mag ik wat van die energie overnemen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:20 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich heerlijk
heb een bende energie waar ik vrolijk van word!
Waar zijn de rotte tomaten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
Nee. Schande! Schandpaal!
Iets, waarmee je schijnbaar (te weinig) geld verdient..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
werk? was da?
neequote:
Ik kan nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
d'r is nog een kaartje te koop in V&A.
sporten boodschappen surprise afmakenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow![]()
heb je wel leuke(re) plannen vandaag/vanavond ?
maar dat kan toch ook morgen ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sporten boodschappen surprise afmaken![]()
Nee want dan moet ik werken en 's avonds heb ik al een afspraakquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook morgen ?
ow, dat is dan wel balen voor jequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik werken en 's avonds heb ik al een afspraak![]()
mjaquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow, dat is dan wel balen voor je![]()
Misschien kunnen Q. en CL een goed en uitgebreid verslag voor je doen
maar een surpise maken betekend ook dat je er als het goed is eentje terugkrijgt.quote:
Das waarquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar een surpise maken betekend ook dat je er als het goed is eentje terugkrijgt.
wat weer betekend dat er kadootjes inzitten.
En kadootjes zijn![]()
![]()
![]()
Ik had gister niets gedaan, en dan 's ochtends veel vroeger wakker worden isquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee![]()
aan het opruimen![]()
straks lekker de stad in en lunchen en vanavond een filmpje ofzo![]()
vrij zijn is lekker
waarom heb je dan niet lekker uitgeslapen ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had gister niets gedaan, en dan 's ochtends veel vroeger wakker worden is
En Airwin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Q. en CL een goed en uitgebreid verslag voor je doen
Ik had wel wat 'uitgeslapen' hoor; rond een uur of half 10 eruit geloof ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
waarom heb je dan niet lekker uitgeslapen ?
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had wel wat 'uitgeslapen' hoor; rond een uur of half 10 eruit geloof ik
Nu nog leren om daar doorheen te slapenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef CherryLips het volgende:
ik ben vanochtend gewoon door het gesmeek van de katten heen geslapen. eindelijk! Werd toen om tien uur wakker gebeld
.
Vanaf huis werken is ganz okay.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij eens vlug aan het werk ofzo
vrij zijn is veel beterquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Vanaf huis werken is ganz okay.
Vroegah, toen je nog wel eens vrij was...quote:
het leven is ook veel te zwaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroegah, toen je nog wel eens vrij was....
Vrij. Tijd voor lekkere en leuke dingen. Ik wil ook!quote:
Ik heb het er eigenlijk wel mee gehad. Ik zou er denk ik best plezier in gehad hebben om nu aan het werk te zijn.quote:
dat heb je zaterdag toch al gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrij. Tijd voor lekkere en leuke dingen. Ik wil ook!
ik kan ook niet wachten tot het vrijdag is hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het er eigenlijk wel mee gehad. Ik zou er denk ik best plezier in gehad hebben om nu aan het werk te zijn.![]()
Ik ben er ook!quote:
Zullen ze blij mee zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef Ynske het volgende:
fysio ging niet zo tof....
zwemmen toch eigenlijk nog te belastend.
maar meteen aangegeven op t werk dat ik wat rustiger aan ga doen
Vaker is beter.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat heb je zaterdag toch al gedaan
nee, maar ze moeten het gewoon accepteren.quote:
vaker tussen de stekige nerds zitten ??quote:
wat heb je gedaan ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar ze moeten het gewoon accepteren.
iets met herstellende enzow
nooit gedacht dat ik er zolang nog last van zou hebben
Natuurlijk en aangezien je als ik het me goed herinner liever ergens anders zou gaan werken is het geen ramp als ze het niet accepteren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar ze moeten het gewoon accepteren.
iets met herstellende enzow
nooit gedacht dat ik er zolang nog last van zou hebben
Nee. Ik vond 1x per jaar de Brabanthallen wel genoegquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er ook!
En begrijp ik nou goed dat Annie ook gaat?
Nee, daar heb ik wel weer even genoeg vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
vaker tussen de stekige nerds zitten ??
Het laatste album vind ik stiekum ook stukken minder. Maar ik wil de brute nummers van hun vorige albums nog wel eens live zien en horen. En ik wil CL ontmoeten natuurlijk!quote:
Nerds in vermomming dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zit toch liever tussen het normale, leukere, niet-nerderig uitziende volk
Je moet wel een foto van DE eerste zoen van Q. en CL maken!quote:
oh, en je baas weet dat je aan het uitslapen was?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Vanaf huis werken is ganz okay.
ja,maar dat is acceptabel tot zekere hoogte hoorquote:
Tegen de tijd dat het zover is, is een foto een achterhaald medium!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet wel een foto van DE eerste zoen van Q. en CL maken!
Of de eerste klap in het gezicht van Q. door CL?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet wel een foto van DE eerste zoen van Q. en CL maken!
Dat is net zo leuk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of de eerste klap in het gezicht van Q. door CL?
Daar zou ik m'n geld op inzetten denk ik!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt "het is wel handig als ze mijn computer kunnen repareren, maar verder moeten ze het er niet over hebben"?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja,maar dat is acceptabel tot zekere hoogte hoor.
the nerdtalk mogen ze ook behoorlijk beperken enzo.
Een filmpje op youtube zou inderdaad nog leuker zijn!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zover is, is een foto een achterhaald medium!![]()
Als het werk maar afkomt, is het bestquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, en je baas weet dat je aan het uitslapen was?
Mijn mobiel is zodanig oud dat die geen filmpjes kan maken...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een filmpje op youtube zou inderdaad nog leuker zijn!![]()
Neemt AirwiN een trappetje voor haar mee dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Praten over computers en IT ... dat doe ik tijdens mijn werk al genoegquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja,maar dat is acceptabel tot zekere hoogte hoor.
the nerdtalk mogen ze ook behoorlijk beperken enzo.
ok ok,doe dan maar gewoon een leuke vent
Ik til d'r wel op!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neemt AirwiN een trappetje voor haar mee dan?
Voor dit goede doel wil ik je de mijne wel ter beschikking stellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn mobiel is zodanig oud dat die geen filmpjes kan maken...![]()
Jouw opofferingsbereidheid kent ook werkelijk geen grenzenquote:
gelukkig kan ik dat zelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt "het is wel handig als ze mijn computer kunnen repareren, maar verder moeten ze het er niet over hebben"?.
Noem maar een tijd en een plaats, bij voorkeur in Zoetermeer, om je toestel tijdelijk in bruikleen te geven!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor dit goede doel wil ik je de mijne wel ter beschikking stellen.![]()
In uiterst geslaagde vermomming, dat dan weer welquote:
waar praat jij dan met vrouwen over ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Praten over computers en IT ... dat doe ik tijdens mijn werk al genoeg
Naar Zoetermeer gaan is dan weer wat veel gevraagd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem maar een tijd en een plaats, bij voorkeur in Zoetermeer, om je toestel tijdelijk in bruikleen te geven!
Qua gedrag zou ik SP moeten stemmen ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw opofferingsbereidheid kent ook werkelijk geen grenzen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
In uiterst geslaagde vermomming, dat dan weer wel.
Klinkt als de eerste date van Q en CL!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
waar praat jij dan met vrouwen over ?
Een vriend van me kan echt totaal niet met vrouwen om gaan, zelfs geen bekenden/vriendinnen van em.
Altijd maar auto's, computers, programmeren. En niet 1 uurtje, nee de hele fucking avond...
Ik heb em 1 keer mee uitgevraagd voor de gezelligheid maar dat dus nooooit meer alleen.
Nog nooit zo verveeld gevoeld.
In dat geval hoor je morgen de verhalen wel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer gaan is dan weer wat veel gevraagd.![]()
Ik hoop het niet voor CL. Of ze moet er van houden, de hele avond lang...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste date van Q en CL!![]()
Als ze zich verveelt kan ze altijd nog Muse gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor CL. Of ze moet er van houden, de hele avond lang...
Hangt een beetje van de vrouw afquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
waar praat jij dan met vrouwen over ?
Een vriend van me kan echt totaal niet met vrouwen om gaan, zelfs geen bekenden/vriendinnen van em.
Altijd maar auto's, computers, programmeren. En niet 1 uurtje, nee de hele fucking avond...
Ik heb em 1 keer mee uitgevraagd voor de gezelligheid maar dat dus nooooit meer alleen.
Nog nooit zo verveeld gevoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |