Dat zal Atlantis to Interzone wel geweest zijn. Leuk bandje inderdaad!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord totdat iedereen bij de London Calling afterparty uit zijn dak ging en ik nietsvermoedend vroeg van welke band dat nummer was. Dat bleek dus van the Klaxons te zijn. Enig idee welk nummer dat kan zijn? Klonk wel lekker.
Four horsemen is ook een gaaf nummer hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Goldens Skans komt nu ook al op MTV voorbij.
Binnenkort het album: Myths of the Near Future
[afbeelding]
1. Two Receivers
2. Atlantis to Interzone
3. Golden Skans
4. Totem on the Timeline
5. As Above So Below
6. Isle of Her
7. Gravity's Rainbow
8. Forgotten Works
9. Magick
10. It's Not over Yet
11. Four Horsemen of 2012
Ben benieuwd of de nog onbekende nummers ook het hoge niveau van Atlantis, Rainbow, Skans en Magick halen. Die kunnen me nl wel bekoren![]()
Ik dacht dat ze daar al voor vastgelegd waren of dat ze al zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:13 schreef Taell het volgende:
Geweldige nieuwe band inderdaad, kan niet wachten tot 't album.
Ik hoop dat ze ook op London Calling '07 staan
ze waren iig op de laatse london callingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar al voor vastgelegd waren of dat ze al zijn geweest.
Spijt spijt... hun kans komt nog. En dan wordt het zo'n Muse show waarvan je slechts de aanhang bent, laat ze lekker zelf shows maken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ik vind ze ook supertof! Erg jammer dat die Jamie gozer "Nee" zei tegen Dom Howard van Muse, nadat hij had gevraagd of ze wellicht in hun voorprogramma wilde spelen in Wembley! Het zou een toffe avond zijn geweest....
Nou ja, wellicht nog wel, want ze hebben er uiteraard spijt van dat ze neeee tegen een concert van +75.000 man zeiden in een bezopen bui![]()
Het album is iets toegankelijker dan de EPquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het vooralsnog helemaal niets. Een groot blik van teringherrie. Maar misschien moet ik het vaker luisteren, zou niet de eerste keer zijn dat ik een band pas na meerdere keren beluisteren ga waarderen
Zeg dat wel idd. Zelfs de tracks van de EP zijn op het album toegankelijker gemaakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Het album is iets toegankelijker dan de EP
Ok, ben benieuwdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Het album is iets toegankelijker dan de EP
http://www.mtv.co.uk/chan(...)_turned_down_wembleyquote:Eek. They mean it, but the 'Golden Skans' boys are hoping for a re-offer...
Klaxons have revealed to MTV News they turned down the offer of supporting Muse at the new Wembley stadium.
The "new ravers" can count the Devon rockers as huge fans - Muse recently said one of their favourite gigs of last year was a Klaxons gig - and it was after one of the new boys' shows that they made their exciting offer.
"It was the drummer who asked us," Klaxons singer and bassist Jamie Reynolds told us. "It was quite a drunken night down the pub and I just said, 'Nah'. I don't know why, I didn't mean it!
"I have watched them from when they first started. I first saw them at Glastonbury and for them to say that (about one of our live shows) is a massive complement."
Singer James added, "(He) got the chance to open up Wembley stadium. Offically the first ever gig at Wembley and Jamie turned it down!"
However the boys, who look set to get their first top ten hit this week with the 'Golden Skans', are hoping that the Muse boys haven't given up on them completely.
"We haven’t turned it down officially and we're trying to sort it out," a sheepish Jamie said. "Please! We would love to play!"
De EP blijft het beste iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:24 schreef Jesse- het volgende:
Het is allemaal net wat laffer.
Jammer
Ik vind het ook geen slechte cd, maar er had volgens mij veel meer ingezetenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, heb tot nu toe vooral de al bekende nummers geluisterd, maar kan niet zeggen dat de rest heel erg tegenvalt..
Overigens mogen ze van Muse alsnog het voorprogramma verzorgen @ Wembley.
Nog maar eens luisterenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het album eens geluisterd maar ik moet tot de conclusie komen dat dit de meest overhypete band sinds tijden is. Ik wilde het album gaan kopen maar dat gaat niet door. Dit zijn we over 2 jaar alweer vergeten.
Nee, de hype hebben we fratellis al voor en datarock gaat de festival knaller wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:07 schreef XxxPimxxX het volgende:
De hype en dus festivalknaller van 2007 gok ik. Erg leuke muziek, ben benieuwd hoe ze live zijn.
Dan maar geen Klaxons hype. Dat overhypte Frattelis heb ik nu ook wel weer gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Nee, de hype hebben we fratellis al voor en datarock gaat de festival knaller worden
Golden Scans waren in de rave-scene van de jaren '90 een soort lamplichtdingen die kennelijk een leuk sfeertje gaven ofzo..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:01 schreef Koerok het volgende:
Golden Skans, heel erg lekker nummer,
MAAR WAT BETEKENT SKANS???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |