in het fictieve geval dat je auto dan nog verder kan rijden wel jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef El_Rolando het volgende:
Bij een hert of rendier kan ik het mij wel voorstellen.
Bij een hert is het wel belangrijk om het dier zo snel mogelijk de ingewanden te verwijderen, dit .i.v.m vergifiging.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef El_Rolando het volgende:
Bij een hert of rendier kan ik het mij wel voorstellen.
Daar gaat het me dus bijvoorbeeld om. In veel organen zit gewoon troep (afvalstoffen), wat als zo'n orgaan kapot is en het 'lekt' in het lichaam?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:11 schreef john6 het volgende:
[..]
Bij een hert is het wel belangrijk om het dier zo snel mogelijk de ingewanden te verwijderen, dit .i.v.m vergifiging.
( dit wist ik ook niet maar is me verteld geworden door een jager)
dan zou ik het dus niet meer eten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Daar gaat het me dus bijvoorbeeld om. In veel organen zit gewoon troep (afvalstoffen), wat als zo'n orgaan kapot is en het 'lekt' in het lichaam?
neem de fietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef beelz het volgende:
Zijn bevers te eten? Ik lees net dat er bevers in de Biesbosch leven en ik heb nog nooit bever gegeten. Zijn bevers makkelijk te raken met de auto of kun je daar beter een crossmotor voor gebruiken?
Afspoelen met water en aan je schoonmoeder geven als test.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Daar gaat het me dus bijvoorbeeld om. In veel organen zit gewoon troep (afvalstoffen), wat als zo'n orgaan kapot is en het 'lekt' in het lichaam?
Komt niet hard genoeg aan. Ik zat te denken aan zoiets:quote:
Mits je het beestje goed klaarmaakt is er niets aan de hand. Buiten dat zit er, met uitzondering van de darmen, geen 'troep' in organen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Was hij lekker?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat kan. Laatst een keer een roadkill van m'n vader gegeten, een konijn.
En ik woon trouwens niet in een trailerpark.
Dus rondcrossen in de Biesbosch met een icebike is een minder goed idee dan met de bullbar op de auto over de Veluwe raggen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
kan heel goed inderdaad! over die bevers, is wel te eten, maar niet lekker, heb het in canada een keer gegeten het is heel taai vlees met een beetje bittere smaak!
Aangezien het om een bever ging lijkt me dat niet handig. Je zou meer moeten denken aan:quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:27 schreef beelz het volgende:
Komt niet hard genoeg aan. Ik zat te denken aan zoiets:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |