mag ik wat van die energie overnemen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:20 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich heerlijk
heb een bende energie waar ik vrolijk van word!
Waar zijn de rotte tomaten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Nee. Schande! Schandpaal!
Iets, waarmee je schijnbaar (te weinig) geld verdient..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
werk? was da?
neequote:
Ik kan nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
d'r is nog een kaartje te koop in V&A.
sporten boodschappen surprise afmakenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow![]()
heb je wel leuke(re) plannen vandaag/vanavond ?
maar dat kan toch ook morgen ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sporten boodschappen surprise afmaken![]()
Nee want dan moet ik werken en 's avonds heb ik al een afspraakquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook morgen ?
ow, dat is dan wel balen voor jequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik werken en 's avonds heb ik al een afspraak![]()
mjaquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow, dat is dan wel balen voor je![]()
Misschien kunnen Q. en CL een goed en uitgebreid verslag voor je doen
maar een surpise maken betekend ook dat je er als het goed is eentje terugkrijgt.quote:
Das waarquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar een surpise maken betekend ook dat je er als het goed is eentje terugkrijgt.
wat weer betekend dat er kadootjes inzitten.
En kadootjes zijn![]()
![]()
![]()
Ik had gister niets gedaan, en dan 's ochtends veel vroeger wakker worden isquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee![]()
aan het opruimen![]()
straks lekker de stad in en lunchen en vanavond een filmpje ofzo![]()
vrij zijn is lekker
waarom heb je dan niet lekker uitgeslapen ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had gister niets gedaan, en dan 's ochtends veel vroeger wakker worden is
En Airwin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Q. en CL een goed en uitgebreid verslag voor je doen
Ik had wel wat 'uitgeslapen' hoor; rond een uur of half 10 eruit geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet lekker uitgeslapen ?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had wel wat 'uitgeslapen' hoor; rond een uur of half 10 eruit geloof ik
Nu nog leren om daar doorheen te slapenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef CherryLips het volgende:
ik ben vanochtend gewoon door het gesmeek van de katten heen geslapen. eindelijk! Werd toen om tien uur wakker gebeld
.
Vanaf huis werken is ganz okay.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij eens vlug aan het werk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |