abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43989244
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dolf is gewoon onbegrepen

Serieus, ik vond hem ronduit eng en ik werd bang voor kraaien, is het een kutmerel
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_43989705
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Serieus, ik vond hem ronduit eng en ik werd bang voor kraaien, is het een kutmerel
En altijd zijn kop maar bijwerken met schoensmeer... !
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_44000984
Aangezien het gemaakt door Japanners in opdracht van Nederlandse zender (ff kwijt welk) kan ik wel begrijpen dat ze met die Hitler vergelijking met dolf kwamen aangezien ze daar wat makkelijker qua zijn.

Verder.. op me 3-12 jaar ofzo had ik helemaal niet in de gaten dat Dolf zijn partij op Hitler's gedoe leek.
Hoe dan ook, zonder Alfred J. Kwak kun je niet zeggen dat je in Nederland bent opgegroeid in mijn ogen.
  Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 20:06:42 #54
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_44002458
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef koffiegast het volgende:
Aangezien het gemaakt door Japanners in opdracht van Nederlandse zender (ff kwijt welk) kan ik wel begrijpen dat ze met die Hitler vergelijking met dolf kwamen aangezien ze daar wat makkelijker qua zijn.

Verder.. op me 3-12 jaar ofzo had ik helemaal niet in de gaten dat Dolf zijn partij op Hitler's gedoe leek.
Hoe dan ook, zonder Alfred J. Kwak kun je niet zeggen dat je in Nederland bent opgegroeid in mijn ogen.
Daar ben ik het volledig mee eens

Die zender zal overigens 1 van de publieke omroepen zijn geweest, daar werd het vroeger op uitgezonden
Tevens -purist.
pi_44010096
Het was in opdracht van de Vara maar het is door diverse zenders uitgezonden, waaronder Kindernet en ik geloof ook zo'n kinderochtend op 1 van de commercielen, dacht Net 5 of Veronica ofzo.

Ik had inderdaad op die leeftijd ook niet door dat het daar mee te maken had, maar goed dat was bij geen een verhaaltje eigenlijk, dat dat beruste op de werkelijkheid. Pas als je de serie weer gaat kijken op je 18e ofzo zul je het allemaal snappen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_44010346
Alfred

Ik moet die dvd's hebben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')