Vraag aan iedereen die je kent een 360 doos en zet je kinderen op een foto met alle dozen die je hebt verzameld. Zodat iedereen denk dat je thuis 12 360' ies hebquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
¤ 2500 voor de eerste batch consoles is ook wel een beetje van de gekke he![]()
ze gaan nu weg tussen de ¤ 750 en ¤ 1000![]()
Valt me wel op dat veel amerikaanse pipo's alleen maar binnen de USA shippen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Misschien een paar kleine verbeteringen maar qua verhaal en quests e.d. geloof ik hetzelfde, misschien wel de uitbereiding er al bij in begrepen maar dat weet je natuurlijk nooit zeker tenzij het bevestigd is door de developper.quote:Op zondag 3 december 2006 00:35 schreef mini-lellan het volgende:
Blijtft Oblivion hetzelfde als op de 360 en PC of word ie op de PS3 anders?
ZOMFGquote:Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef unioz het volgende:
Whoot!
De eerste op FOK! met een PS3!![]()
![]()
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef unioz het volgende:
Moet ik nog meer bewijs geven dat ik er wel degelijk 1 heb?![]()
Gwn om SuperHarreGarre te kloten?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:44 schreef Fliepke het volgende:
Ja, je moet even je duimpje opsteken en ervoor houden. en een briefje met 14.gif
Ja, de unterps3.quote:Op zondag 3 december 2006 14:41 schreef unioz het volgende:
tardpack?
Is me dit even onverwachts zeg...quote:According to Team Executer and Team Paradox, bootable games on the PS3 may not be too far off...
Using Linux on the PS3, hackers have been able dump PS3 games to their hard drive, and now, according to a game NFO, gamers will soon be able to play their games directly from their hard drive.
Whether or not this will be achieved through hardware or software is currently unknown, but since Team Xecuter said it, expect it to be hardware.
Het gaat hier vooralsnog over Blu-ray films. PS3 games krijg je niet draaiend onder linux.quote:Op maandag 4 december 2006 08:55 schreef Panick het volgende:
Is me dit even onverwachts zeg....
HD upgraden en dan download galore. Hoeveel games per console moesten ze ook alweer verkopen voor het winst opleverde? 5? 7?
Nee, maar het gaat er om dat de game op de HDD gezet kan worden toch? Dat is stap 1 in ieder geval, daarna gaan ze wel vogelen hoe je die game kan starten (zonder Linux).quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het gaat hier vooralsnog over Blu-ray films. PS3 games krijg je niet draaiend onder linux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |