Die moet je niet van mij verwachten. Dit was het enige dat ik wist van deze auto. Het lijkt mij de ideale trouw-auto.quote:
Dan moet ik hem toch eens snel in mijn assortiment opnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die moet je niet van mij verwachten. Dit was het enige dat ik wist van deze auto. Het lijkt mij de ideale trouw-auto.
Welk assortiment?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:30 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dan moet ik hem toch eens snel in mijn assortiment opnemen
Vind de hummer zelf ook 3x niks, is ook niet van mijzelf. Porsche wel, die verhuurt ook 20x beter dan de hummersquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke malloot wil er nu trouwen in een Hummer? En die Porsche vind ik ook heel afschuwelijk.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ook naar bed slaap lekker iedereen :w
Die Porsche vind ik iets te veel vlot vormgegeven. Het lijkt bijna geen auto meer. Ik heb geen enkel benul van auto's, maar hoe ouder, hoe beter. Maar een Triumph Spitfire vind ik erg mooi, net als een eend (een witte moet je misschien ook maar in je trouwcollectie opnemen).quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vind de hummer zelf ook 3x niks, is ook niet van mijzelf. Porsche wel, die verhuurt ook 20x beter dan de hummers
Grappig dat je de porsche afschuwelijk vind, dat is nou net een auto die bijna iedereen wel mooi vind(in tegenstelling tot bijvoorbeeld een 911 die nog wel eens ordinair gevonden wordt)
Spitfire vind ik ook een mooie bak! Eend heb ik dan weer niets mee (vind de meeste franse auto's eigenlijk misbaksels). Deze porsche is een ontwerp uit de 50'er jaren, dus aan de leeftijd zal het niet liggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:44 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die Porsche vind ik iets te veel vlot vormgegeven. Het lijkt bijna geen auto meer. Ik heb geen enkel benul van auto's, maar hoe ouder, hoe beter. Maar een Triumph Spitfire vind ik erg mooi, net als een eend (een witte moet je misschien ook maar in je trouwcollectie opnemen).
Die Spitfire is prachtig, een makker van me heeft er een. Met een eend ben ik vier weken geleden naar Barcelona gereden (tenminste, iemand anders reed, ik was co-piloot), dus geen kwaad woord er over! Rijd zuinig, ziet er mooi uit, en erg simpel, machtig mooi. Porsches krijg je mij niet warm voor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Spitfire vind ik ook een mooie bak! Eend heb ik dan weer niets mee (vind de meeste franse auto's eigenlijk misbaksels). Deze porsche is een ontwerp uit de 50'er jaren, dus aan de leeftijd zal het niet liggen... vorm is idd erg strak/simpel/aerodynamisch, dat vind ik dan nou net weer mooi
Hey Erkel! komt er dan toch nog leven in deze brouwerij.....? (3 man is toch weer anderhalf keer zoveel als 2)
Helemaal goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:13 schreef Lienekien het volgende:
Ze scoorden een grote hit met 'Down in the tubestation'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |