abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 09:11:35 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43983536
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef the_hunter het volgende:
3 wedstrijden WTF? Maar goed, eerst vanavond de uitspraak maar afwachten.
Kan me niet voorstellen dat de uitspraak lager zal uitvallen dan de eis.
Wanneer moet Perez verschijnen voor de tuchtcommissie?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 29 november 2006 @ 09:14:07 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43983579
Iedereen heeft in Nederland toch recht op een eigen mening? Waarom dan een schorsing als je iemand een blinde tyfushond vind? Voorbeeldfunctie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43983651
Als Babel of Emanuelson dit trouwens zouden aanpakken om transfervrij weg te gaan, zou ik daadwerkelijk kankernegers vinden .
pi_43983748
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Babel of Emanuelson dit trouwens zouden aanpakken om transfervrij weg te gaan, zou ik daadwerkelijk kankernegers vinden .
Ajax!!
pi_43983781
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen heeft in Nederland toch recht op een eigen mening? Waarom dan een schorsing als je iemand een blinde tyfushond vind? Voorbeeldfunctie?
Ja, een voorbeeldfunctie.
En belediging (blinde tyfushond dus ook) is in Nederland gewoon verbodne hoor; niks geen vrijheid van meningsuiting.
pi_43983793
Ik ben deze hele kwestie echt kotsbeu
Houd van een lijntje.
pi_43983804
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees gerust; binnen 2 dagen heb je antwoord op deze kwestie en dan heeft nooit meer iemand het erover!
pi_43983814
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Wat? Dat zou toch debiel zijn? Ga dan vragen of Perez in godsnaam op de transferlijst geplaatst wordt? Maar gelijk weer zo'n zaakwaarnemer die geld ruikt en van zo'n zaak direct weer wil profiteren, daar heb ik echt een bloedhekel aan hoor. Dat is net zo fout als het niet ingrijpen van Ajax.

Zal je zien dat wanneer in de zomer Babel weg kan, Ajax hem niet laat gaan en dat ze Ajax dan op deze manier pakken; zou jij daar blij van worden?
  woensdag 29 november 2006 @ 09:29:57 #289
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43983815
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik een agent een vieze vuile flikker vind, dan kan ik dat toch ook niet tegen hem zeggen zonder dat ik daarna een boete ofzo krijg?
pi_43983836
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ja, een voorbeeldfunctie.
En belediging (blinde tyfushond dus ook) is in Nederland gewoon verbodne hoor; niks geen vrijheid van meningsuiting.
Dus als jij je buurman voor blinde (of witte..) tyfushond uitmaakt krijg je ook een boete?

Wat een gezeik verder zeg van die contracten ontbinden, als Perez hem nu 'kankerblanke' had genoemd konden dan alle blanke spelers transfervrij vertrekken? Lijkt me een typisch Telegraaf/VZ onzin stuk.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:31:45 #291
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43983850
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze hadden ook alle 3 de heren zonder verder onderzoek 3 wedstrijden kunnen schorsen hoor, had je dat liever gehad?
pi_43983884
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef mr_cucumber het volgende:
Dus als jij je buurman voor blinde (of witte..) tyfushond uitmaakt krijg je ook een boete?
Ja, alleen zal dat niet zo snel gebeuren hoor. Maar als je een voorbeeldfunctie hebt (zoals Sneijder)...tsja, dan wordt je nu eenmaal sneller aangepakt.
quote:
Wat een gezeik verder zeg van die contracten ontbinden, als Perez hem nu 'kankerblanke' had genoemd konden dan alle blanke spelers transfervrij vertrekken? Lijkt me een typisch Telegraaf/VZ onzin stuk.
Technisch gezien hebben ze gelijk; alleen hoeven de spelers die er gebruik van maken waarschijnlijk nooit meer terug te komen bij ajax....
  woensdag 29 november 2006 @ 09:33:15 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43983889
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:29 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als ik een agent een vieze vuile flikker vind, dan kan ik dat toch ook niet tegen hem zeggen zonder dat ik daarna een boete ofzo krijg?
Wel toch? Als je duidelijk zegt dat je het vindt, dus dat het je persoonlijke mening is, kan hij er niets tegen doen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43983900
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heat of the moment. Denk dat Perez echt geen racist is. Wat kan hij nog meer doen dan zijn excuses aanbieden, een boete betalen wat clinics geven?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:33:46 #295
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43983901
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Dat niet, maar wel als ik een agent daarvoor uitmaak.
quote:
Als er bij Ajax 20 negers en 3 blanken speelden misschien wel ja
pi_43983926
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ze hadden ook alle 3 de heren zonder verder onderzoek 3 wedstrijden kunnen schorsen hoor, had je dat liever gehad?
Het probleem met deze kwestie vind ik een beetje dat er nu allerlei hypocriete figuren moord en brand schreeuwen vanwege het woordje 'tyfushond' (dat van Perez ging tever trouwens..).
Terwijl dat tegenwoordig op en rond de meeste velden bijna een compliment is geworden als je hoort wat er verder geroepen wordt.
pi_43983955
Hehe wat zou er gebeuren als Urby aankomend weekend de scheidsrechter uitmaakt voor kankerblanke? Dan houden we geen speler meer over

Wat een onzin allemaal zeg
pi_43983962
quote:
Op woensdag 29 november 2006 02:00 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens dat de consistentie van Sneijder wordt aangekaard wat betreft "tyfuslijer" of "tyfushond". Bossen zei na de wedstrijd in een interview met Talpa nog dat het "Je moet fluiten, blinde tyfushond" was. Drie seconden later was het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond".
Bossen is inderdaad niet helemaal lekker bezig geweest. Als zelfs een vierde official en de Sparta-spelers opkomen voor Sneijder dan klopt er toch iets niet helemaal. Maar UIlenberg gelooft natuurlijk weer zijn mensen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:36:50 #299
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43983969
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wel toch? Als je duidelijk zegt dat je het vindt, dus dat het je persoonlijke mening is, kan hij er niets tegen doen.
Een ambtenaar in functie beledigen is strafbaar, anders is natuurlijk het gezag totaal verdwenen als iedereen maar mag doen en schelden.

Nu roept Sneijder tyfuslijer, straks roept er weer iemand anders teringhomo, daarna wordt het kankerflikker, etc. etc. Denk je dat dat het voetbal ten goede komt? Straks worden dat standaard dingen die jochies van 10 op een voetbalveld naar de scheids gaan roepen. ("Ja maar Sneijder en Perez zeiden het ook")
  woensdag 29 november 2006 @ 09:42:45 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43984088
Onzin, als Wesley Sneijder nu gewoon een gele kaart had gekregen voor aanmerkingen op de leiding, hadden er nooit scheldwoorden in de pers gekomen. Juist nu er een rode kaart valt, hoort iedere f- of E-pupil dat Wesley Sneijder de scheidsrechter een blinde tyfushond noemde, dus als het ze puur om de voorbeeldfunctie gaat, doen ze het niet goed nu.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:47:52 #301
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43984175
Ja, en alle pupillen zien nu dat Sneijder waarschijnlijk geschorst wordt, in plaats van dat ie ermee weg komt Bovendien kreeg Sneijder ook slechts geel voor die opmerking toch? Maar hij had al geel, dus werd het rood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')