De Marseille Roulette? Nee vertelquote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Feen het volgende:
kennen jullie "de tol" al?
Niet, tenzij je de knoppen links,onder,rechts,boven voor de 2e analoge stick op je toetsenbord zet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:07 schreef toma het volgende:
[..]
op de PS2 is ie makkelijk uit te voeren.
Maar hoe doe ik die move met mn toetsenbord
Wat???!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:17 schreef Feen het volgende:
Ik bedoel niet de move van zidane,
ik bedoel het volgende, je loopt met een speler met de bal, de tegenstander komt hard inbeuken, en jij draait zo'n rondje om je as en valt op de grond. oftewel "de Tol"
Gewoon omver gelopen worden? Ja dat gebeurt al sinds pes1quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:17 schreef Feen het volgende:
Ik bedoel niet de move van zidane,
ik bedoel het volgende, je loopt met een speler met de bal, de tegenstander komt hard inbeuken, en jij draait zo'n rondje om je as en valt op de grond. oftewel "de Tol"
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Feen het volgende:
nee dit is geen omver gelopen worden. Je speler draait 2x om z'n as net zoals een tol.
over een kwartierquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef Feen het volgende:
nee, het is niet zo bijzonder hoor, zal als me tv kaart het weer doet het wel ff recorden..
btw: potje?
Die zit juist lekker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:27 schreef JoeyT het volgende:
Spelen jullie hm op de PS2 met analoge stick? Ik ben nl gewend aan de xbox controller en speel nu pes6 dus op ps2 alleen zonder analoge stick omdat ie kut geplaatst is :S
Ik had het in het begin wel aangepast naar de FIFA controls, maar toen moest ik het spel een keer opnieuw installeren, omdat er iets fout ging met een superpatch.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel alleen maar met de 2 stickies. D-pad vind ik enorm irritant. Als je iets te veel naar een kant drukt, gaat 'ie per ongeluk schuin.Van dat soort dingen. Met analoge sticks heb ik daar geen last van.
Wie hebben er hier trouwens allemaal 'O' voor schieten? Ik had 't bij PES3 (de eerste PES die ik speelde) veranderd vanwege het feit dat ik FIFA controls gewend was. Zelfs met L1 wisselen had ik moeite in 't begin. Nu is L1 wel superlekker maar heb ik schieten nog steeds op rondje.
Net van PSV gewonnen met Feyenoord! Haha! Lucius en Huysegems!![]()
2-0! Sterk in Rotterdam! Sterk in Nederland!
dacht dat zo'n "elastico" een akka heettequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef VoreG het volgende:
dat je niet weet hoe al die trucjes heten maakt je geen voetballeek hoor
Mja, vind dat ook mooier op zich, maar buiten Nederland zegt iedereen elastico (flip-flap in Frankrijk geloof ik, en daar speelde Ronaldinho voor hij naar Barca ging). Net als panna vind ik 't beter klinken dan de Engelse termen als 'nutmeg' enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef toma het volgende:
[..]
dacht dat zo'n "elastico" een akka heette
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speelde net een potje online, kom ik 1 tegen 1 met de keeper. Speelt mijn spits de bal tussen benen van de keeper door, loopt zelf om de keeper heen en ramt hem vervolgens vernederend keihard de netten in.![]()
Ik vraag het altijd aan een ander. Denk dat het ook afhankelijk is van de persoon die kijkt. Wanneer iemand uit Nederland kijkt ziet hij 3 streepjes bij je, kijkt iemand uit Israel ziet die er 1.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:04 schreef satecl het volgende:
Waar kan je online chekken hoe goed je connection is, je ziet het wel bij andere( aantal streepjes ) maar ik weet niet waar je het bij jezelf ziet..???
Edit: Ik had dus net van een ander gehoord dat ik 2 streepjes had, speel ik lekker, sta ik 4-3 met rust, en jahooooor: server lost![]()
![]()
ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, vind dat ook mooier op zich, maar buiten Nederland zegt iedereen elastico (flip-flap in Frankrijk geloof ik, en daar speelde Ronaldinho voor hij naar Barca ging). Net als panna vind ik 't beter klinken dan de Engelse termen als 'nutmeg' enzo.
Edit: Hier op 't kunstgrasveldje in de buurt roept niemand ook eigenlijk bij een akka. 't Is ook niet moeilijk dus bijna iedereen kan 't wel. Bij pannas ben je zéker wel de sigaar.![]()
Het mooiste is ook als degene die het meest opschept zelf een panna krijgt.
![]()
![]()
Dat wist ik meteen al...quote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik dacht, laat ik eens gaan kijken naar de top 3 in de online ranking. Schelden ze elkaar uit in elkaars profiel en noemen elkaar cheater. Nummer 2 en 3 blijken dezelfde persoon te zijn, en deze website heeft de nummer 1 voor nummer 2 en 3 gemaakt.![]()
http://neverseen.info
Erg triest, je ziet duidelijk op de screenshots dat die gast per minuut een match win erbij heeft. Het is maar waar je voldoening uithaalt.
Nu snap ik waarom sommige gasten meer dan 2000 verliezen hebben en maar 1 of 2 winst. En hun disconnects liggen ook ruim boven de 1000. Dat zijn de accounts waarmee ze die winst verschaffen, zodra de match is gestart disconnecten ze, zodat ze met hun andere account pnt krijgen en een winst.
je meot maar zo denken, hun PES ranking is hun enige bestaansrechtquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik dacht, laat ik eens gaan kijken naar de top 3 in de online ranking. Schelden ze elkaar uit in elkaars profiel en noemen elkaar cheater. Nummer 2 en 3 blijken dezelfde persoon te zijn, en deze website heeft de nummer 1 voor nummer 2 en 3 gemaakt.![]()
http://neverseen.info
Erg triest, je ziet duidelijk op de screenshots dat die gast per minuut een match win erbij heeft. Het is maar waar je voldoening uithaalt.
Nu snap ik waarom sommige gasten meer dan 2000 verliezen hebben en maar 1 of 2 winst. En hun disconnects liggen ook ruim boven de 1000. Dat zijn de accounts waarmee ze die winst verschaffen, zodra de match is gestart disconnecten ze, zodat ze met hun andere account pnt krijgen en een winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |