Het mooiste was een paar weken geleden een klacht over die RVS-reclame (met die zwevende mannetjes met paraplu's). Die gast vond het een walgelijke reclame omdat ie duidelijk deed denken aan de uit het raam springende mensen op 9/11quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
Soms echt wacko's die daar reactie naartoe sturen
Iddquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
AJK , een van de beste tekenfilmseries ooit![]()
Leerzaam en toch leuk om te kijken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het mooiste was een paar weken geleden een klacht over die RVS-reclame (met die zwevende mannetjes met paraplu's). Die gast vond het een walgelijke reclame omdat ie duidelijk deed denken aan de uit het raam springende mensen op 9/11![]()
Maar dat geldt alleen voor Annequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Zoals Herman van Veen ooit zong : "...de wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier maken..."
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
Nee zenden ze eens eindelijk tekenfilms uit waar een btje verhaal in zit en waar je als niet kleuter ook nog een btje naar kunt kijken zonder gillend gek te worden van de herhaling en enge dansende poppetjes gaan ze nog klagen.
Ze is ook wel lekker snel ook zo tijdens de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van Alfred. J. Kwak.
Alfred J. Kwak is cool!
Doordeweeks op Nederland 3 rond half 3. Pik zelf ook de nodige afleveringen meequote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef RTB het volgende:
Wacht, komt het weer op tv dan?!
Want dan ga ik de video maar eens instellen. Het wordt hoog tijd dat die serie eens op dvd wordt uitgebracht.
Kwart voor 3 ned 3quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef RTB het volgende:
Wacht, komt het weer op tv dan?!
Want dan ga ik de video maar eens instellen. Het wordt hoog tijd dat die serie eens op dvd wordt uitgebracht.
Stuur hem op naar 316quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Goh mevrouw Rebecca Lockhorst, zou dat niet de bedoeling zijn van het geheel? Waarom zou die zwarte kraai, die eigenlijk een merel is, Dolf heten en waarom zouden ze hem tijdens die episodes zo'n snorretje hebben gegeven? Maar goed, zo zijn er ook episodes over het uitzetten van die zwarte eend en haar familie (of iets in die trant in ieder geval), droogte in andere landen en zo kan ik nog wel meer echte gebeurtenissen opnoemen die in AJK behandeld worden.
Als kind zag ik dit als tekenfilm, nu ik het terug kijk op mijn 22ste zie ik de waarheid achter de verhalen en dat het eigenlijk een zeer realistische serie is, op het feit na dat dieren niet kunnen praten.
Maar mevrouw Lockhorst, laat uw kinderen vooral kijken naar die Japanse vechtrotzooi, daar zit tenminste een duidelijke boodschap achter: alles met geweld oplossen. Daar wordt uw kind zeker beter van.
Ik hoop niet dat u nog meer kinderen krijgt, dat zou namelijk funest zijn voor de samenleving. Als dit namelijk confronterend voor u is, zou ik programma's als het Journaal zeker ontwijken.
Gegroet,
Afred.
Wat een achterlijke domme mensen lopen er toch rond hier op deze aardbol.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Goh mevrouw Rebecca Lockhorst, zou dat niet de bedoeling zijn van het geheel? Waarom zou die zwarte kraai, die eigenlijk een merel is, Dolf heten en waarom zouden ze hem tijdens die episodes zo'n snorretje hebben gegeven? Maar goed, zo zijn er ook episodes over het uitzetten van die zwarte eend en haar familie (of iets in die trant in ieder geval), droogte in andere landen en zo kan ik nog wel meer echte gebeurtenissen opnoemen die in AJK behandeld worden.
Als kind zag ik dit als tekenfilm, nu ik het terug kijk op mijn 22ste zie ik de waarheid achter de verhalen en dat het eigenlijk een zeer realistische serie is, op het feit na dat dieren niet kunnen praten.
Maar mevrouw Lockhorst, laat uw kinderen vooral kijken naar die Japanse vechtrotzooi, daar zit tenminste een duidelijke boodschap achter: alles met geweld oplossen. Daar wordt uw kind zeker beter van.
Ik hoop niet dat u nog meer kinderen krijgt, dat zou namelijk funest zijn voor de samenleving. Als dit namelijk confronterend voor u is, zou ik programma's als het Journaal zeker ontwijken.
Gegroet,
Afred.
Wat een achterlijke domme mensen lopen er toch rond hier op deze aardbol.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Gegroet,
Afred.
Inderdaad ja. Toevallig gisteren ook die aflevering een stukje gezien. EN AJK is niet voor kinderen van 3, die inderdaad nog peuters zijn (terwijl ze het zelf een kleuterprogramma noemt), maar voor iets oudere kinderen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:43 schreef fathank het volgende:
Ik snap het al, Mevrouw Lockhorst dr peuter is natuurlijk hoogebegaafd...
Dan moet je dat dus niet gaan doen, of zorgen dat je alleen bent op dat momentquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL Ik vertelde het aan mn moeder en die vond het even nodig om te sharen hoe verschrikkelijk ik wel niet zat te janken tijdens die tweede aflevering als z'n familie wordt platgereden door die Mercedes. Kon me dat nog wel ergens vaag herinneren. Zo 's nachts dat ze die weg oversteken en dat je die lichten al aan ziet komen enzo. Jeugdtrauma. Volgens mij als ik dat nu zou zien, zou ik weer jankend voor de tv zitten.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
http://www.jcsolaris.nl/Alfred_Kwak/downloads/miauw.php
kun je het nummer van krabnagel de kater downloaden... brr,, krijg alweer rillingen
[afbeelding]
wat een eng figuur was dat toch![]()
Dat bericht eronder! Johnny Kraaijkamp jr. deed toch de stem van Dolf, toevalligquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
Nee zenden ze eens eindelijk tekenfilms uit waar een btje verhaal in zit en waar je als niet kleuter ook nog een btje naar kunt kijken zonder gillend gek te worden van de herhaling en enge dansende poppetjes gaan ze nog klagen.
Ze is ook wel lekker snel ook zo tijdens de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van Alfred. J. Kwak.
Alfred J. Kwak is cool!
Dat was toch de eerste aflevering? Ik heb ook vaak zitten janken bij die seriequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL Ik vertelde het aan mn moeder en die vond het even nodig om te sharen hoe verschrikkelijk ik wel niet zat te janken tijdens die tweede aflevering als z'n familie wordt platgereden door die Mercedes. Kon me dat nog wel ergens vaag herinneren. Zo 's nachts dat ze die weg oversteken en dat je die lichten al aan ziet komen enzo. Jeugdtrauma. Volgens mij als ik dat nu zou zien, zou ik weer jankend voor de tv zitten.
Dolf is gewoon onbegrepenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik leerde zo spelenderwijs dat het slecht is om mensen uit te sluiten om hun afkomst/huidskleur.
quote:
En altijd zijn kop maar bijwerken met schoensmeer...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Serieus, ik vond hem ronduit eng en ik werd bang voor kraaien, is het een kutmerel
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef koffiegast het volgende:
Aangezien het gemaakt door Japanners in opdracht van Nederlandse zender (ff kwijt welk) kan ik wel begrijpen dat ze met die Hitler vergelijking met dolf kwamen aangezien ze daar wat makkelijker qua zijn.
Verder.. op me 3-12 jaar ofzo had ik helemaal niet in de gaten dat Dolf zijn partij op Hitler's gedoe leek.
Hoe dan ook, zonder Alfred J. Kwak kun je niet zeggen dat je in Nederland bent opgegroeid in mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |