ik ben niet zo van de foto's.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zoekt wel nog modellen.![]()
Dan pas?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Q. en CL die dag ook wel in het huwelijk treden!
omdat m'n nieuwe collega's me nu al waarderenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom sturen je nieuwe collega's lieve kaartjes?
Als ik zo meteen een lief kaartje van m'n nieuwe baas in de brievenbus vind dan zie ik denk ik alsnog van de baan af.![]()
O ja, op de Veluwe is het gebruikelijk om na vier maanden verkering al te trouwen.quote:
Met je familie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, op de Veluwe is het gebruikelijk om na vier maanden verkering al te trouwen.![]()
CL is toch een achternichtje van je?quote:
De noord-veluwe wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:12 schreef CherryLips het volgende:
hé zo erg is de veluwe nou ook weer niet.
Dat zal ik zo even in je FB gooien, daar hoeven we de SC niet mee lastig te vallen.quote:
Ik ben nog lang niet goed genoeg om cursus te gevenquote:En geef je ook een cursus fotografie aan dames ?
Mja, ik zal sowieso vanmiddag een 'voortgangsgesprek' over de vorige periode en de komende periode hebben, dus ben echt benieuwd wat zij ook van mij gaan verwachten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat doe je erg snel.
Gewoon lekker nieuwe baan zoeken.
heb ik ook gedaan.
En kreeg vandaag gewoon een lief kaartje in de bus van mijn nieuwe collega's.
Terwijl ik nog geen (fatsoenlijk) afscheid van mijn vorige werk heb gehad na 6,5 jaar.
Dit voelt nu al stukken beter iig.
ik raad het je aan.:)
Dan moet je nu ergens anders gaan solliciteren of een opleiding gaan doen die tot minder standaard werk leidt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik zal sowieso vanmiddag een 'voortgangsgesprek' over de vorige periode en de komende periode hebben, dus ben echt benieuwd wat zij ook van mij gaan verwachten.
En 't is ook niet de niet-gezelligheid, maar 't werk is zo verschrikkelijk standaard, ik raak er een beetje op uitgekeken
Doet 't altijd goed van die korte werkervaring op je CV!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je nu ergens anders gaan solliciteren of een opleiding gaan doen die tot minder standaard werk leidt.
Het is ook niet de sollicitatiekiller die het vroeger was, zeker niet als je jong bent.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet 't altijd goed van die korte werkervaring op je CV!
Ik ben altijd wel benieuwd naar het verhaal erachter. Sommigen zijn wel goed, maar sommige verklaringen zijn erg dubieus, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook niet de sollicitatiekiller die het vroeger was, zeker niet als je jong bent.
Dat niet, maar als je er echt geen zin meer in hebt moet je er niet blijven. En als je het niet te vaak doet zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet 't altijd goed van die korte werkervaring op je CV!
Klopt, wat ik al zei: het is niet per definitie fout, maar je moet het niet te vaak doen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je er echt geen zin meer in hebt moet je er niet blijven. En als je het niet te vaak doet zal het wel meevallen.
Precies. Een keertje 8 maanden moet kunnen, maar als je voor je dertigste al een CV met tien post-studie werkgevers hebt kan je maar beter freelancer zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En als je het niet te vaak doet zal het wel meevallen.
Net zoals met stomdronken worden zeg maar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, wat ik al zei: het is niet per definitie fout, maar je moet het niet te vaak doen...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals met stomdronken worden zeg maar.![]()
Ook dat staat wat eigenaardig op je CV, jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals met stomdronken worden zeg maar.![]()
Alhoewel je bij psychologische tests dan weer niet te perfect moet overkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat staat wat eigenaardig op je CV, ja.
Als je ervoor zorgt dat dat één van de zeldzame momenten is dat je stomdronken bent, denk ik wel dat je in die missie gaat slagen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel je bij psychologische tests dan weer niet te perfect moet overkomen.![]()
Op een gegeven moment heb je daar ook genoeg van kan ik je mededelen. Niet eens zo zeer het studeren op zich, maar vooral de daarbijhorende 'armoede'.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een gedoe allemaal, dat werk.
Blij dat ik voorlopig nog studeer.
Wanneer ga jij beginnen met werken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je daar ook genoeg van kan ik je mededelen. Niet eens zo zeer het studeren op zich, maar vooral de daarbijhorende 'armoede'.
Ach, werken is soms ook wel leuk hoor, dat gestudeerd hoeft niet meer voor mij. Alleen dat vroege opstaan blijft kut.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een gedoe allemaal, dat werk.
Blij dat ik voorlopig nog studeer.
Ik heb het aanstellingsgesprek nog niet gevoerd, maar ik vermoed dat het 1 januari zal worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga jij beginnen met werken?
Werken geeft gelukkig weer geestelijke armoede.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je daar ook genoeg van kan ik je mededelen. Niet eens zo zeer het studeren op zich, maar vooral de daarbijhorende 'armoede'.
Ach, ik heb een rijk vriendje dus ik hou het nog wel even vol.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stapte altijd ongeveer elk jaar over.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, wat ik al zei: het is niet per definitie fout, maar je moet het niet te vaak doen...
Dan heb je nog nooit bij mij gesolliciteerd!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik stapte altijd ongeveer elk jaar over.
Nog nooit kritische vragen over gekregen.
En na je afstuderen dump je hem?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, ik heb een rijk vriendje dus ik hou het nog wel even vol.
Dan zijn we misschien allang getrouwd, dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En na je afstuderen dump je hem?![]()
Dat kun je beter doen na je huwelijk in gemeenschap van goederen. Dan kun je direct de helft opeisen bij scheiding!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En na je afstuderen dump je hem?![]()
Hangt denk ik ook erg van de branche af.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah, je hebt er goed over nagedacht!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan zijn we misschien allang getrouwd, dus dat wordt lastig.
Ik heb inmiddels ook een paar werkgevers gehad en wel kritische vragen gekregen .. maar goed, als er een paar werkgevers failliet gaan, loopt het aantal noodgedwongen al snel opquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jobhoppen is binnen de ICT niet zo ongebruikelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt denk ik ook erg van de branche af.
Dat is bijvoorbeeld een valide verklaring.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een paar werkgevers gehad en wel kritische vragen gekregen .. maar goed, als er een paar werkgevers failliet gaan, loopt het aantal noodgedwongen al snel op
Vandaar die kritische vragen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef webspider het volgende:
[..]
als er een paar werkgevers failliet gaan
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je beter doen na je huwelijk in gemeenschap van goederen. Dan kun je direct de helft opeisen bij scheiding!
Dat niet, maar je brengt me wel op ideeën!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt er goed over nagedacht!![]()
Jij woont ook op de Veluwe of je verwacht nog 20 jaar te studeren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alhoewel het je ook aan de capaciteiten van Webspider zou kunnen doen twijfelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld een valide verklaring.
Over het algemeen vragen ze me ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit bij mij gesolliciteerd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |