De volgende vraag is ook altijd: welke rol heb jij gespeeld in dit faillissement?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel het je ook aan de capaciteiten van Webspider zou kunnen doen twijfelen.![]()
Een slimme meid die op haar toekomst is voorbereid?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het beeld dat hier van mij geschetst wordt.
Had je maar niet moeten zeggen dat je je vriendje voornamelijk vanwege zijn rijkdom 'hebt'.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen twintig, maar minimaal vijf. Als vriendje en ik tegen die tijd nog steeds bij elkaar zijn, zitten we al bijna op tien jaar, dan mag het wel een keer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij woont ook op de Veluwe of je verwacht nog 20 jaar te studeren?
Inhoudelijk is het wel juist, je vindt het alleen niet leuk dat wij het benoemen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee! Ik had hem ook al toen hij nog arm was!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat je je vriendje voornamelijk vanwege zijn rijkdom 'hebt'.![]()
Is die campagne eigenlijk mislukt, of vanwege het succes niet geprolongeerd?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een slimme meid die op haar toekomst is voorbereid?
Was het trouwens weer aan met Sorce?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen twintig, maar minimaal vijf. Als vriendje en ik tegen die tijd nog steeds bij elkaar zijn, zitten we al bijna op tien jaar, dan mag het wel een keer.
Hey, die ken ik!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De volgende vraag is ook altijd: welke rol heb jij gespeeld in dit faillissement?![]()
Voor de sollicitaties die ik heb lopen ben ik ook gevraagd, maar ook dan heb ik gewoon sollicitatiegesprekken...quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over het algemeen vragen ze me ook.![]()
De slimme meiden die er nu zitten zien dat hun toekomst beter gediend wordt door minder jonge concurrentiequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is die campagne eigenlijk mislukt, of vanwege het succes niet geprolongeerd?![]()
O, ik dacht dat hij de erfgenaam van de familie Heineken was of zo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee! Ik had hem ook al toen hij nog arm was!
Het is inderdaad al een oude campagne, die meiden van toen zijn nu al dikke dertigers vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De slimme meiden die er nu zitten zien dat hun toekomst beter gediend wordt door minder jonge concurrentie.
Nee, ik heb al vier jaar een ander vriendje ernaast.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het trouwens weer aan met Sorce?.
Niet bepaald. Hij is een self-made man.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat hij de erfgenaam van de familie Heineken was of zo.![]()
Zie je wel: je hebt naast de kerel die je voor zijn geld hebt nog een minnaar!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, ik heb al vier jaar een ander vriendje ernaast.
Ik zeg niets, ik zeg niets.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het trouwens weer aan met Sorce?.
Niks mis met wat variatie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je wel: je hebt naast de kerel die je voor zijn geld hebt nog een minnaar!![]()
Je staat versteld hoe rustig het is onder zo'n steenquote:
Ik zou nu allerlei flauwe opmerkingen kunnen maken in de trant van "ik heb tenminste iemand", maar dat zal ik maar niet doen. Zelfspot is de beste reactie.quote:
Nee, ik bedoel dat ze nadat het de laatste keer uit was zei dat het nu echt echt echt was.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je staat versteld hoe rustig het is onder zo'n steen.
Ik veroordeel het ook niet, alleen moet je dan niet zeggen dat we een onjuist beeld van je hebben geschetst.quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou nu allerlei flauwe opmerkingen kunnen maken in de trant van "ik heb tenminste iemand", maar dat zal ik maar niet doen. Zelfspot is de beste reactie.![]()
Oh dat. Ik neem dat soort opmerkingen van vrouwen altijd maar matigjes serieus. Van mannen ook trouwens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze nadat het de laatste keer uit was zei dat het nu echt echt echt was..
Dat zeg ik, ik schik me in mijn lot.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze nadat het de laatste keer uit was zei dat het nu echt echt echt was..
Gezien het feit dat de eeuwige singles hier de mensen met polygame relaties ver overtreffen kan ze inderdaad beter haar mond houden.quote:
Dat betekent nog steeds niet dat ik bij hem ben om zijn geld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, alleen moet je dan niet zeggen dat we een onjuist beeld van je hebben geschetst.![]()
Relaties gebaseerd op zelfspot zijn een natuurlijke match met R&Pquote:
Mwah, mini kent ons, dus dan is het meer onschuldig tijdsverdrijf.quote:
Of juist niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, mini kent ons, dus dan is het meer onschuldig tijdsverdrijf.
Ik heb er hier nog drie ongebruikte liggen, wil je er eentje lenen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou zeg, mijn toetsenbord heeft er geen zin meer in.
Dat onschuldig en "ons" kennen, rare combi. Oh, en dan zitten we ook nog in R&P, waar alles een achterliggende reden heeft.quote:
Je paranoïde gedrag past prima in dit subforum!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat onschuldig en "ons" kennen, rare combi. Oh, en dan zitten we ook nog in R&P, waar alles een achterliggende reden heeft.
Hij zit vast aan mijn laptop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog drie ongebruikte liggen, wil je er eentje lenen?![]()
Half FOK! "kent" Litpho en Q, dus zoveel betekent het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat onschuldig en "ons" kennen, rare combi. Oh, en dan zitten we ook nog in R&P, waar alles een achterliggende reden heeft.
En ik dacht nog wel dat ik normaal was. Mijn zelfbeeld, wat doe je!?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je paranoïde gedrag past prima in dit subforum!
Misschien kent CL mij vanaf vanavond ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Half FOK! "kent" Litpho en Q, dus zoveel betekent het nou ook weer niet.
En mij... Bwech, bekenden via Fok!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kent CL mij vanaf vanavond ook..
Wat staat er te gebeuren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kent CL mij vanaf vanavond ook..
Q gaat de moeder van zijn toekomstige kinderen ontmoeten!quote:
Ik dacht dat haar ouders geen kinderen konden krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q gaat de moeder van zijn toekomstige kinderen ontmoeten!
Is CL dan resultaat van één of ander experiment?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar ouders geen kinderen konden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |