussen 2 medespelers, loopt eerst de een er naar toe, en vlak voordat die bij de bal is loopt die weer weg en loopt de andere speler ernaar toe. Gevolg: balverlies.
  • - je moet goed weten wanneer je een steekpass of een normale pass geeft.
    quote:
  • Er zijn nog steeds momenten waarbij de bal tegen de achterlijn of zijlijn ligt en je speler er suf tegenaan loopt waardoor de bal uit gaat. Gevolg: balverlies.
  • - Als je blijft sprinten wanneer hij de bal aanneemt wel ja.
    quote:
  • Zelfde als bovenstaande bij passes, alleen wanneer je aan het verdedigen bent. Detegenstander valt aan en geeft een steekpass in jouw 16 meter gebied. 2 Van je eigen spelers bevinden zich evenver van de bal af, waardoor ze beide een andere kant oprennen ipv de bal. Gevolg: simpel tegendoelpunt, zoek je verdedigers.
  • -Hier erger ik me dus ook aan.
    quote:
  • De balsnelheid van een pass gaat soms echt te traag gewoon. En er is geen mogelijkheid om deze te versnellen. De bal rolt als een slak van de ene naar andere medespeler. Gevolg: bal kan worden onderschept door tegenstander, dus balverlies.
  • -De richting in sprinten waarnaar je wilt passen.
    quote:
  • Adriano en Inter komen van een andere planeet. Speel je met Inter geldt er 1 regel, speel alles naar Adriano en schiet vanuit elke mogelijke hoek. Grote kans op doelpunt wegens abnormaal hoge balsnelheid of door de rebound. Gevolg: 75% speelt met Inter online.
  • - Tja, Als je een sprint duel met Saviola aan gaat kan ook niemand hem bijhouden.
    quote:
  • Loop je richting de goal met een medespeler naast je. Denk je de bal op het laatste moment opzij te passen, is die ineens verdwenen. Schijnt je medespeler op een gegeven moment besloten te hebben terug te lopen of totaal de andere kant.
  • - Kun je instellen bij induvidual (ofzoiets)
    quote:
  • Het controleren van een bal duurt soms veel te lang. De balsnelheid van een pass gaat al mega traag. Gebeurd dat een keer en je medespeler controleert de bal megatraag heb je als gevolg: balverlies.
  • geen last van.
    quote:
  • Online kan je niemand uit je matchroom kicken. Gevolg: wil je 2vs2, en zit er eentje afk of idle in je matchroom, moet je een nieuw matchroom aanmaken.
  • - dat is irritant ja
    quote:
  • Online scorings systeem nog steeds buggy. Speel je 2 potjes tegen elkaar zonder eerst naar de matchroom terug te gaan, krijg je nog steeds standaard een gelijkspel in je stats.
  • ook irritant
    quote:
  • Online kan je nog steeds niet je match geschiedenis teruglezen.
  • wel, van de laatste 5 wedstrijden.
    quote:
  • Online geen aparte lobby voor Nederlanders, die toch groot vertegenwoordigd zijn. En al die Engelsen maar zeiken, dat ze alleen tegen UK spelers willen spelen.
  • ook kut
    quote:
    ik ook
      maandag 4 december 2006 @ 19:42:57 #125
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44142435
    Sinds ik online speel via een crosscable loop 80% van mijn potjes na 30 minutjes vast, en dan is de server weg.... tiefus zooi

Ik ga wel weer lekker master leauge spelen en wacht wel tot ik een PS3 heb, en dat online-gaming dan wel soepeler en beter gaat
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_44142545
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef satecl het volgende:
    Sinds ik online speel via een crosscable loop 80% van mijn potjes na 30 minutjes vast, en dan is de server weg.... tiefus zooi

Ik ga wel weer lekker master leauge spelen en wacht wel tot ik een PS3 heb, en dat online-gaming dan wel soepeler en beter gaat
    UTP kabeltje kopen?
    pi_44143992
    Na ee maandje spelen zit ik ongeveer op hetzelfde niveau als bij PES5, ik moet zeggen dat ik 6 een stuk leuker vind, al heeft het af en toe wat frustrerende dingen, maar dat zit er altijd in!
    Vorig jaar was het de scheids en nu is het de passing (af en toe).
      maandag 4 december 2006 @ 20:31:46 #128
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44144056
    Ik verlies echt elk ranked potje op 't moment Meestal in de extra tijd
      maandag 4 december 2006 @ 21:18:25 #129
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44145809
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef toma het volgende:
    - je moet goed weten wanneer je een steekpass of een normale pass geeft.
    Rekening houden met de bugs.
    quote:
    - Als je blijft sprinten wanneer hij de bal aanneemt wel ja.
    Heb er ook last van wanneer ik niks ingedrukt houdt, loopt die er tegenaan.
    Zal er eens op letten wat het sprinten betreft, maar heb er me twijfels over of het helpt.
    quote:
    -De richting in sprinten waarnaar je wilt passen.
    Goede tip, ga ik proberen.
    quote:
    - Tja, Als je een sprint duel met Saviola aan gaat kan ook niemand hem bijhouden.
    True, maar de power van Adriano is niet te vergelijken met welke andere speler dan ook in de game. Rooney komt er het meest bij in de buurt.
    quote:
    wel, van de laatste 5 wedstrijden.
    Heeft even weer gewerkt, maar op het moment werkt het niet meer bi mijj.
      maandag 4 december 2006 @ 21:21:50 #130
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44145924
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

Waarschijnlijk heb je ondertussen al weer een paar potjes gespeeld.

I feel your pain man!

Hier zullen we het mee moeten doen, maar irl zie je ook regelmatig wedstrijden waarbij het sterkste elftal verliest.
      maandag 4 december 2006 @ 21:24:27 #131
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44146028
    Komt wel minder vaak voor dan bij PES5. Net met 6-0 gewonnen van iemand met Barca, terwijl ik met Ajax speelde. Het kan dus wel. Maar in PES5 was het eerder regel dan uitzondering dat ik het veel teams moeilijk kon maken. In PES6 gebeurt dit veel minder. Maargoed, ik speel het dan ook pas een paar daagjes natuurlijk
    pi_44146484
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef twi het volgende:
    Maargoed, ik speel het dan ook pas een paar daagjes natuurlijk
    Precies het is even wennen.

Ik speelde laatst tegen een vriend en we zitten ongeveer op hetzelfde niveau.
    Ajax - AC Milan 1-2
    Arsenal - Fiorentina 3-2
    Palermo - Chelsea 1-0

Het is even wennen, maar dan lukt het wel.
    pi_44147357
    Toma, potje?
    PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
    pi_44150796
    Zo ik heb hem ook gekocht..

Nick: endr0me

Iemand een potje ?

(PC)
    Brett Holman
    pi_44150951
    ja ik wil wel een potje

kom naar: english/ french common friendly
    pi_44150997
    Wat is je nickname ?
    Brett Holman
    pi_44151033
    Feen
    pi_44151077
    could not enter lobby :S vreemd

in andere kan ik wel
    Brett Holman
    pi_44151104
    moet je ff bij settings
    multi platform on zeten
    pi_44151146
    hoe kom ik bij settings in network mode ?

heb hget al, kom eraan
    Brett Holman
    pi_44151180
    duik een lobby in
    ga dan naar network options en dan de multi platform setting aanklikken en dan on zetten.
    pi_44151187
    Ben er al..
    Brett Holman
    pi_44151288
    Tering, online verlies ik eigenlijk alleen maar . Aanvallend loopt 't goed maar in de verdediging word ik constant afgestraft. Het lukt me gewoon niet om de tegenstander bij me goal weg te houden. Tips?
    X
    X
    X
    pi_44152219
    hmm endrome, heb je gediscoot?

ik zit nog online nl.
    pi_44152258
    Nee ik niet, stond ineens connection with player was lost.. maar ben meteen uit de lobby's gegaan..
    Brett Holman
      dinsdag 5 december 2006 @ 00:35:17 #146
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44152259
    Ik zat net online te gamen, vloog er ineens uit.
    pi_44153226
    Pffrrrt...ben weer wat gekalmeerd. Heb geen potje meer gespeeld sinds m'n laatste post. Hopelijk zijn m'n teams morgen niet meer generfed.

Maar nog even als reactie op toma:
    quote:
    Heb ik geen last van?
    Kijk, sommige wedstrijden besluit de AI te beïnvloeden. Soms heb ik bijvoorbeeld een onhoudbaar team, elke bal komt precies goed aan en controle is subliem. Andere wedstrijd komt geen bal normaal aan en lijken het net een stel oude wijven. Nu heb ik dat helaas vandaag bij elke wedstrijd gehad. Geloof me, als je 't meemaakt, merk je 't verschil wel. En dat ligt niet aan m'n "skill" maar gewoon aan 'de naaistreek'.
    pi_44153480
    is AJAX wel een stuk beter in 6 want in deel 5 is het af en toe echt huilen met de pet op. .
      dinsdag 5 december 2006 @ 03:05:28 #149
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44153808
    Nou, dan is dat compleet anders op de PC t.o.v. de X360, want in PES5 op de Xbox wat Ajax echt 10 keer zo goed.
      dinsdag 5 december 2006 @ 03:07:56 #150
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_44153813
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 00:02 schreef Frasier het volgende:
    Tering, online verlies ik eigenlijk alleen maar . Aanvallend loopt 't goed maar in de verdediging word ik constant afgestraft. Het lukt me gewoon niet om de tegenstander bij me goal weg te houden. Tips?
    Drijf spelers af, in plaats van het duel aan te gaan. Je kunt in PES6 veel te makkelijk een speler passeren dan in de voorgaande delen. Houd afstand met je speler, maar belet ze de weg naar de goal. Jaag ondertussen met het op X blijven drukken je teamgenoten op 'm af en gegarandeerd dat ze fouten gaan maken of naar de hoek van het veld lopen waar ze veel minder gevaarlijk zin. Op zijn tijd een sliding (zowel op de man, als op een pass die onderweg is).
      dinsdag 5 december 2006 @ 06:27:40 #151
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44154192
    En gebruik R2 (op de PS2 controller) om met je gezicht naar de verdediger te staan wanneer je verdedigd.
      dinsdag 5 december 2006 @ 09:39:56 #152
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_44155758
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef twi het volgende:
    PES evolueert, maar ze zijn nu een stap te ver gegaan. PES3 heb ik niet gespeeld, PES1, 2, 4 en 5 wel. Van 4 naar 5 kan ik me herinneren dat ze de controle weg hebben gehaald. Bij PES4 kon je passen, direct uithalen en dan was 't gelijk een goal. Bij PES5 was de pass moeilijker te geven en moest je perfect timen voor hetzelfde resultaat.

Doordat die controle nog veel verder is weggenomen, vind ik het spel gewoon enorm op FIFA lijken. Je kunt veel te weinig 'leuke' dingen doen om te scoren.
    Fifa 07 op xbox en PS2 is wel leuk lijkt weer meer op PES4
    PieAir
    pi_44156516
    Bedankt voor tips. Ga ze vanavond even proberen.
    X
    X
    X
    pi_44157919
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 13:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:

• Sommige passes vallen precies tussen 2 medespelers, loopt eerst de een er naar toe, en vlak voordat die bij de bal is loopt die weer weg en loopt de andere speler er naar toe. Gevolg: balverlies.

• Zelfde als bovenstaande bij passes, alleen wanneer je aan het verdedigen bent. De tegenstander valt aan en geeft een steekpass in jouw 16 meter gebied. 2 Van je eigen spelers bevinden zich evenver van de bal af, waardoor ze beide een andere kant oprennen ipv de bal. Gevolg: simpel tegendoelpunt, zoek je verdedigers.
  • Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_44158144
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:35 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.
    inderdaad gewoon op manual zetten en dan zijn er al een hoop irritaties opgelost!

Sta nu online op:

w:65
    d: 17
    L: 67
    het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
    pi_44158312
    quote:

[..]

Dit kan je oplossen door de optie uit te zetten dat ze zelf wisselen van active speler. Heb hem nu ingesteld dat hij alleen maar wisselt van speler als IK L1 indruk..... ben je in ieder geval van 2 irritaties verlost.
    Ik heb 'm op manual staan en dan lopen spelers alsnog vrij dom. De AI klopt gewoon van geen kanten. Maar goed, ik vrees dat ik zometeen weer een potje ga spelen. Bij gebrek aan echt voetbal...

Vanavond Champions League trouwens.
    pi_44159001
    Als je het spel gewoon vaak genoeg speelt dan heb je dat van die spelers wisselen wel onder de knie, dan voel je gewoon aankomen wanneer ze fout lopen en dan kan je daar al van te voren op anticiperen.

Wat ik wel irri vind is dat keepers soms ballen die toch naast gaan binnen proberen te houden en zodoende een corner weggeven.
    pi_44159389
    Das in het echt ook, realisme dus
    Brett Holman
    pi_44159557
    Ja maar niet zo vaak en niet zo dom. Als het nou 1x gebeurt maar het gebeurt te vaak.
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:47:20 #160
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44159643
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Fifa 07 op xbox en PS2 is wel leuk lijkt weer meer op PES4
    Fifa
    quote:

[..]

Thanks ga het eens proberen.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Feen het volgende:
    Als je het spel gewoon vaak genoeg speelt dan heb je dat van die spelers wisselen wel onder de knie, dan voel je gewoon aankomen wanneer ze fout lopen en dan kan je daar al van te voren op anticiperen.
    Weet ik, doe ik ook. Maar dan leer je te anticiperen op de bugs, en dat is gewoon afbraak aan het realisme in het spel.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Feen het volgende:
    Wat ik wel irri vind is dat keepers soms ballen die toch naast gaan binnen proberen te houden en zodoende een corner weggeven.
    Idd, erg irritant. Net als de reddingen waarbij de keeper achter de achterlijn blijkt te staan, en je ineens een corner tegen hebt.
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:49:19 #161
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44159709
    Iemand een potje btw.

Speel op de PC, maar kan blijkbaar ook tegen de PS2 spelers spelen. Nog geen ervaring mee, met uitzondering van de Tournaments.
    pi_44159750
    ja idd, het is anticiperen op bus, maar goed het kan niet anders, gelukkig is het niet zo dat het continue gebeurt maar het kan vrij frustrerend zijn als je achter staat..

Had gister een kans, loop van links naast achterlijn op keeper af, morientes alleen voor het doel, ik pass naar hem, hij kan in 1x intikken, neemt ie um eerst aan met zo'n wippertje, schiet ie naast....
    pi_44159760
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
    Iemand een potje btw.

Speel op de PC, maar kan blijkbaar ook tegen de PS2 spelers spelen. Nog geen ervaring mee, met uitzondering van de Tournaments.
    ja
    nog een keer proberen dan om ons oude niveau terug te krijgen ?
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:53:35 #164
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44159815
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Feen het volgende:
    Had gister een kans, loop van links naast achterlijn op keeper af, morientes alleen voor het doel, ik pass naar hem, hij kan in 1x intikken, neemt ie um eerst aan met zo'n wippertje, schiet ie naast....
    Klinkt herkenbaar. Dat bedoel ik met die trage balcontrole soms, hij had hem er dus gewoon direct in moeten rammen.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef toma het volgende:

[..]

ja
    nog een keer proberen dan om ons oude niveau terug te krijgen ?

Let's do it.

Ik zit PC/01 English, ik zal een FOK 2vs2 room aanmaken.
    pi_44160114
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar. Dat bedoel ik met die trage balcontrole soms, hij had hem er dus gewoon direct in moeten rammen.
    [..]
    nou, eigenlijk had ie um moeten opwippen en scoren met omhaal, althans dat heb ik al eerder gehad, keeper was uitgespeeld, speel um over, wipt ie um op, doe ie een halve omhaal in een leeg doel..komisch...

het is dat ik voor school bezig ben anders kwam ik ook ff online. denk binnenkort een 2e fok! group want die van ons is vol.
      dinsdag 5 december 2006 @ 13:06:34 #166
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44160159
    Hey Recaas lurker. Laat ff berichtje achter ofzo.
    pi_44160184
    ik kom eraan
    pi_44160274
    eerst even iets eten
    excuses
    pi_44160505
    English PC1 zit vol
    ff mn hond uitlaten
    pi_44161929
    Spank kom naar PC2 ik kan niet in PC1
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:11:39 #171
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44161945
    Ok, kom er aan.
    pi_44163004
    Iemand een potje ?
    Brett Holman
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:56:52 #173
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44163190
    Ik wil wel, ik heb PS2, waar moet ik heen komen??

Ps. Ik doe nu via crosskabel maar valt vaak uit

Edit: ik kom er amper meer in, kut verbinding, laat maar...

[ Bericht 17% gewijzigd door satecl op 05-12-2006 15:09:56 ]
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:01:28 #174
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44163309
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 19:46 schreef toma het volgende:

[Sinds ik online speel via een crosscable loop 80% van mijn potjes na 30 minutjes vast, en dan is de server weg.... tiefus zooi

Ik ga wel weer lekker master leauge spelen en wacht wel tot ik een PS3 heb, en dat online-gaming dan wel soepeler en beter gaat]

UTP kabeltje kopen?
    Wat is dat?
    pi_44164218
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat is dat?
    Hij bedoelt wat anders, denk ik. Crosskabel gaat bij mij gewoon goed. Met normale UTP-kabel kun je niet eens verbinden tussen PC en console.

Oja. Heb je een crosskabel gekocht of gemaakt satecl? Je kunt er beter een kopen namelijk, heb er een van Belkin en heb geen problemen whatsoever.

Net weer keihard generfed team net. Ik snap er echt geen zak van, m'n spelers nemen de bal aan en passen als een stel idioten. En het ligt NIET aan mij, want sommige wedstrijden gaat het passen en aannemen gewoon normaal.

Maar goed, wel gewonnen uiteindelijk met 1-0, 4-1 en 5-0. Maar de 'fun' is er een beetje vanaf zo.
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:35:28 #176
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44164329
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oja. Heb je een crosskabel gekocht of gemaakt satecl? Je kunt er beter een kopen namelijk, heb er een van Belkin en heb geen problemen whatsoever.
    Zelf gemaakt, ik zal er binnenkort wel zelf eentje kopen.. misschien dat ik daar beter in ben... Waar is Belkin tekoop?
    pi_44164469
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Zelf gemaakt, ik zal er binnenkort wel zelf eentje kopen.. misschien dat ik daar beter in ben... Waar is Belkin tekoop?
    Hoeft niet specifiek Belkin te zijn, alleen maken die altijd wel goede kwaliteit netwerkartikelen. Je kunt eens kijken bij van die Primafoon dingen (of hoe die nu ook mogen heten ) en anders gewoon de betere computerzaak.

Edit: Pff, net weer een wedstrijd gespeeld en ik weet niet wát het is maar ik heb er gewoon geen plezier meer in. Helaas, pindakaas. Geen PES voor mij meer.

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperHarregarre op 05-12-2006 16:09:13 ]
      dinsdag 5 december 2006 @ 16:25:17 #178
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44165948
    Onbegrijpelijk dat ze de sliding bug niet er uit hebben gehaald. Maak je met een speler een sliding, ligt er buiten beeld ook eentje op de grond.
    pi_44166289
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat is dat?
    pi_44166309
    ik weet niet op wat voor kabel een PS2 verbinding maakt maar UTP zijn altijd goed
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:20:03 #181
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44167624
    Wie het laatst lacht, lacht het best.

Speelde net tegen een Italiaan online. Bleek die ineens met ze 2 te zijn op 1 computer. Ok, geen probleem.
    Beginnen ze me uit te schelden voordat de wedstrijd uberhaupt begonnen is.

Eerste helft waren hun host, had best last van lag. En schelden en lachen dat ze deden bij elke kans die ik miste. Maar ik reageerde er niet op, ik heb de hele wedstrijd niks getikt.

Kwamen ze in de eerste helft 0-1 voor, en lachen en schelden weer. Ik dacht bij mezelf, ik pak ze de tweede helft wel wanneer ik host ben zonder lag. In de eerste helft had ik veel meer kansen.

In de tweede helft was ik sterker, en won uiteindelijk met 2-1. Bij beide goals kreeg ik het weer te verduren, maar goed ik liet me niet kennen.

Tot het eindsignaal. Toen heb ik even subtiel OWNED! ingetikt. Gevolgd door een aantal

Heerlijk gevoel.

Wilden ze nog een rematch, toen zei ik 'Go Fuck yourself'.
    pi_44170110
    tvp ik dacht al dat ik iets miste.

ik ben nu bezig met de Ligue 1, met Lyon

[ Bericht 39% gewijzigd door taart op 05-12-2006 19:07:49 ]
    pi_44170770
    Bedoel je dat als je tackle doet met je speler, dat dan een andere speler de tackle uitvoert?
    Want dat ligt aan die autoswitch instelling.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
    Onbegrijpelijk dat ze de sliding bug niet er uit hebben gehaald. Maak je met een speler een sliding, ligt er buiten beeld ook eentje op de grond.
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:18:10 #184
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44171209
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:05 schreef arpy het volgende:
    Bedoel je dat als je tackle doet met je speler, dat dan een andere speler de tackle uitvoert?
    Want dat ligt aan die autoswitch instelling.
    [..]
    Inderdaad. Ok, moet maar eens over gaan op manual switchen als ik het zo hoor.
    pi_44172722
    Ik snap niet dat jullie als geweldige PES-ers die iedereen verslaan etc etc. nog steeds met semi-auto spelen
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:03:20 #186
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44172726
    Ik ben nu een beetje met Super Cancel bezig. Ik heb dus begrepen dat je met je speler naar de bal toeloopt (als je R2+R2 ingedrukt hebt) en dat je daarom eerder bij de bal bent, maar het aannemen gaat bij mij niet echt. Als ik deze functie gebruik, dan laat hij de bal zeg maar lopen. Heeft iemand hier een tip voor?
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:04:39 #187
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44172769
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef VoreG het volgende:
    Ik snap niet dat jullie als geweldige PES-ers die iedereen verslaan etc etc. nog steeds met semi-auto spelen
    Volgens mij heb ik als enige gereageerd dat te doen, en zo geweldig ben ik niet hoor.
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:05:18 #188
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44172787
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef satecl het volgende:
    Ik ben nu een beetje met Super Cancel bezig. Ik heb dus begrepen dat je met je speler naar de bal toeloopt (als je R2+R2 ingedrukt hebt) en dat je daarom eerder bij de bal bent, maar het aannemen gaat bij mij niet echt. Als ik deze functie gebruik, dan laat hij de bal zeg maar lopen. Heeft iemand hier een tip voor?
    Super Cancel loslaten wanneer je bij de bal bent.
    pi_44172842
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef satecl het volgende:
    Loslaten voordat je de bal aanraakt
    pi_44173361
    Precies, die Super Cancel gebruik ik ook altijd als de bal bijvoorbeeld bijna bij de achterlijn is. Op die manier zorg je ervoor dat die speler de bal niet over de achterlijn loopt.

He, bah. Ik ga denk ik zo nog maar een potje spelen. Geen enkel anders spel is leuk... Ik wil voetbal! Over 20 minuutjes Chamions League trouwens.
    pi_44173901
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef VoreG het volgende:
    Nou ik ben wel super goed en gebruik ook semi-auto..

nee geintje, ik speel op 2 streepies semi auto en het gaat prima zo eigenlijk..

En super cancel is naar mijn mening dat je R1 + R2 en dat je dan gewoon stopt met rennen, je mannetje rent soms automatisch naar een bal, als je dan super cancel doet dan blijft ie stil staan, ideaal bij zijlijnen en achterlijnen.

Ik vind het genieten om tijdens het lopen met de bal 1x de R2 knop in te drukken als je een sliding ziet aankomen, dan slide je tegenstander gewoon voor je langs.....
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:44:20 #192
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44174134
    Wat houdt Semi-Auto in
    pi_44174220
    Je kan het switchen van je mannetjes instellen:

Vol automatisch is dat je um op 5 streepies hebt staan
    Semi Automatisch is dat je um zeg maar op 2 a 3 streepies hebt
    Manual is dat je het zelf switcht tussen de mannetjes.
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:47:20 #194
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44174228
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:36 schreef Feen het volgende:
    Ik vind het genieten om tijdens het lopen met de bal 1x de R2 knop in te drukken als je een sliding ziet aankomen, dan slide je tegenstander gewoon voor je langs.....
    Je hebt van die spelers die constant slidings maken, genieten geblazen ja.
    pi_44174695
    quote:

[..]

Nou ik ben wel super goed en gebruik ook semi-auto..

nee geintje, ik speel op 2 streepies semi auto en het gaat prima zo eigenlijk..

En super cancel is naar mijn mening dat je R1 + R2 en dat je dan gewoon stopt met rennen, je mannetje rent soms automatisch naar een bal, als je dan super cancel doet dan blijft ie stil staan, ideaal bij zijlijnen en achterlijnen.
    Super Cancel is juist dat je volledige controle hebt over je speler.
    quote:
    Gewoon stoppen met een richting indrukken, dan houd je de bal ook stil
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:10:28 #196
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44175133
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef Feen het volgende:
    Je kan het switchen van je mannetjes instellen:

Vol automatisch is dat je um op 5 streepies hebt staan
    Semi Automatisch is dat je um zeg maar op 2 a 3 streepies hebt
    Manual is dat je het zelf switcht tussen de mannetjes.
    Waar veranderen jullie dat soort dingen allemaal, ik lijk wel nix te vinden
    pi_44175254
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef VoreG het volgende:

Gewoon stoppen met een richting indrukken, dan houd je de bal ook stil
    Sta je dan ook in 1x stil met de bal gecentreerd voor je voeten? In pes5 was dit te doen met R2 en gebruik het in pes6 ook..
    pi_44175402
    super Cancel is dat je volledige controle hebt over je speler, daar heb je gelijk in, maar wat ik daarboven beschreven valt zeg maar ook "onder" super cancel...
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:17:33 #199
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_44175429
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Feen het volgende:

[..]

Sta je dan ook in 1x stil met de bal gecentreerd voor je voeten? In pes5 was dit te doen met R2 en gebruik het in pes6 ook..
    Nee man, daar heb je R2 voor nodig. En het werkt perfect, gebruik het zelf ook.
      dinsdag 5 december 2006 @ 21:18:05 #200
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_44175441
    quote:

[..]

Nog lekkerder vind ik dat je stil staat en R2 ingedrukt heb, en dan komt de tegenstander een sliding doen, dat je dan naar achter klikt zodat ik de bal naar mijn toe sleep, dan slide je tegenstander ook voor je langs
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')