abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43965696

Nee zenden ze eens eindelijk tekenfilms uit waar een btje verhaal in zit en waar je als niet kleuter ook nog een btje naar kunt kijken zonder gillend gek te worden van de herhaling en enge dansende poppetjes gaan ze nog klagen.
Ze is ook wel lekker snel ook zo tijdens de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van Alfred. J. Kwak.

Alfred J. Kwak is cool!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:59:22 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43965747
Dat ze dat ook nu pas door krijgt . En dan verwachten dat haar kinderen het nóg eerder snappen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43965764
Geweldige TT-pagina, denk je af en toe dat de Klaagbaak erg is. Maar er wonen gewoon nog triestere mensen in Nederland
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 17:01:09 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_43965805
Gelukkig smaken de pannekoeken van Koopmans wel degelijk beter dan hun reclame met Johnny Kraaijkamp

Alfred J. Kwak is tof
Tevens -purist.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:01:35 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43965821
Soms echt wacko's die daar reactie naartoe sturen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:01:56 #6
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_43965834
Die doos is dom. Ik realiseerde het me pas járen later. En iedereen vond Dolf toch gemeen bezig voor Alfred en het Volk.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_43965842
pi_43965869
AJK , een van de beste tekenfilmseries ooit
Leerzaam en toch leuk om te kijken
Patat Friet
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:03:38 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_43965888
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
Soms echt wacko's die daar reactie naartoe sturen
Het mooiste was een paar weken geleden een klacht over die RVS-reclame (met die zwevende mannetjes met paraplu's). Die gast vond het een walgelijke reclame omdat ie duidelijk deed denken aan de uit het raam springende mensen op 9/11
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:03:56 #10
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_43965898
Kleine kinderen realiseren zich dat toch niet
ik kwam er ook pas jaren later achter, verrek
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_43965900
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
AJK , een van de beste tekenfilmseries ooit
Leerzaam en toch leuk om te kijken
Idd
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:04:35 #12
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_43965919
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het mooiste was een paar weken geleden een klacht over die RVS-reclame (met die zwevende mannetjes met paraplu's). Die gast vond het een walgelijke reclame omdat ie duidelijk deed denken aan de uit het raam springende mensen op 9/11
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:07:17 #13
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_43966009
AJK

En ja, de dame heeft gelijk. Haar kind zal best wel snappen dat het 'gemeen' is maar absoluut geen WO2 gedachten erbij hebben. Als alle kinderen zouden begrijpen dat het zo 'niet kan', dan komt er nooit een WO3!

Zoals Herman van Veen ooit zong : "...de wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier maken..."
pi_43966196
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Zoals Herman van Veen ooit zong : "...de wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier maken..."
Maar dat geldt alleen voor Anne

Kleine kinderen kunnen die link nog lang niet leggen, en er wordt echt wel duidelijk wie de 'slechten' en 'goeden' zijn in die afleveringen hoor
Patat Friet
pi_43966385

Ook een leuke
pi_43966593
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]

Nee zenden ze eens eindelijk tekenfilms uit waar een btje verhaal in zit en waar je als niet kleuter ook nog een btje naar kunt kijken zonder gillend gek te worden van de herhaling en enge dansende poppetjes gaan ze nog klagen.
Ze is ook wel lekker snel ook zo tijdens de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van Alfred. J. Kwak.

Alfred J. Kwak is cool!

Sommige mensen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_43966830
Wacht, komt het weer op tv dan?!

Want dan ga ik de video maar eens instellen. Het wordt hoog tijd dat die serie eens op dvd wordt uitgebracht.
deal with it
pi_43966865
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef RTB het volgende:

Want dan ga ik de video maar eens instellen. Het wordt hoog tijd dat die serie eens op dvd wordt uitgebracht.
Doordeweeks op Nederland 3 rond half 3. Pik zelf ook de nodige afleveringen mee
Patat Friet
pi_43966984
Goh mevrouw Rebecca Lockhorst, zou dat niet de bedoeling zijn van het geheel? Waarom zou die zwarte kraai, die eigenlijk een merel is, Dolf heten en waarom zouden ze hem tijdens die episodes zo'n snorretje hebben gegeven? Maar goed, zo zijn er ook episodes over het uitzetten van die zwarte eend en haar familie (of iets in die trant in ieder geval), droogte in andere landen en zo kan ik nog wel meer echte gebeurtenissen opnoemen die in AJK behandeld worden.

Als kind zag ik dit als tekenfilm, nu ik het terug kijk op mijn 22ste zie ik de waarheid achter de verhalen en dat het eigenlijk een zeer realistische serie is, op het feit na dat dieren niet kunnen praten.

Maar mevrouw Lockhorst, laat uw kinderen vooral kijken naar die Japanse vechtrotzooi, daar zit tenminste een duidelijke boodschap achter: alles met geweld oplossen. Daar wordt uw kind zeker beter van.

Ik hoop niet dat u nog meer kinderen krijgt, dat zou namelijk funest zijn voor de samenleving. Als dit namelijk confronterend voor u is, zou ik programma's als het Journaal zeker ontwijken.

Gegroet,
Afred.

Wat een achterlijke domme mensen lopen er toch rond hier op deze aardbol .
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43966997
Alfred is mijn held
Afred blijf je vanaf
http://youtube.com/watch?v=buZuKiZ9sJg

Ik keek het vroeger altijd.. en ik ben toch ook goed tere... nou goed, misschien heeft ze een punt.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. İBiogarde
pi_43967026
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef RTB het volgende:

Kwart voor 3 ned 3 . Maar goed, het is te gewoon perfect gemaakt. Hoe het er aan toe gaat in de wereld!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:40:04 #22
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_43967052
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Goh mevrouw Rebecca Lockhorst, zou dat niet de bedoeling zijn van het geheel? Waarom zou die zwarte kraai, die eigenlijk een merel is, Dolf heten en waarom zouden ze hem tijdens die episodes zo'n snorretje hebben gegeven? Maar goed, zo zijn er ook episodes over het uitzetten van die zwarte eend en haar familie (of iets in die trant in ieder geval), droogte in andere landen en zo kan ik nog wel meer echte gebeurtenissen opnoemen die in AJK behandeld worden.

Als kind zag ik dit als tekenfilm, nu ik het terug kijk op mijn 22ste zie ik de waarheid achter de verhalen en dat het eigenlijk een zeer realistische serie is, op het feit na dat dieren niet kunnen praten.

Maar mevrouw Lockhorst, laat uw kinderen vooral kijken naar die Japanse vechtrotzooi, daar zit tenminste een duidelijke boodschap achter: alles met geweld oplossen. Daar wordt uw kind zeker beter van.

Ik hoop niet dat u nog meer kinderen krijgt, dat zou namelijk funest zijn voor de samenleving. Als dit namelijk confronterend voor u is, zou ik programma's als het Journaal zeker ontwijken.

Gegroet,
Afred.

Stuur hem op naar 316 Best kans dat ie geplaatst gaat worden morgen...
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:43:16 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_43967167
Ik snap het al, Mevrouw Lockhorst dr peuter is natuurlijk hoogebegaafd...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_43967250
quote:

Gegroet,
Afred.

Mooi gezegd.

Ik vraag me af hoe dit soort mensen zouden reageren als ze ooit in de echte wereld terecht zouden komen
pi_43969839
quote:

Gegroet,
Afred.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:13:12 #26
132613 Relneger18
weger geen neger
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:50:59 #27
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_43971319
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:43 schreef fathank het volgende:
Ik snap het al, Mevrouw Lockhorst dr peuter is natuurlijk hoogebegaafd...
Inderdaad ja. Toevallig gisteren ook die aflevering een stukje gezien. EN AJK is niet voor kinderen van 3, die inderdaad nog peuters zijn (terwijl ze het zelf een kleuterprogramma noemt), maar voor iets oudere kinderen.
En kinderen pikken het WOII natuurlijk niet direct op, maar wel de situatie, goed en fout, die shit. Jaren later realiseerde ik het me ook pas.

Mevrouw Lockhorst is er waarschijnlijk zoéén die 'als je er maar niet aan denkt, het ook niet zo is' hoog in het vaandel heeft zitten.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:53:09 #28
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_43971386
Als er iets een goede serie was dan was het Alfred Jodocus Kwak wel. En zeker die aflevering was donders goed!
It's about being boss, not being the boss...
pi_43973449
Iemand upload eens wat meer filmpjes!
Patat Friet
pi_43974322
DVD RELEASE soon ?
pi_43974806
Die aflevering was 1 van de beste.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_43976742
LOL Ik vertelde het aan mn moeder en die vond het even nodig om te sharen hoe verschrikkelijk ik wel niet zat te janken tijdens die tweede aflevering als z'n familie wordt platgereden door die Mercedes. Kon me dat nog wel ergens vaag herinneren. Zo 's nachts dat ze die weg oversteken en dat je die lichten al aan ziet komen enzo. Jeugdtrauma. Volgens mij als ik dat nu zou zien, zou ik weer jankend voor de tv zitten.
pi_43976853
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?xa=2300&item=29348

Waarom hebben ze die niet gewoon allemaal in 1 grote box?
  Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 22:26:37 #34
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_43976899
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL Ik vertelde het aan mn moeder en die vond het even nodig om te sharen hoe verschrikkelijk ik wel niet zat te janken tijdens die tweede aflevering als z'n familie wordt platgereden door die Mercedes. Kon me dat nog wel ergens vaag herinneren. Zo 's nachts dat ze die weg oversteken en dat je die lichten al aan ziet komen enzo. Jeugdtrauma. Volgens mij als ik dat nu zou zien, zou ik weer jankend voor de tv zitten.
Dan moet je dat dus niet gaan doen, of zorgen dat je alleen bent op dat moment
Tevens -purist.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:30:21 #35
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_43977025
http://www.jcsolaris.nl/Alfred_Kwak/downloads/miauw.php

kun je het nummer van krabnagel de kater downloaden... brr,, krijg alweer rillingen

wat een eng figuur was dat toch
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_43977216
Lol wat een kansloze teletekst site, iemand gaat helemaal flippen op een shirt van Filemon met een hamer+sikkel, alsof opeens daardoor alle jongeren aan het communisme slagen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_43977394
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
http://www.jcsolaris.nl/Alfred_Kwak/downloads/miauw.php

kun je het nummer van krabnagel de kater downloaden... brr,, krijg alweer rillingen

[afbeelding]

wat een eng figuur was dat toch
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:13:03 #38
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_43978347
AJK!
Ik had toen der tijd alle cassettebandjes!
Helemaal grijs gedraaid
Briljant.
Signature:
Maximaal
4
regels
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:16:44 #39
88233 Steve
Still the best.
pi_43978432
Goh, mevrouw heeft het licht gezien. .
Verder heeft BobbyB het goed verwoord. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:19:58 #40
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43978516
Ik vond het als kind alleen erg dat het oorspronkelijke verhaal van Alfred verneukt is door deze rare serie. Nog steeds eigenlijk.
[KNE]-Mod
pi_43979944
Komt er ook een achter. Traag wijf. Maar van Afred moeten ze sowieso afblijven... Dolf, Henk, wat een geniale serie is dat
pi_43980230
Dolf!
pi_43980390
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]

Alfred J. Kwak is cool!
Dat bericht eronder! Johnny Kraaijkamp jr. deed toch de stem van Dolf, toevallig
pi_43983746
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was toch de eerste aflevering? Ik heb ook vaak zitten janken bij die serie

Als er ooit een fatsoenlijke DVD release uitkomt (die nu uitkomt heeft alle afleveringen door elkaar ) dan koop ik hem. Zo'n superserie!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:41:15 #45
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_43984058

SIEG!
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_43984109
Alfred
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 29 november 2006 @ 09:52:10 #47
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_43984244
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:41 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]

SIEG!
pi_43984409
Het is juist een stukje opvoeding idd..
Ik leerde zo spelenderwijs dat het slecht is om mensen uit te sluiten om hun afkomst/huidskleur.
Jammer dat er ouders zijn die dat niet zien en hun kinderen liever naar de Teletubbies laten kijken, of erger, naar van die vechttekenfilms als Dragonball Z.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_43984453
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef StarGazer het volgende:
Alfred
Welkom op FOK!
  woensdag 29 november 2006 @ 10:31:42 #50
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43985100
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik leerde zo spelenderwijs dat het slecht is om mensen uit te sluiten om hun afkomst/huidskleur.
Dolf is gewoon onbegrepen
[KNE]-Mod
pi_43989244
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dolf is gewoon onbegrepen

Serieus, ik vond hem ronduit eng en ik werd bang voor kraaien, is het een kutmerel
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_43989705
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Serieus, ik vond hem ronduit eng en ik werd bang voor kraaien, is het een kutmerel
En altijd zijn kop maar bijwerken met schoensmeer... !
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_44000984
Aangezien het gemaakt door Japanners in opdracht van Nederlandse zender (ff kwijt welk) kan ik wel begrijpen dat ze met die Hitler vergelijking met dolf kwamen aangezien ze daar wat makkelijker qua zijn.

Verder.. op me 3-12 jaar ofzo had ik helemaal niet in de gaten dat Dolf zijn partij op Hitler's gedoe leek.
Hoe dan ook, zonder Alfred J. Kwak kun je niet zeggen dat je in Nederland bent opgegroeid in mijn ogen.
  Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 20:06:42 #54
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_44002458
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef koffiegast het volgende:
Aangezien het gemaakt door Japanners in opdracht van Nederlandse zender (ff kwijt welk) kan ik wel begrijpen dat ze met die Hitler vergelijking met dolf kwamen aangezien ze daar wat makkelijker qua zijn.

Verder.. op me 3-12 jaar ofzo had ik helemaal niet in de gaten dat Dolf zijn partij op Hitler's gedoe leek.
Hoe dan ook, zonder Alfred J. Kwak kun je niet zeggen dat je in Nederland bent opgegroeid in mijn ogen.
Daar ben ik het volledig mee eens

Die zender zal overigens 1 van de publieke omroepen zijn geweest, daar werd het vroeger op uitgezonden
Tevens -purist.
pi_44010096
Het was in opdracht van de Vara maar het is door diverse zenders uitgezonden, waaronder Kindernet en ik geloof ook zo'n kinderochtend op 1 van de commercielen, dacht Net 5 of Veronica ofzo.

Ik had inderdaad op die leeftijd ook niet door dat het daar mee te maken had, maar goed dat was bij geen een verhaaltje eigenlijk, dat dat beruste op de werkelijkheid. Pas als je de serie weer gaat kijken op je 18e ofzo zul je het allemaal snappen.
pi_44010346
Alfred

Ik moet die dvd's hebben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')