En na 102 dagen met een half oog kijken naar al die trieste ellende, komt aan al dat zeveren een einde!
Zo had iedereen zijn favoriet! Zo heeft mijn favoriet Semmih helaas niet mogen winnen. Verbaal was hij in mijn optiek de sterkste en onderhoudendste met een goede vaste stem, een goede intonatie en hij wist zijn betogen altijd goed op te bouwen met veelal sterke argumenten en formuleringen.
Tot slot:
Mocht er iemand zijn die zich geraakt voelt of op zijn tenen getrapt. Dat hoeft niet en wel om de volgende redenen.
De sport van een stream kijkende forumbezoeker is om te zeiken. Een gebeurtenis, een facet in het karakter van de personen of de verhaallijnen tussen de bewoners vormen een welkome bron om naar hartenlust erover te zeiken te zaniken en te kutten. Het mooiste is om een grote emmer stront erover heen te kiepen. De kunst is het om bij tijd en wijlen op een zo net mogelijke manier grover en niet iets gevatter te zijn als de collega‘streamers en dat verscholen in de anonimiteit van het wereldwijde web.
Het is daarom dat de vele reactie op de onderwerpen voornamelijk negatief zijn. Het is de afspiegeling onder een vergrootglas.
Al zal ik altijd een Newbie blijven ik wens iedereen toch het beste,
De groeten en wie weet tot over een tijd misschien.
Buiten pissen is ook niet alles.