Mass Effect.... klaar ben jequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
pas over een paar maanden komt weer een grote game naar de 360, dus we hebben genoeg tijd
Net de site even goed bekeken. Meesterlijke filmpjes. US commercials zijn ook zo coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Texas Hold 'mquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.
Hij is nu 400 geloof ik ? Ik weet het niet... maar zeer verslavend dat pokeren .. vind ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb nu 200 van die M$ punten maar dat was idd eentje waar ik aan dacht om te kopen.
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisterenquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:03 schreef Magneet het volgende:
RB-LV is coolalleen jammer dat Merlijn altijd rond 23.00 altijd nog een keer in lichte paniek wakker wordt
Dat is meestal voor mij ook het sein om te gaan slapen.
die actie met Nero ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisteren
Ik ga vanavond weer online Gijsquote:
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijsquote:
Mooi!quote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n live cam doet het niet op de pc
quote:Butch NL's Xbox - 12/3/2006
I love to game, you love to game, Butch NL loves to game, we all love to game! 7106 points FTW!!! That is a boost of 260 points over last time! He rocked out to Call Of Duty 3 adding 1 achievement, PGR 3 gaining 1 achievement, Texas Hold'em, Gears of War, TigerWoodsPGATOUR®07, and did it while marvelling at the framerates and stellar particle effects.
Zo ben ik toch niet helemaal lucht voor je, tijdens het gamenquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |