abonnement Unibet Coolblue
pi_43986975
moet je ffies op mn guidl website kijken he http://wipe.blackring.net
Beetje vaag, als ik mn berichtje post en wil editten krijg ik de melding dat ik hier geen recht voor heb
  woensdag 29 november 2006 @ 11:55:13 #102
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43987073
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:51 schreef Nealz het volgende:
moet je ffies op mn guidl website kijken he http://wipe.blackring.net
Beetje vaag, als ik mn berichtje post en wil editten krijg ik de melding dat ik hier geen recht voor heb
Ben je ingelogd?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43987126
Ja heb het al een hele tijd, zal eens een mail adres opzoeken waar ze me kunnen helpen dit te fixen
pi_43987173
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:01 schreef Rann het volgende:
Isn't that cute,......


BUT ITS WRONG!...
Hij bedoelt het echt goed.. helpt zelfs bij Rend in UBRS


Lord Victor Nefarius:
"Ah, the Heroes, you are persistent aren't you? Your Ally attempted to match his power against mine....and paid the price. Now he shall serve me. By slaughtering you."

(as the corruption slowly takes over)
Vaelastrasz the Red: "Too late...friends. Nefarius' corruption has taken hold. I cannot...control myself. I beg you Mortals, flee! Flee before I lose all control. The Black Fire rages within my heart. I must release it! FLAME! DEATH! DESTRUCTION! COWER BEFORE THE WRATH OF LORD....NO! I MUST FIGHT THIS!"

.... wie is die Alexastrah ofzo trouwens die hij ook nog ergens aanroept?
pi_43987304
Dat is een broedmoeder, of hoe je het ook zegt. wowwiki .
pi_43987501
Curse of Tongues op Vael doen (of Ragnaros, of elke andere 'pratende' boss), altijd leuk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43987575
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ga je de OP nog laten aanpassen?
Working as intended

Ben er mee bezig nu.
pi_43987829
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rofl.

En doe ze op Deathwing de groeten Patrick.
Will do.
Zit ook al bij een Guild (Lost Ones).
Alleen voel ik me nu nog meer n00b dan eerst. . Maar wel makkelijk levellen met zoveel hulp van lvl 60's .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43988218
Vael op 1 is geen verrassing. Wat ben ik blij dat ik eindelijk met de guild zover ben dat we niet erg vaak meer op hem whipen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43988409
Hoe zijn de mages hier gespecced? Fire / Frost of Arcane. En hoe dan precies? Ik ben nu bezig met frost volgooien, maar fire lijkt meer damage te doen. Hoewel dit volgens mij weer door meer mobs resisted word.
pi_43988531
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:41 schreef Pritt het volgende:
Vael op 1 is geen verrassing. Wat ben ik blij dat ik eindelijk met de guild zover ben dat we niet erg vaak meer op hem whipen.
Tja, het is volgens mij een van de weinige bazen die na farmstatus nog steeds een geluksfactor nodig heeft. Als 4 van je priests als eerste BA krijgen ben je gewoon fucked, hoe goed je guild ook gegeared is
Where facts are few, experts are many.
pi_43988582
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Tja, het is volgens mij een van de weinige bazen die na farmstatus nog steeds een geluksfactor nodig heeft. Als 4 van je priests als eerste BA krijgen ben je gewoon fucked, hoe goed je guild ook gegeared is
Wij hebben veel meer moeite met Razorgore dan met Vael.

Zal wel komen omdat we nog altijd kiten daar, en als er een kiter vroeg dood gaat is het een wipe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43988770
Mja 1 dode kiter is toch geen probleem? Dan gaan er hooguit 10~15 persoontjes dood, dan is Raz nog steeds goed te doen. Sowieso als mages en rogues goed hun best doen moet er helemaal geen dode kiters zijn. Tuurlijk whipen we ook nog eens en dan op Raz maar dat is nu ondertussen minimaal.

We zijn nu echt begonnen aan AQ40 en zijn bij Princess.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43989047
OP is bijgewerkt. Mocht er iets ontbreken of foutief zijn meldt het maar .
pi_43989164
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:02 schreef Pritt het volgende:
Mja 1 dode kiter is toch geen probleem? Dan gaan er hooguit 10~15 persoontjes dood, dan is Raz nog steeds goed te doen. Sowieso als mages en rogues goed hun best doen moet er helemaal geen dode kiters zijn. Tuurlijk whipen we ook nog eens en dan op Raz maar dat is nu ondertussen minimaal.

We zijn nu echt begonnen aan AQ40 en zijn bij Princess.
Tsja ik weet ‘t ook niet precies, ik focus me altijd maar op het nuken van die mages in mijn corner, maar vaak is het een sneeuwbal-effect, 1 kiter dood, dan volgt de volgende heel snel, dan weer 1 en dan is het over.

Maar goed, voorlopig zie ik ‘m toch niet meer denk ik, we krijgen nog geen 30 man bij elkaar om te raiden op ’t moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43989166
We hebben veel tries op razor gedaan maar wat voor ons het beste werkte was om de dragons te kiten, de kiters hots/shields te geven en de mages/legionnaires te killen. Toen we voor de 2e keer in phase 2 kwamen hadden we 1 of 2 dooie.
pi_43989477
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja ik weet ‘t ook niet precies, ik focus me altijd maar op het nuken van die mages in mijn corner, maar vaak is het een sneeuwbal-effect, 1 kiter dood, dan volgt de volgende heel snel, dan weer 1 en dan is het over.

Maar goed, voorlopig zie ik ‘m toch niet meer denk ik, we krijgen nog geen 30 man bij elkaar om te raiden op ’t moment.
Bij ons zijn er elke dag 50 man online en moeten we mensen teleurstellen omdat ze niet mee kunnen. (80 man guild)
Zal wel komen omdat we op een relatief nieuwe server zitten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43989859
US krijgt de patch op 5 december, dus wij op 6 december

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=51145118&sid=1
quote:
The next World of Warcraft content update, “Before the Storm,” will include the new PvP Honor System, as well as other new features that will prepare us for The Burning Crusade expansion. We are currently planning to release this content update next Tuesday, December 5. Please note that the patch date is still subject to change, and we will keep you informed of any changes to the plan as they happen.

If the patch goes live as planned, this will be the last week that new PvP ranks under the old Honor System can be earned, as the patch will immediately introduce the new Honor System. We will run one final honor calculation on December 5 and update everyone’s ranking accordingly on that date so that players who achieve a new rank for that week have the opportunity to display that title on their character. Please note, however, that no new PvP rewards will be unlocked for purchase with this final “old Honor System” calculation, regardless of any increase in rank.

For those who have been seeking high-rank PvP armor and weapons, note that the new Honor System will still include these item rewards, and it will actually be easier to earn these items under the new Honor System than under the old Honor System. Those who wish to see how their PvP abilities measure up against other players will still be able to do so under the new Arena System.
Welkom op FOK!
pi_43989963
@ebayzo.nl
http://www.ctprofiles.net/400011

klik talents
Dussss.... ?
pi_43989965
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:13 schreef muhahaha het volgende:
OP is bijgewerkt. Mocht er iets ontbreken of foutief zijn meldt het maar .
Laat m'n level nog maar effe weg ja, ben nu lvl5 maar na vanaaf zal dat al wel een stuk hoger zijn. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43990082
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hoe zijn de mages hier gespecced? Fire / Frost of Arcane. En hoe dan precies? Ik ben nu bezig met frost volgooien, maar fire lijkt meer damage te doen. Hoewel dit volgens mij weer door meer mobs resisted word.
zie mn signature voor link...
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef S3rp3nt het volgende:
TVP,

Turalyon Alliance:

Coop lvl 60 night elf rogue
kom je bij onze guild op turalyon? whisper Kroket maar ingame..mocht je interesse hebben offcourse
pi_43990219
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hoe zijn de mages hier gespecced? Fire / Frost of Arcane. En hoe dan precies? Ik ben nu bezig met frost volgooien, maar fire lijkt meer damage te doen. Hoewel dit volgens mij weer door meer mobs resisted word.
dmg: fire>frost
in MC zal het een en ander wel geresist worden met firespec, daarna gaat het echt superhard
als je wilt blijven leven is frost weer beter (barrier+iceblock=win bij aanvallen tegen jou)
tis net wat je leuker vind spelen
pi_43990433
toch vind ik nog altijd frost>fire...maar ik ben dan ook niet voor niets frost spec...
Dussss.... ?
pi_43990482
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Rann het volgende:
@ebayzo.nl
http://www.ctprofiles.net/400011

klik talents
zie geen talents ingevoerd? wel meerdere mensen hebben ctprofiles zonder talents ingevoerd
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 14:06:51 #125
34726 Fratz
Max
pi_43990561
Muhahaha: Luthiena is inderdaad level 60. Heb ook nog een mage op AD, Zolah, level 44.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_43990751
Ow sorry
het is
http://www.ctprofiles.net/4000011

nulletje tje weinig
Dussss.... ?
pi_43991415
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Rann het volgende:
Ow sorry
het is
http://www.ctprofiles.net/4000011

nulletje tje weinig
Dank u ik gaat even kijken

Dit is inderdaad precies de weg die ik aan het belopen ben Reden dat je voor frost kiest en niet voor fire?
pi_43991501
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Rann het volgende:
Ow sorry
het is
http://www.ctprofiles.net/4000011

nulletje tje weinig
-lama-

dacht dat je ebayacc. bedoelde
pi_43991620
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Rann het volgende:
Ow sorry
het is
http://www.ctprofiles.net/4000011

nulletje tje weinig
Even raid technisch bekeken, ik vind shatter, frostbite en imp. frostnova zo waardeloos. Bijne elke elite in een instance is hier wel immuun voor. Ik heb voor raiding een build zoals die van jou maar zonder impr. fn en shatter. ipdv heb ik clearcasting en meditation voor meer manaregen.

Ik heb nog getracht een elemental build te maken met master of elements maar clearcasting geeft wat dat betreft meer mana tenzij je boven de 25% crit uitkomt, dan pas geef moe meer mana terug (gemiddelt genomen natuurlijk).

edit: mijn huidige build: http://ctprofiles.net/4529819.
pros: dikke damage, mobs snel dood
cons: je neemt nogal snel dmg, redelijk wat downtime (na elke 3e kill drinken - mobs zijn van hetzelfde level).
pi_43991663
r.a.g.n.a.r.o.s.
pi_43991731
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef koffiegast het volgende:
r.a.g.n.a.r.o.s.
Duss, die frost je dan vast ofzo? Met frost nova?
pi_43991771
frostbite -> shatter
pi_43991773
Ja, hij komt nooit op me af ... Frost Nova FTW :p

edit: ik wel naar hem trouwens: http://home.hetnet.nl/~elikian/wow/beenthere.jpg
pi_43991847
Ehm isie niet immune voor frostbite? Overigens zijna bijna alle bosses dat wel. Om dan alleen voor raggie die talents erbij te pakken vind ik een beetje zonde. (zou gek zijn als je bosses kon kiten op die manier).
pi_43991956
frostbite is ook leuk voor pvp en soms thrash... maja als je dat qua gear hebt (je ctprofiles) ga ik ervanuit dat je op ragnaros rondhangt... en dan voornamelijk da tje hem nog es moet downen. en frostbite werkt daarop

ragnaros is niet immuun laatste keer ik controleerde...met wat frostmages zie je de frostbite procs komen de ene na de andere
pi_43992795
Ehm koffie, dat is mijn alt

Ik heb rag idd niet met een mage gedaan maar ik dacht dat elke boss immune was voor snare en dus frostbite/frostnova. (anders zou je elke melee boss makkelijk kunnen kiten met fn/rank 1 fb).

Ik praat nu alleen over pve raiding. Qua pvp zou ik idd echt wel fb/fn/shatter pakken, die zijn zo fucking imba in pvp . Het is de meditation in raiding die mij wel beter lijkt. Fn heb je sowieso, je mist alleen de extra critkans+frostbite op trash maar ja, ik betwijfel of je het op trash ook echt nodig hebt.
pi_43993241
Hmm ja...maar om nou te zeggen dat ik echt alle end-game instances van binnen ga zien. Ik ben maar een casual speler wiens limiet toch echt wel op een uurtje of 22:00 / 22:30 ligt elke avond. (En ik begin dan meestal rond 20:00) Dus vrees dat ik (misschien helaas) te weinig tijd zal hebben voor de echte big-ass instances. Dus ik denk dat een build als die van Rann toch wel goed genoeg zou zijn voor het PVE gedeelte. PVP doe ik al helemaal weinig, misschien dat ik dat nog wel wat meer ga doen maar hoef toch niet bij de top te horen.
  woensdag 29 november 2006 @ 15:34:01 #138
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43993308
Feit is dat Ragnaros niet te kiten is, evenals C'thun. Dus daar zou dat dan niet opgaan gok ik.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43993473
Frostbite op rag is alleen binnen 1 sec meestal weer weg, maar werkt wel.

Kvind frostbite ook gewoon uber om te moneygrinden...zo leuk

zeer easy elites humanoids grinden.....frostbite procced wel, anders kan ik altijd nog nova doen... en ZO mana effecient...ik drink op elites om de 3/4 mobs...

[ Bericht 2% gewijzigd door Rann op 29-11-2006 16:03:16 (efficient...niet inefficient... :D) ]
Dussss.... ?
  woensdag 29 november 2006 @ 15:41:24 #140
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43993523
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Rann het volgende:
Frostbite op rag is alleen binnen 1 sec meestal weer weg, maar werkt wel.

Kvind frostbite ook gewoon uber om te moneygrinden...zo leuk

zeer easy elites humanoids grinden.....frostbite procced wel, anders kan ik altijd nog nova doen... en ZO mana ineffecient...ik drink op elites om de 3/4 mobs...
Mja met 5 of meer mages heb je toch veel vaker Frostbite up?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43993565
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Curse of Tongues op Vael doen (of Ragnaros, of elke andere 'pratende' boss), altijd leuk.
Die zijn in het begin meestal niet aan te vallen/friendly
Heb het wel een keer op Gothik gedaan tijdens de pull, werkte de addon niet meer omdat ie een van die yells nodig had om het te triggeren
pi_43993571
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Rann het volgende:
zeer easy elites humanoids grinden.....frostbite procced wel, anders kan ik altijd nog nova doen... en ZO mana ineffecient...ik drink op elites om de 3/4 mobs...
Efficient bedoel je toch? .
pi_43993863
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:42 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Die zijn in het begin meestal niet aan te vallen/friendly
Heb het wel een keer op Gothik gedaan tijdens de pull, werkte de addon niet meer omdat ie een van die yells nodig had om het te triggeren
Tijdens het gevecht gewoon even doen, altijd leuk om die Boss Mods te verkloten omdat zo'n boss ineens in het [Demonic] lult
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43993902
kwam nog een leuk filmpje tegen, veel zullen hem wel kennen, maar dacht laat ik hem toch maar posten

filmpje kun je "hier" zien
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_43994328
amahadafad.....ja

Effiecient ik zal em editten.....


niet inefficient...
Dussss.... ?
pi_43994393
Altijd leuk die japanners
Dussss.... ?
pi_43995174
Had ik nog niet getvp'd ?
Oh en Gasten Zonder Grenzen (www.gastenzondergrenzen.tk) hebben Hakkar plat!
Yay!
pi_43995388
quote:
Op woensdag 29 november 2006 02:25 schreef Mister_T het volgende:
pc weer een gereinstalled, iemand een link naar de patch van versie 1 tot nu?
Die downloader wil niet echt werken
Xbox Live: Anormius
pi_43995931
quote:
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43996034
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef Rann het volgende:
Altijd leuk die japanners
tis chinees
weet niet of ze uberhaupt wow uit hebbe gebracht in japan..china wel..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')