Kan me niet voorstellen dat de uitspraak lager zal uitvallen dan de eis.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef the_hunter het volgende:
3 wedstrijden WTF? Maar goed, eerst vanavond de uitspraak maar afwachten.
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Babel of Emanuelson dit trouwens zouden aanpakken om transfervrij weg te gaan, zou ik daadwerkelijk kankernegers vinden.
Ja, een voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen heeft in Nederland toch recht op een eigen mening? Waarom dan een schorsing als je iemand een blinde tyfushond vind? Voorbeeldfunctie?
Wees gerust; binnen 2 dagen heb je antwoord op deze kwestie en dan heeft nooit meer iemand het erover!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben deze hele kwestie echt kotsbeu
Wat? Dat zou toch debiel zijn? Ga dan vragen of Perez in godsnaam op de transferlijst geplaatst wordt? Maar gelijk weer zo'n zaakwaarnemer die geld ruikt en van zo'n zaak direct weer wil profiteren, daar heb ik echt een bloedhekel aan hoor. Dat is net zo fout als het niet ingrijpen van Ajax.quote:
Als ik een agent een vieze vuile flikker vind, dan kan ik dat toch ook niet tegen hem zeggen zonder dat ik daarna een boete ofzo krijg?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen heeft in Nederland toch recht op een eigen mening? Waarom dan een schorsing als je iemand een blinde tyfushond vind? Voorbeeldfunctie?
Dus als jij je buurman voor blinde (of witte..) tyfushond uitmaakt krijg je ook een boete?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, een voorbeeldfunctie.
En belediging (blinde tyfushond dus ook) is in Nederland gewoon verbodne hoor; niks geen vrijheid van meningsuiting.
Ze hadden ook alle 3 de heren zonder verder onderzoek 3 wedstrijden kunnen schorsen hoor, had je dat liever gehad?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben deze hele kwestie echt kotsbeu
Ja, alleen zal dat niet zo snel gebeuren hoor. Maar als je een voorbeeldfunctie hebt (zoals Sneijder)...tsja, dan wordt je nu eenmaal sneller aangepakt.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef mr_cucumber het volgende:
Dus als jij je buurman voor blinde (of witte..) tyfushond uitmaakt krijg je ook een boete?
Technisch gezien hebben ze gelijk; alleen hoeven de spelers die er gebruik van maken waarschijnlijk nooit meer terug te komen bij ajax....quote:Wat een gezeik verder zeg van die contracten ontbinden, als Perez hem nu 'kankerblanke' had genoemd konden dan alle blanke spelers transfervrij vertrekken? Lijkt me een typisch Telegraaf/VZ onzin stuk.
Wel toch? Als je duidelijk zegt dat je het vindt, dus dat het je persoonlijke mening is, kan hij er niets tegen doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik een agent een vieze vuile flikker vind, dan kan ik dat toch ook niet tegen hem zeggen zonder dat ik daarna een boete ofzo krijg?
Heat of the moment. Denk dat Perez echt geen racist is. Wat kan hij nog meer doen dan zijn excuses aanbieden, een boete betalen wat clinics geven?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Babel of Emanuelson dit trouwens zouden aanpakken om transfervrij weg te gaan, zou ik daadwerkelijk kankernegers vinden.
Dat niet, maar wel als ik een agent daarvoor uitmaak.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dus als jij je buurman voor blinde (of witte..) tyfushond uitmaakt krijg je ook een boete?
Als er bij Ajax 20 negers en 3 blanken speelden misschien wel jaquote:Wat een gezeik verder zeg van die contracten ontbinden, als Perez hem nu 'kankerblanke' had genoemd konden dan alle blanke spelers transfervrij vertrekken? Lijkt me een typisch Telegraaf/VZ onzin stuk.
Het probleem met deze kwestie vind ik een beetje dat er nu allerlei hypocriete figuren moord en brand schreeuwen vanwege het woordje 'tyfushond' (dat van Perez ging tever trouwens..).quote:Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ze hadden ook alle 3 de heren zonder verder onderzoek 3 wedstrijden kunnen schorsen hoor, had je dat liever gehad?
Bossen is inderdaad niet helemaal lekker bezig geweest. Als zelfs een vierde official en de Sparta-spelers opkomen voor Sneijder dan klopt er toch iets niet helemaal. Maar UIlenberg gelooft natuurlijk weer zijn mensen.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:00 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens dat de consistentie van Sneijder wordt aangekaard wat betreft "tyfuslijer" of "tyfushond". Bossen zei na de wedstrijd in een interview met Talpa nog dat het "Je moet fluiten, blinde tyfushond" was. Drie seconden later was het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond".
Een ambtenaar in functie beledigen is strafbaar, anders is natuurlijk het gezag totaal verdwenen als iedereen maar mag doen en schelden.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel toch? Als je duidelijk zegt dat je het vindt, dus dat het je persoonlijke mening is, kan hij er niets tegen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |