das een raid staffquote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Benediction/Anathema
Healing 8/10
DPS 10/10
nee hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah, jij zit op een RP server?Is het nou echt zo erg dat je gewoon niet normaal met iemand kan praten over t nieuws op CNN ofzo, maar dat t altijd binnen je verzonnen karakterverhaaltje moet passen? Ik zou echt niet zolang in me rol kunnen blijven zitten
Dev-class rep meeting:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
ben ik ook met je eens, maar je kunt TF geen rogue sword noemenvoor hunters komt er een leuke in TBC toch?
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zSP5woTCA6U&mode=related&search=quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dev-class rep meeting:
Rogue en Hunter rep: We need a Legendary item as well.
Dev 1: Hmz, you got a point there.
Dev 2: We'll get on it right away.
Andere classes hebben 't makkelijker hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:49 schreef muhahaha het volgende:
Eh nee 1 deel bij Domo en 1 deel kun je farmen in winterspring.
Raid staff maybe maar andere classes hebben dat niet hoor... daar ging het even om.
Zie je nou welquote:Op donderdag 30 november 2006 15:53 schreef Migwi het volgende:
[..]
Afgezien van dat was mijn Hunter quest wel imba gaaf
Rogues, druids en shamans hebben ook geen epic quests.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:50 schreef Elikian het volgende:
Warlocks en Paladins hebben quests voor Epic Mounts ...
En wij mages voor lvl 7 water
Er schijnt wel een rogue epic quest te zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Rogues, druids en shamans hebben ook geen epic quests.
(Legendary's uitgezonderd.....)
so truequote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Er schijnt wel een rogue epic quest te zijn.
Objective van die quest is om in een endgame raiding guild te komen...
Meeste rogues zeggen dat hij bugged is, maar een klein aantal rogues zeggen hem toch gedaan te hebben.
![]()
Ik ken de tijd nog dat je er 4 per cast maakte, en dat je op een release server speelde... Met bijbehorende kutsoftware...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Elikian het volgende:
Dat bedoel ik ... gaat nergens overvandaar ook die thumbs down :p
ja ben priestquote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef muhahaha het volgende:
Neuh juist niet.
Ik zei dat je vrij snel een goed wapen hebt en ik doelde wanneer je dus aan het raiden was. Andere classes zoals de lock moeten wachten op hun drop en dat is het. Priest/hunter hebben er nog een leuke quest aan hangen. Het wapen wat zei krijgen dragen ze tot aq40. Het wapen wat de lock pakt draagt ie tot aan chromaggus/nefarion.
Hm ik vind de offhand van ony niet zo, dan is jindo's offhand of luci's offhand imo beter. Jij bent toch priest evenstar? De cenarion mace die je class kan krijgen is erg goed, je moet alleen wel exalted zijn en dus veel aq20/aq40/grindruns(quest+farmen in silithius) doen.
Je kan niet lvl'en tot 70 zonder the burning crusade voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:33 schreef Ionesco het volgende:
Zelfs zonder the burning crusade te kopen kan je doorlevellen naar lvl 70. En zou je dus PvP items kunnen bemachtigen en toch nog kunnen pvpen. Endgame instances hebben dan inderdaad geen nut meer.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:35 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je kan niet lvl'en tot 70 zonder the burning crusade voor zover ik weet.
Die quest heb ik vandaag nog gedaan met een hunter uit ons guild.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:53 schreef Migwi het volgende:
Afgezien van dat was mijn Hunter quest wel imba gaaf
Ewww, wat een noob Hunter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die quest heb ik vandaag nog gedaan met een hunter uit ons guild.
Die is echt heel erg gaaf!!
Lijkt me niet verstandig om te starten met BWL als je nog niet verder komt dan Domo in MC.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja ben priesten helaasch zijn we nog niet verder tot domo gekomen hopen wel binnenkort te gaan starten met bwl.
Nee waarom compenseren? Doen ze bij andere nerfs ook nooit...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Fathom het volgende:
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen wat meer ervaren WoW spelers mij hier andwoord opgeven.
In de nieuwe patch wordt iedere agil punt 1 atackpower punt. Als ik het goed heb begrepen is het nu 1agil is 2 ap... Word dit nog gecompenseerd met iets?
ik heb het over Hunters hier.
nee ik snapquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om te starten met BWL als je nog niet verder komt dan Domo in MC.![]()
schiet is op met Ragnaros johquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee ik snapze hebben gisteren domo voor de 2e keer gedown en raggie tot 7%
![]()
idd, die 7% had jij ff solo moeten doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik was er niet heanders hadden we uhm zeker
![]()
Hmz.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Fathom het volgende:
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen wat meer ervaren WoW spelers mij hier andwoord opgeven.
In de nieuwe patch wordt iedere agil punt 1 atackpower punt. Als ik het goed heb begrepen is het nu 1agil is 2 ap... Word dit nog gecompenseerd met iets?
ik heb het over Hunters hier.
piece of cake ik melee hem even met mijn staffquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
idd, die 7% had jij ff solo moeten doen![]()
preciesquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
piece of cake ik melee hem even met mijn staff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |