Vraag aan iedereen die je kent een 360 doos en zet je kinderen op een foto met alle dozen die je hebt verzameld. Zodat iedereen denk dat je thuis 12 360' ies hebquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
¤ 2500 voor de eerste batch consoles is ook wel een beetje van de gekke he![]()
ze gaan nu weg tussen de ¤ 750 en ¤ 1000![]()
Valt me wel op dat veel amerikaanse pipo's alleen maar binnen de USA shippen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Misschien een paar kleine verbeteringen maar qua verhaal en quests e.d. geloof ik hetzelfde, misschien wel de uitbereiding er al bij in begrepen maar dat weet je natuurlijk nooit zeker tenzij het bevestigd is door de developper.quote:Op zondag 3 december 2006 00:35 schreef mini-lellan het volgende:
Blijtft Oblivion hetzelfde als op de 360 en PC of word ie op de PS3 anders?
ZOMFGquote:Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef unioz het volgende:
Whoot!
De eerste op FOK! met een PS3!![]()
![]()
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef unioz het volgende:
Moet ik nog meer bewijs geven dat ik er wel degelijk 1 heb?![]()
Gwn om SuperHarreGarre te kloten?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:44 schreef Fliepke het volgende:
Ja, je moet even je duimpje opsteken en ervoor houden. en een briefje met 14.gif
Ja, de unterps3.quote:Op zondag 3 december 2006 14:41 schreef unioz het volgende:
tardpack?
Is me dit even onverwachts zeg...quote:According to Team Executer and Team Paradox, bootable games on the PS3 may not be too far off...
Using Linux on the PS3, hackers have been able dump PS3 games to their hard drive, and now, according to a game NFO, gamers will soon be able to play their games directly from their hard drive.
Whether or not this will be achieved through hardware or software is currently unknown, but since Team Xecuter said it, expect it to be hardware.
Het gaat hier vooralsnog over Blu-ray films. PS3 games krijg je niet draaiend onder linux.quote:Op maandag 4 december 2006 08:55 schreef Panick het volgende:
Is me dit even onverwachts zeg....
HD upgraden en dan download galore. Hoeveel games per console moesten ze ook alweer verkopen voor het winst opleverde? 5? 7?
Nee, maar het gaat er om dat de game op de HDD gezet kan worden toch? Dat is stap 1 in ieder geval, daarna gaan ze wel vogelen hoe je die game kan starten (zonder Linux).quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het gaat hier vooralsnog over Blu-ray films. PS3 games krijg je niet draaiend onder linux.
Jij bedoeld de 20 GB? ik ie dat beide jongens die de PS3 hebben weten te bemachtigen voor de 20 GB versie hebben gekozen... ik hoop dat dit geen bewuste keuze is geweestquote:
Lezen, P.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het gaat hier vooralsnog over Blu-ray films. PS3 games krijg je niet draaiend onder linux.
Dat mocht Sony willen, als er ergens talenten rondlopen om dat te omzeilen is dat wel in de Open Source scene...quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik dacht dat Sony het Linux gedeelte enigzins afgeschermd had om zo dingen als iso's draaien en dergelijke tegen te gaan...
Bron (van de quote) ?quote:Op maandag 4 december 2006 08:55 schreef Panick het volgende:
[..]
HD upgraden en dan download galore. Hoeveel games per console moesten ze ook alweer verkopen voor het winst opleverde? 5? 7?
welke games heb je erbij gekocht? en hoe bevallen ze?quote:Op zondag 3 december 2006 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik 'm net gehaald. Ik was er heel blij mee.
quote:You want a 60 (gig) because the games are on Blu-Ray DVD's and these have 5 times the storage capacity of current DVD's which means they require 5 times the storage space.
quote:'Playstation 3 in Linux niet sneller dan Pentium III'
Sinds twee weken is het mogelijk om Linux op de Playstation 3 te zetten, maar de prestaties lijken zacht gezegd nogal tegen te vallen. Het Duitse Heise Online beweert dat de PS3 te vergelijken is met een Pentium III op 800MHz onder Linux.
Cell-processor grotendeels onbenut onder LinuxSony's krachtpatser maakt gebruik van een processor met acht cores en daar komt het eerste euvel al boven water. Linux op de Playstation 3 herkent namelijk maar één van de acht cores, waardoor veel rekenkracht verloren gaat. De 3,2GHz tellende Cell-processor van de PS3 legde het in tests dan ook meermaals af tegen een Apple iMac G5 met 1,8GHz-chip of was niet noemenswaardig sneller. De hoeveelheid geheugen speelde de console ook parten: 256MB bleek te weinig te zijn om het besturingssysteem soepel te laten lopen. OpenTTD, technisch gezien een spel uit 1992, was volgens Heise dan ook praktisch onspeelbaar. Van welke software en distributie van Linux er verder precies gebruik is gemaakt, is helaas niet bekendgemaakt. De meest voor de hand liggende optie is Yellow Dog Linux, dat in oktober voorgesteld werd voor de Playstation 3.
Nee, het is goed nieuws dat ie met Linux net zo snel draait als op een pentium 3 en dat er zo weinig geheugen in zit dat je een spel uit de prehistorie nauwelijks aan de praat krijgt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Moet dit nu negatief nieuws voorstellen?
dat is juist de bedoeling van Sony. Als alles gebruik kan worden dan koopt iedereen de PS3 als server of gaat hem gebruiken als mediacenter, of juist voor berekeningen. Aangezien ze iets van 300 dollar verlies maken per PS3 is dit niet echt goed voor Sony, want mensen moeten er wel games bij kopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, het is goed nieuws dat ie met Linux net zo snel draait als op een pentium 3 en dat er zo weinig geheugen in zit dat je een spel uit de prehistorie nauwelijks aan de praat krijgt.
Ik vraag me serieus af wat nou de toegevoegde waarde is als de potentie van de ps3 zo slecht wordt benut.
quote:Op maandag 4 december 2006 08:55 schreef Panick het volgende:
[..]
quote:
Nogmaals, zou je alsjeblieft de BRON (link naar het volledige artikel) kunnen geven? Of ben je bang voor een weerwoord waarin het word ontkracht of waarop jij geen antwoord weet?quote:
Treurig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef Trance_X het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, zou je alsjeblieft de BRON (link naar het volledige artikel) kunnen geven? Of ben je bang voor een weerwoord waarin het word ontkracht of waarop jij geen antwoord weet?
ik denk dus niet dat Sony dat zal toelaten, als het al gebeurt dan zal het zijn omdat de PS3 'gekraakt' isquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er niet binnen de kortste keren een linux versie uitkomt die meerdere cores benut. Daar springen die nerds bovenop.
Een bronvermelding vind je treurigquote:
Nee, hoe jij jezelf verwoord vind ik treurig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Een bronvermelding vind je treurig
Wat is daar dan mis mee? Ik heb al eens eerder een zogenaamd negatief bericht van lollerboy Panick ontkracht maar toen had ie er wel een bron bij gezet. Maar het is wel verdacht dat ie nu plotseling geen bronvermeldingen meer geeft bij zijn quotes? Of vind je van niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Nee, hoe jij jezelf verwoord vind ik treurig.
Nee, het is gewoon NO-news. Lekker boeiend hoe linux op de PS3 draait. 99% van de mensen(die er een koopt) koopt dat ding voor de games en misschien wat multimedia functies. Dus hoe linux het doet op de PS3 is gewoon van geen belang.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, het is goed nieuws dat ie met Linux net zo snel draait als op een pentium 3 en dat er zo weinig geheugen in zit dat je een spel uit de prehistorie nauwelijks aan de praat krijgt.
Ik vraag me serieus af wat nou de toegevoegde waarde is als de potentie van de ps3 zo slecht wordt benut.
Normale PS3 games zijn niet gecompileerd voor Linux. Wil je games spelen onder Linux op de PS3 dan zul je games moeten compileren voor Linux op de PS3. Linux en het standaard PS3 OS werken onafhankelijk van elkaar. Daar komt het eigenlijk op neer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je met die linux-build ook nog heulemaal gene games afspelen. Volgens mij is het zelfs zo dat Linux naast het Sony-OS geïnstalleerd wordt, als ik de instructies voor de install van Fedora goed gelezen heb.
M'n bron is het internet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef Trance_X het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, zou je alsjeblieft de BRON (link naar het volledige artikel) kunnen geven? Of ben je bang voor een weerwoord waarin het word ontkracht of waarop jij geen antwoord weet?
Ja, ik ben bang voor je alwetendheid en durf er daarom geen bron bij te zetten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee? Ik heb al eens eerder een zogenaamd negatief bericht van lollerboy Panick ontkracht maar toen had ie er wel een bron bij gezet. Maar het is wel verdacht dat ie nu plotseling geen bronvermeldingen meer geeft bij zijn quotes? Of vind je van niet?
En bovendien blijf ik graag op de hoogte (of het nou negatieve of positieve berichten zijn maakt me niet uit) .![]()
al wastie gratis, ik durf die PS3 niet meer aan te raken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270063800585
Hij had die doos beter voor zijn kop kunnen houden, dan was het tenminste minder engquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270063800585
Whehehe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
al wastie gratis, ik durf die PS3 niet meer aan te raken!
Misschien moest ie van zijn forumgenootjes ook bewijzen dat hij er een had en moest hij daarvoor een foto maken in zijn blote reet en een lelijke bek trekkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:41 schreef Panick het volgende:
Wat bezielt je zo'n foto te maken trouwens,.
quote:The Sony PlayStation 3 European debut - due to take place in March 2007 - will be accompanied by a major firmware update, a senior Sony Computer Entertainment (SCE) Europe executive has revealed.
Alas, SCE Europe VP of Technology Paul Holman, cited by Australian website Smarthouse, didn't say what the update will contain, though he alluded to "new features [and] new gaming capabilities".
Those capabilities look set to enhance the PS3's ability to operate as a media centre system, Holman indicated, and may even include utilities to allow the next-generation console to download alternative operating systems. At least one Linux distribution has already been announced for the console.
Since the PS3 launched in the US and Japan last month, a number of issues have emerged, including incompatibilities with some older PS2 and PSOne games, and problems driving HD TVs that support the 1080i resolution rather than the 720p and 1080p resolutions the PS3 favours. Sony has hinted that fixes for these glitches are in the works, but provided no indication when a patch might be made available. ®
Dat publiekquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:34 schreef kepler het volgende:
whehe volgens mij is EA iets vergeten te veranderen:
[afbeelding]
BELIEVE.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef unioz het volgende:
Ik ben gedwongen mijn Japanse PS3 20GB te verkopen(redenen doen er niet toe), dus iedereen die geïnteresseerd is stuur me een e-mail met een (reeël) bod en hou V&A in de gaten...
Hoor ik daar 1000 euro ?quote:
Misschien hoorde je me heel hard lachen en klonk het alsof ik duizend zei.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef unioz het volgende:
Ik ben gedwongen mijn Japanse PS3 20GB te verkopen(redenen doen er niet toe), dus iedereen die geïnteresseerd is stuur me een e-mail met een (reeël) bod en hou V&A in de gaten...
1000 euro voor een 20 GBquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef unioz het volgende:
Ik vraag er zeker geen 1000 euro voor... Maar wel minstens 650(de prijs die ik heb betaald)quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
1000 euro voor een 20 GB![]()
maar goed....jammer dat het niet de 60GB is![]()
Ik heb hem 2 dagen gehadquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nou die goede week die hij hem heeft kan je nou ook niet echt een gebruikte ps3 noemen![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Panick het volgende:
[..]
M'n bron is het internet.
Als de bron je echt zo bezighoudt dan mag je ze zelf zoeken.
Ik post wat ik tegenkom, ze staan ergens online dus doe je best.
Waarom ga je zo prat op bronvermeldingen, denk je dat ik het zelf bedenk ofzo.
[edit]
Bij die ene staat de bron er 2 posts boven Dopey, en dat is uit die Ebay-advertentie.
Niets negatiefs, gewoon lachwekkend.
Jezus, wat ben jij triest zeg!!!!
Idd je zit te fucken (trollen) in dit topic, maar niet alleen mij hoor. Waarom weet ik niet, ik bedoel je ziet mij ook niet in het xbox360 topic lopen fucken (sterker nog ik reageer er niet eens inquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor je alwetendheid en durf er daarom geen bron bij te zetten.
Sorry.
Maar even voor de goede orde, wat is er precies verdacht?.
Als ik het hele artikel post doe ik er geen bron bij, in het geval van mn vorige post ging het om 1 zin.
Vandaar dat het artikel er toen wel bij stond.
En voortaan zal ik dus alles zonder bron posten, alleen om jou te fucken.
Wat intens triest trouwens dat je er iets achter zoekt.. Echt bijzonder triest zelfs
.
Wow! Is dat echt zo!!??? *oprechte verbazing*quote:
Hoeveel spellen en extra's heb je er wel niet bij zitten dan als je er 650 euro voor hebt betaald? Want jij zei dat je moeder hem uit Hong Kong heeft meegenomen voor je. In Hong Kong kost de PS3(20GB) maar 3.180HKD (Hong Kong Dollars) Wat neer komt op zo'n 310 euroquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:21 schreef unioz het volgende:
[..]
Ik vraag er zeker geen 1000 euro voor... Maar wel minstens 650(de prijs die ik heb betaald)
Huiliequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:52 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Damn je begrijpt er echt niks van he? Zal ik het dan maar woord voor woord en heel rustig voor je uitkauwen? Met een bronvermelding geef je automatisch krediet aan de oorspronkelijke schrijver van het artikel. Met een bronvermelding kun je nagaan of iets klopt of niet (bijv of je niet hebt lopen kloten met het artikel). Bovendien zitten bij de bron vaak links naar gerelateerde artikelen/items, die ook interessant kunnen zijn om te lezen. Snap je?
[..]
Idd je zit te fucken (trollen) in dit topic, maar niet alleen mij hoor. Waarom weet ik niet, ik bedoel je ziet mij ook niet in het xbox360 topic lopen fucken (sterker nog ik reageer er niet eens in). Maar ik hoop dat er een mod is die ook inziet dat je loopt te trollen en op tijd maatregelen kan nemen.
[..]
Wow! Is dat echt zo!!??? *oprechte verbazing*
...
Iets met oud en bejaard enzo...
300 euro? Nee zo duur is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef Fallen het volgende:
Import heffing bij de douane?
You full of crapquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef unioz het volgende:
Bronquote:Tekken 5: Dark Resurrection on PLAYSTATION 3!?
Word out of Japan is a popular gaming magazine Famitsu has indicated the next game from the Tekken franchise will be none other than Tekken 5: Dark Resurrection on the PS3!? Early reports note that it will be based off the arcade version of the game.
Tekken 5: Dark Resurrection is said to be a downloadable game and the release date and pricing is yet to be determined. The news snippet also mentioned that the game will feature high definition graphics and a playable Jinpachi.
Modes confirmed are Arcade Mode, Ghost Battle, and Gallery Mode.
More information as it develops!
Als ik teveel geld had deed ik dat ookquote:Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Smots het volgende:
Damn, dit is echt een sneue kneus.
Gaat 'ie een beetje een PS3-doos vernielen.
http://www.liveleak.com/view?i=74251a41c8![]()
![]()
Ja maar WAAROM?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als ik teveel geld had deed ik dat ook
als je écht stoer bent, maak je een US marine kapot, maar ja...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja maar WAAROM?
Da's toch compleet zinloos?
Als je dan toch stoer bezig wil zijn maak dan gewoon een PS3 kapot.
Maar alleen de doos slopen... dat is toch te kansloos?
ik geloof er namelijk geen zak van dat er ook daadwerkelijk een PS3 in die doos zit
Als je echt stoer bent, dan speel je eropquote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je écht stoer bent, maak je een US marine kapot, maar ja...
Want US Marines zijn ubercool?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je écht stoer bent, maak je een US marine kapot, maar ja...
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Lijkt me wel he, alles uit de US is namelijk ubercool![]()
![]()
gewoon nog minder dan kansloos!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:54 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja maar WAAROM?
Da's toch compleet zinloos?
Als je dan toch stoer bezig wil zijn maak dan gewoon een PS3 kapot.
Maar alleen de doos slopen... dat is toch te kansloos?
ik geloof er namelijk geen zak van dat er ook daadwerkelijk een PS3 in die doos zit
quote:
quote:Xbox 360 delivers knock-out blow to PS3
Microsoft wins 'battle of the graphics'
It was certainly an interesting way to measure the world's two most powerful games systems, attracting Harlem's 'top rappers' and boxing fans in the process.
Earlier today, the Apollo in New York saw the battle of the next-gen systems, where Electronic Art's Fight Night was used to illustrate the graphical power of the Xbox 360 and PlayStation 3.
H3 Enterprises organised an 'unbiased side-by-side face-off' which utilised 'split screen cyber technology' to compare the graphics of EA's Fight Night on the two systems. According to unanimous opinion, Microsoft's Xbox 360 came out convincingly on top.
"Xbox is flat-out better both visually and mechanically," said H3's chief communications officer and gamer, Adrian "Hollywood" Walton. "When 'Fight Night' is played at its highest level with the highest possible resolution, everyone was able to see Xbox 360's superiority to PS3 as clear as can be on H3TV."
"H3TV completely exposed that PS3's high-definition picture doesn't come close to Xbox, at least for Fight Night," added Dipset and H3 superstar Juelz Santana. "Everyone that had the opportunity to compete on both consoles scored Xbox higher right across the board."
Two more contests are planned, using two more EA titles - Madden NFL 07 and NBA Live 07.
Ja idd, dat idee had ik dus ook, misschien de framerate en textures of iets dergelijks, de launchspellen van de PS3 zijn ook niet echt bijzonder mooi, nieuwere generatie zal ongetwijfeld heel mooi worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:08 schreef Panick het volgende:
[..].
Dat is echt raar, op de screenshots ziet FN3 er op de PS3 beter uit dan op de X360..
Maar goed, echt "professioneel" komt het ook niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |