Nee maar je zit wel in de buurt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef erkel het volgende:
Zover was ik ook alwant je vraagt niet voor niks om sportteams en ze gebruiken ongeveer zelfde grootte qua veld. Maar dan zal ik maar een gokje wagen
Cardiff City en een rugbyteam?
Ik neem ook al genoegen met alleen de plaatsquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef erkel het volgende:
Wales ken ik niet zo veel plaatsen
Dat zou ik dus goed hebben gegokt..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef sjimz het volgende:
Swansea is het antwoord
Verzin maar een nieuwe![]()
Had je eerder moeten reagerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zou ik dus goed hebben gegokt..
Ik moet me pas echt zorgen gaan maken als ik nooit meer een vraagje mis...quote:
Nee die heeft een wet bedacht ( volgens mij oprichter van Intel ) dat het aantal transistoren op een chip elke 24 maanden verdubbelt, en dat de snelheid ook elke 24 maanden verdubbelt, deze is echter momenteel niet meer van toepassing, maar nee Moore is niet goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef macondo het volgende:
Moore?
Dan denk ik, dat we toch maar even moet gaan wachten op wat meer mensen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
Dan ken ik alleen nog Dekker, die Intelligent Design muppet.
Dan stel ik wel een nieuwequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Soempie het volgende:
Dan denk ik, dat we beter een nieuwe vraag kunnen doen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |