Dat zal Atlantis to Interzone wel geweest zijn. Leuk bandje inderdaad!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord totdat iedereen bij de London Calling afterparty uit zijn dak ging en ik nietsvermoedend vroeg van welke band dat nummer was. Dat bleek dus van the Klaxons te zijn. Enig idee welk nummer dat kan zijn? Klonk wel lekker.
Four horsemen is ook een gaaf nummer hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Goldens Skans komt nu ook al op MTV voorbij.
Binnenkort het album: Myths of the Near Future
[afbeelding]
1. Two Receivers
2. Atlantis to Interzone
3. Golden Skans
4. Totem on the Timeline
5. As Above So Below
6. Isle of Her
7. Gravity's Rainbow
8. Forgotten Works
9. Magick
10. It's Not over Yet
11. Four Horsemen of 2012
Ben benieuwd of de nog onbekende nummers ook het hoge niveau van Atlantis, Rainbow, Skans en Magick halen. Die kunnen me nl wel bekoren![]()
Ik dacht dat ze daar al voor vastgelegd waren of dat ze al zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:13 schreef Taell het volgende:
Geweldige nieuwe band inderdaad, kan niet wachten tot 't album.
Ik hoop dat ze ook op London Calling '07 staan
ze waren iig op de laatse london callingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar al voor vastgelegd waren of dat ze al zijn geweest.
Spijt spijt... hun kans komt nog. En dan wordt het zo'n Muse show waarvan je slechts de aanhang bent, laat ze lekker zelf shows maken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ik vind ze ook supertof! Erg jammer dat die Jamie gozer "Nee" zei tegen Dom Howard van Muse, nadat hij had gevraagd of ze wellicht in hun voorprogramma wilde spelen in Wembley! Het zou een toffe avond zijn geweest....
Nou ja, wellicht nog wel, want ze hebben er uiteraard spijt van dat ze neeee tegen een concert van +75.000 man zeiden in een bezopen bui![]()
Het album is iets toegankelijker dan de EPquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het vooralsnog helemaal niets. Een groot blik van teringherrie. Maar misschien moet ik het vaker luisteren, zou niet de eerste keer zijn dat ik een band pas na meerdere keren beluisteren ga waarderen
Zeg dat wel idd. Zelfs de tracks van de EP zijn op het album toegankelijker gemaakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Het album is iets toegankelijker dan de EP
Ok, ben benieuwdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Het album is iets toegankelijker dan de EP
http://www.mtv.co.uk/chan(...)_turned_down_wembleyquote:Eek. They mean it, but the 'Golden Skans' boys are hoping for a re-offer...
Klaxons have revealed to MTV News they turned down the offer of supporting Muse at the new Wembley stadium.
The "new ravers" can count the Devon rockers as huge fans - Muse recently said one of their favourite gigs of last year was a Klaxons gig - and it was after one of the new boys' shows that they made their exciting offer.
"It was the drummer who asked us," Klaxons singer and bassist Jamie Reynolds told us. "It was quite a drunken night down the pub and I just said, 'Nah'. I don't know why, I didn't mean it!
"I have watched them from when they first started. I first saw them at Glastonbury and for them to say that (about one of our live shows) is a massive complement."
Singer James added, "(He) got the chance to open up Wembley stadium. Offically the first ever gig at Wembley and Jamie turned it down!"
However the boys, who look set to get their first top ten hit this week with the 'Golden Skans', are hoping that the Muse boys haven't given up on them completely.
"We haven’t turned it down officially and we're trying to sort it out," a sheepish Jamie said. "Please! We would love to play!"
De EP blijft het beste iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:24 schreef Jesse- het volgende:
Het is allemaal net wat laffer.
Jammer
Ik vind het ook geen slechte cd, maar er had volgens mij veel meer ingezetenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, heb tot nu toe vooral de al bekende nummers geluisterd, maar kan niet zeggen dat de rest heel erg tegenvalt..
Overigens mogen ze van Muse alsnog het voorprogramma verzorgen @ Wembley.
Nog maar eens luisterenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het album eens geluisterd maar ik moet tot de conclusie komen dat dit de meest overhypete band sinds tijden is. Ik wilde het album gaan kopen maar dat gaat niet door. Dit zijn we over 2 jaar alweer vergeten.
Nee, de hype hebben we fratellis al voor en datarock gaat de festival knaller wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:07 schreef XxxPimxxX het volgende:
De hype en dus festivalknaller van 2007 gok ik. Erg leuke muziek, ben benieuwd hoe ze live zijn.
Dan maar geen Klaxons hype. Dat overhypte Frattelis heb ik nu ook wel weer gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Nee, de hype hebben we fratellis al voor en datarock gaat de festival knaller worden
Golden Scans waren in de rave-scene van de jaren '90 een soort lamplichtdingen die kennelijk een leuk sfeertje gaven ofzo..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:01 schreef Koerok het volgende:
Golden Skans, heel erg lekker nummer,
MAAR WAT BETEKENT SKANS???
Zeker. Ik bestel er graag. De wat langere levertijd neem ik voor dat prijsverschil maar voor lief.quote:
Bromhead Jackets ken ik al wat langer, vooral live zijn ze superquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:
Klaxons fans, dit is ook erg aardig. Nieuw Engels talent, Bromhead Jackets!
http://bromheadsjacket.com/Tunes/WhatIfs.mp3
Vind t ook super. Hoop op Lowlands.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Bromhead Jackets ken ik al wat langer, vooral live zijn ze super
Same herequote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:04 schreef Maisnon het volgende:
SUUUUPERVET!! Al ken ik alleen golden skans
Goed nummer is dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef PDOA het volgende:
Ze doen ook een nummer mee op het nieuwe Chemical Brothers album 'We Are The Night'.
We Are The Night, van de Chemical Brothers dus. Werkelijkwaar een geniaal album. Draai 'm helemaal suf hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef MaJo het volgende:
Oeh Chemical Brothers ft Klaxons? Dat klinkt als iets dat ik moet checken
Lowlands in Belgiumquote:Klaxons had to cancel their shows at the Frequency Festival in Austria, Highfields in Germany and Lowlands in Belgium after James Righton was diagnosed with laryngitis.
Klaxons apologise to anyone who missed them at these shows and hope to make it up to you in November when they tour Europe.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:11 schreef Bramm het volgende:
De clip van Magick is iig bezonder...
http://www.youtube.com/watch?v=VACsPG8sgMY
quote:Klaxons winnen Mercury Prize
AMSTERDAM - De Britse band Klaxons heeft dinsdagavond de prestigieuze Mercury Prize gewonnen. Deze prijs gaat sinds 1992 naar het beste Britse album van het jaar.
Daarmee versloeg het new-rave trio favorieten als Amy Winehouse en de Arctic Monkeys. Naast de enorme media-aandacht die het winnen van deze prijs oplevert, kan de band ook nog eens 20.000 pond in ontvangst nemen.
Niet gek voor een band die nog maar een jaar geleden de eerste single uitbracht. Daarna ging het overigens erg hard met de band.
Aanstekelijk
De muziek die de band maakt kreeg al snel het predikaat new rave opgeplakt. Dit vanwege de aanstekelijke mix van oude housemuziek en hedendaagse gitaarrock. Ook ging de band in hun beginperiode steevast in fluorkleuren gekleed.
Toen new rave te veel een eigen leven ging leiden heeft de band hier doelbewust afstand van genomen om een wat meer serieuze koers te gaan varen. Het resultaat hiervan is te horen op het , nu bekroonde, album Myths Of The Near Future, waarop de band laat horen veel meer te zijn dan een hype.
Lowlands
Op de afgelopen editie van Lowlands moest de band hun show op het allerlaatst afzeggen, maar 16 november zal de band wel te zien zijn, als ze Paradiso in Amsterdam aandoen.
Een van de grote verrassingen tijdens de show rondom de uitreiking was het optreden van Amy Winehouse. In een periode waarin de zangeres schandaal op schandaal stapelt stond ze alleen met een akoestische gitaar op het podium.
De nuchter en geconcentreerd ogende Winehouse speelde het nummer Love Is A Losing Game.
Ja, of niet....quote:
Gewoon enkele dagen voor het concert Marktplaats even bezoeken. Daar kun je dan vaak wel voor fatsoenlijke bedragen kaarten vinden van mensen die niet kunnen. Misschien vind je daar iemand die bij je in de buurt woont, of waarmee je voor de zaal kunt afspreken.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef Thijsssss het volgende:
Kut, kut, kut, kut...
Wilde wachten tot de studiefinanciering weer binnen kwam (want daar is dat geld toch voor bedoeld?), maar het concert blijkt nu uitverkocht te zijn. Daar gaat een strak avondje uit mijn plaat gaan...
Ik zag het gisteren ook, ik dacht dat het niet zo snel zou lopen, dus wou ze volgende week kopen, als ik toch in Paradiso ben.. Ik vind het wel kut, maar had ik maar eerder moeten zijn..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef Thijsssss het volgende:
Kut, kut, kut, kut...
Wilde wachten tot de studiefinanciering weer binnen kwam (want daar is dat geld toch voor bedoeld?), maar het concert blijkt nu uitverkocht te zijn. Daar gaat een strak avondje uit mijn plaat gaan...
Nog jammerder voor die Stekelvarken boom, want iedereen weet toch dat hun de beste Britse plaat van 2007 (tot nu toe) hebben gemaaktquote:Op donderdag 13 september 2007 19:00 schreef Liefste. het volgende:
Golden Skans en As Above So Below vind ik érg tof! Leuk dat ze die prijs hebben gewonnen, maar toch jammer voor de aapjes.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nog jammerder voor die Stekelvarken boom, want iedereen weet toch dat hun de beste Britse plaat van 2007 (tot nu toe) hebben gemaakt![]()
De Crystal Castles remix van Atlantis To Interzonequote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens de Xan Valleys EP is natuurlijk ook beter![]()
Gewoon kaartjes kopen voor The Wedding Present in de kleine zaal (kosten 12 euro) en dan kun je na afloop zo doorlopen naar The Klaxxonsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef Thijsssss het volgende:
Iemand toevallig nog kaartjes over die ik voor een zacht prijsje over kan kopen?
Volgens mij heb je ik je gezien (rechts achter in begin?).quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Voor de mensen die me willen spotten vanavond: bruin shirtje van the Shins, kale kop en glowsticks. Oh ja, en natuurlijk behoorlijk wat alcohol achter de kiezen.
Ik ben er nu al vandoor, heb van tevoren met een vriend afgesproken in Amsterdam.
Correct!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:11 schreef soul114 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ik je gezien (rechts achter in begin?).
Wat is er mis met glowsticks? het heeft wel wat dat iedereen ze meeneemt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind ze niet zo leuk live, neemt niet af dat de muziek goed is en het lekker dansbaar is. Gewoon weinig interactie.
Al die kut hippe kiddo's met hun kut glowsticks en kutkut. Heel ergerlijk, maarja erna nog heerlijk gedanst zonder die 14-jarigen. Ik stond trouwens niet normaal ver, normaal linksvoor maar nu ongeveer halverwege de zaal. Veel te veel springende mensen.
Maar de hele avond heerlijk gedanst en geschreeuwd, nu pijn aan mijn keel.
ja dat waren wijquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Had je die op je achterhoofd? Zag wel nog een jongen bij de garderobe met een roze masker, vond hem wel vet.
Daarna zag een vriendin van me je nog, maar ik kon het niet zien haha.
wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef -skippybal- het volgende:
Reviews, reviews willen we/
Stond toen zelf op die verhoging daar rechts, later naar voren gegaan en daar was het inderdaad erg druk!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct!![]()
Vond het zelf wel re-de-lijk goed live. Toen ik vooraan in de 'pit' kwam gebeukt was het me wel erg druk (lees: ademhalen is een hele activiteit). Heb me in elk geval de tyfus gezweet. De band zelf speelde behoorlijk strak, vond ik zelf.
Dat was die eerste stage-diver dan zeker? Ik dacht eigenlijk dat hij vlak boven de grond gevangen was en hij te veel gedronken had of zo iets toen hij vlak daarna langs strompeldequote:Op zaterdag 17 november 2007 14:00 schreef Mr.Brightside het volgende:
ik vond het wel mooi hoe de zanger van de Klaxons na een nummer heel geschrokken vroeg: "Is that boy that fell on his head ok?"
Gekke crowdsurfpubers
Die met op het achterhoofd heb ik ook gezien.. die roze niet (bewust)quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Had je die op je achterhoofd? Zag wel nog een jongen bij de garderobe met een roze masker, vond hem wel vet.
Daarna zag een vriendin van me je nog, maar ik kon het niet zien haha.
Sure:quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand de setlist?
quote:01. The Bouncer
02. Atlantis To Interzone
03. Hall Of Records
04. Totem On The Timeline
05. Golden Skans
06. As Above, So Below
07. Two Receivers
08. Magick
09. Forgotten Works
10. Gravity's Rainbow