Ik had echt de titel genoemdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Het feit dat hij van het weekend een boekje kreeg dat hij al had (tijdens een sintviering met Fok!kers) konden we gelukkig afschrijven op het feit dat het Grote Boek immers leeg was... Oja
Is een hele mooi en lieve oplossing!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef innovative het volgende:
Misschien helpt het hem een brief aan Sinterklaas te laten schrijven over wat hij wil, wie hij is etc, dan is hij van de boek-stress af. Doe die samen in zijn schoen, of ga hem samen posten in de brievenbus. Zorg vervolgens dat hij een statige brief krijgt van "Sint en de pieten" waarin staat dat het echt wel weer goed gaat komen, ook al is het even spannend, en dat ze al een paar heel mooie cadeautjes voor hem klaar hebben liggen...
Zo'n "persoonlijke" reactie helpt soms heel veel, zoals ijsmeis ook al zegt.
Nou lekker is datquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef innovative het volgende:
Het boek is weer terug! Zag het net in het Sinterklaasjournaal (en Sesamstraat)... Dusseh, Maneki.Neko, hij kan iig weer voor een groot deel rustig slapen!
alleen zijn de verlanglijstjes nog kwijt, zegt de hoofdpiet...
Omdat als je er op blies er poeder uit kwam en dat leek op rook. Net echtquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook nog altijd het briefje bewaard waarin ik aan Sint schreef dat ik graag "kogomsigareten" wilde. Kauwgomsigaretten dus, die zagen er in mijn ogen veel echter uit dan chocolade-sigaretten.
Zo'n tante heb ik ook. Die maakt het altijd 3x duurder dan de bedoeling was!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:43 schreef snoopy het volgende:
Dat is hier ook een beetje het probleem: men houdt zich niet aan de afspraken![]()
Vorig jaar hadden we afgesproken dat iedereen 1 kado per kind zou kopen. Op die manier zou elk kind 5 kadootjes krijgen. Maar een tante van mij kan zich dan toch weer niet inhouden en koopt meer. En ook prullaria idd. Ik heb liever dat ze 1 'goed' kadotje krijgen dan 7 dingen die binnen een dag stukgaan. Met 'goed' bedoel ik dus niet 'duur'. Het mag ook iets zijn om te knutselen bijvoorbeeld of een boekje.
Extreem gevoelig? Valt wel mee, ik had vroeger altijd buikpijn en diarree voor spannende dingen. Zelfs nog voor mijn eindexamen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef Dementor het volgende:
Stress om sinterklaas?
Ik vond het vroeger wel spannend maar om daar nou ziek van te worden dan moet je wel extreem gevoelig zijn.
Eczeem en buikkramp bij stress? dat zijn reacties die een gemiddeld persoon echt niet heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Extreem gevoelig? Valt wel mee, ik had vroeger altijd buikpijn en diarree voor spannende dingen. Zelfs nog voor mijn eindexamen.
Nog steeds krijg ik veel eczeem en buikkramp bij stress. Maar ik ben absoluut niet extreem gevoelig. Het is allang wetenschappelijk bewezen dat je weerstand omlaag gaat bij stress of spanning. En niet iedereen wordt daar misschien ziek van, maar je bent ook niet meteen extreem gevoelig als je lichaam reageert op spannende dingen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eczeem en buikkramp bij stress? dat zijn reacties die een gemiddeld persoon echt niet heeft.
Nee, inderdaad, en mijn kinderen en de kinderen op hun school gelukkig ook niet!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef snoopy het volgende:
[..]nou Tan, gelukkig ben je geen gemiddeld persoon. Da's dan wel weer leuk om te weten
Dat doen wij inderdaad ook niet, naar extra vieringen gaan van het werk en sportverenigingen en dergelijke.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef livelink het volgende:
Wat ik wel doe is het aantal Sinterklaasmomenten minimaliseren. Dus ik ga niet naar Sinterklaasvieringen op ons werk en bij verenigingen. Het wordt anders echt veel te veel voor de kinderen. Vorig jaar heb ik ook vrij genomen toen Sinterklaas op het kdv kwam en de kinderen thuisgehouden op die dag. Ze worden iets te veel overvoerd met Sinterklaas in hele korte tijd.
Die krijgen allemaal eczeem?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, en mijn kinderen en de kinderen op hun school gelukkig ook niet!
Sara interesseert het nog niet, maar de papa van Sara heeft gister 10 minuten kwijlend naar een playmobil boot zitten kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:56 schreef MaLo het volgende:
@ Tan: ik krijg ook exceem hoor bij erge stress. Dus zó uniek ben je niet.
Hoe vinden jullie kinderen die dikke speelgoedfolders die nu binnen beginnen te komen? Mijn dochter (3,5) kan er uren in bladeren. En ze wijst telkens weer andere dingen aan die ze wil hebben. Die folders geven haast nog meer pret dan sommige kado's
.
Nee, maar wel buikpijn. De oudste raakt aan de diarree. De één na oudste gaat zelfs overgeven als ze erg gespannen is. (Bij logeerpartijtjes, voor een spreekbeurt).quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
op de dagen dat hij naar kickboksen gaat, mag hij zijn schoen zetten.
Hij gelooft niet dat hij niet bestaat johquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:22 schreef livelink het volgende:
Ach, Maneki, dat is toch wel heel jammer dat hij het er zo moeilijk mee heeft. Misschien dan toch, ondanks dat dat ook wel weer heel jammer zou zijn, proberen te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?
Die hadden wij vorig jaar ook (maar dan met een kerstman en boerderijdieren), zo leuk!! Echt super!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef livelink het volgende:
Job heeft voor zijn verjaardag de Adventskalender van Playmobil gehad. Dus daar hebben we net het eerste doosje van opengemaakt. Hij is zo leuk!
Hij heeft dus deze, door mijn broertje in Berlijn gekocht.
[ afbeelding ]
Ah wat is druk... Ik ben sinds René er is zelf niet meer in pak geweest, ivm opvang, je bent nml zo een hele dag weg. Peet de eerste jaren ook niet, ivm een comflict met de vorige 'eigenaar' van de stichting en bij een andere wilde hij niet. Peet zit nu een jaar of 3 weer in het pak, maar ik wilde door een dingetje van vroeger niet helpen of wat dan ook bij de stichting... Nu de stichting dit jaar overgenomen is door oa. mijn zwager en schoonzus kan ik haast niet wachten tot ik weer actief mee kan doen. Maar écht in pak kan pas als Cas ook weet hoe het zit, zodat hij meekan, of als ik opvang heb, zodat ik zelf weer in het pak kan. Dus voorlopig is het bijspringen voor mij, zoals laatst met de boerenkool en Peet gaat gewoon in pak, dus is het voor mij alleen thuis drukker, omdat Peet in de sinterklaastijd als Piet of Klaas buiten aan het spelen is.quote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn wel heel erg druk met Sinterklaas, Moussy? Volgens is het wel een gezellige boel bij jullie rond deze tijd (en waarschijnlijk op andere tijden ook wel). Ik vermoed dat het voor René de volgende jaren minstens zo leuke tijd zal zijn als dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |