Herkenbaar, ik zit bij GoW continu op Y te ramen om m`n wapens te wisselen ( CoD2)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... ik merkte dat ik op een gegeven moment andere games weer opnieuw moest leren spelen omdat ik de FF12 controls me helemaal eigen had gemaaktBen blij dat je geniet
Oh ja stom, ik heb 2 helemaal niet gespeeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 is toch net zo goed op het platteland
Ik zoek cover op bij CoD3quote:Op woensdag 29 november 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit bij GoW continu op Y te ramen om m`n wapens te wisselen ( CoD2)![]()
Grotendeels zelfsquote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 is toch net zo goed op het platteland
Heb je een abonnement bij de fysiotherapie lopen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe banken zijn binnen
[afbeelding]
cool, die kom ik snel eens bekijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het hele mooie banken.. zou alleen een stijve nek krijgen als ik vanaf daar tv zou kijken... maar dat is persoonlijikquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Dimplus heeft Las Vegas verzonden
Staat de bank daar om de TV op te vangen als die van je muur afvalt?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar daar heb jij een kast voorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat de bank daar om de TV op te vangen als die van je muur afvalt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij een kast voor
Had ik ook last van dus je was niet de enige.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeker wel.. maar ik had gisteravond met jou gewoon weer een zwart scherm met alleen een 3 er in he.
Welliswaar tegen het einde aan want die laatste positie was niet meer te houwen eigenlijk, maar toch!
Vanavond weer
Ah okquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had ik ook last van dus je was niet de enige.
De Host zal wel gestopt zijn ofzo.
quote:
TERING!!! wat een castquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
http://www.apple.com/trai(...)dshepherd/large.html
Is het wat?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]De nieuwste Rammstein live DVD.
Zal m es vragen voor kerst danquote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Ja klopt 1 dvd gezien vanavond de 2e en de live cd zit nu in de auto.
Ze spelen oude nummers en nieuwe wel een aanrader.
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik vraag viva pinata ook maar voor kerst denk
En?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
En?
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schietenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.
Nee Gijs. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schieten
Tja , ik denk dat je er nu bij moet zijn gijs. Ik raak de SP voorloopig niet aan, gelijk MPquote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs. Geen tijd voor.Als ik al 's avonds tijd heb om te game zet ik liever FFXII aan.
Ik haal hem denk ik met de kerst (toch een weekje vrij), mits jullie tegen die tijd nog steeds enthousiast zijn.
PETS!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
NEKSCHOT !!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
Zie jij ook kruisjes bij mij?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is nu R'dam in om RS Vegas te kopen voor hem en mijHeerlijk
Ik zie ze gewoon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |