MotorStorm ziet er heel goed uit, maar zit inderdaad nog ver van de target render af. De nieuwste Colin McRae komt er wel al een stuk dichterbij...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:06 schreef kepler het volgende:
[..]
dan nog, zo'n grote sprong in graphics van de demo naar de final-game lijkt me heeeel erg sterk. Deze game zal echt niet in de buurt komen van de render, misschien games die over een paar jaar uitkomen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target RenderDe render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=wmv
dus nee, dat is nog lang niet haalbaar die render
neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render
Die heb ik ook nog gespeeld ja!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef SToRM81 het volgende:
F1 ziet er ook gelikt uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat héquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target RenderDe render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=wmv
dus nee, dat is nog lang niet haalbaar die render
neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render
Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat hé![]()
Maar goed dan nog ziet dit spel er echt goed uit. En Pannick er komt ook amper wat positiefs over de PS3 uit jouw strot he, lazer op aub.
Maar goed God of War 3 is coming! Kratos![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15426&type=wmv&pl=game
Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek.. En IGN kan zoveel zeggen, ik denk niet dat mijn ogen (of die van de rest hier, jou uitgezonderd) mij bedriegen.
.
Verder ziet het er idd erg goed uit, maar bij lange na niet zoals het er op de e3 uit zag. Dat geldt voor alle games trouwens..
Okay, HS wel ja. (die was ik idd effe vergeten..quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ?Deze game komt zonder twijfel wel in de buurt van het filmpje, no offence
![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar goed God of War 3 is coming! Kratos![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15426&type=wmv&pl=game
Maak je dan wel foto's van je PS3 en post je je bevindingen hier dan ook even meteen. Ik kan ook wel roepen dat ik een PS3 heb geimporteerd, maar bewijs hoort er nou eenmaal te zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef unioz het volgende:
Is er eigenlijk iemand op het forum met een import ps3? Mijn moeder komt morge terug van een business trip uit Hong Kong en neemt een PS3 mee![]()
Andere vraag: Zou de region-lock omzeild kunnen worden door de homebrew die erop gedraaid kan worden?
En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topicsquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
Jonge, wacht maar tot de PS3 uit is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:46 schreef floppie86 het volgende:
muahahahaha, jullie moeten nog een half jaar wachten!
nog 6 dagen
Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topics
Tja, als je alle geruchten gelooft wel jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
Sony kennende zal het bedrijf geen kik geven als Europa wéér eens achter 'moet' worden gesteldquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tja, als je alle geruchten gelooft wel jaZolang Sony er zelf nog niks over naar buiten brengt ga ik ook gewoon van maart uit...
Ja maar op dit soort flame berichten ben jij op uit, dit valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.
¤ 2500 voor de eerste batch consoles is ook wel een beetje van de gekke hequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:02 schreef mini-lellan het volgende:
Ach de de launch naar Maart verhuizen begon ook als een gerucht en zeiden ze dat ze em zouden importeren als het zo was. Maar ik heb hier nog niemand gezien die dat uit eindelijk heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |