Juist, deze info was terug te vinden in de uitzendingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uitzending gezien, of niet? Gast schijnt aardig rondgeneukt te hebben![]()
En creepy: kijk die enge kop van hem, zou me niks verbazen als hij d'r vermoord heeft.
het kan best wel eens zo simpel zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
misschien had ze het van tevoren al wel gepland? Weekje losgaan en dan aan het eind de pijp uit. Als je kijkt naar haar leven en dan met name die familie is dat niet zo gek. Je zult maar zo n moeder hebbenEn idd misschien was de afwijzing van joran wel de druppel om gewoon een eind in zee te gaan zwemmen, kramp----verdrinken----lichaam met de stroming mee---is nu ergens bij afrika aangevreten als niet opgegeten door haaien
![]()
is er verder eigenlijk nog nieuws in deze zaak?
waar naar toe weglopen? en als Joran niks verkeerds heeft gedaan lijkt dat me helemaal vreemd om te verzwijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Ici-Paris het volgende:
K denk gewoon dat die Natelee aan Joran haar wegloop plannen heeft verteld en is weggelopen ( wat wil je ook met ulke ouders ) en dat zit hij nu te verzwijgen
Laat staan om 2 verschillende verklaringen af te leggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef roburt het volgende:
[..]
waar naar toe weglopen? en als Joran niks verkeerds heeft gedaan lijkt dat me helemaal vreemd om te verzwijgen.
U zegt? Ze mag misschien gedronken hebben maar er is nog geen enkel bewijs dat ze snoof.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Vistel het volgende:
[..]
die ma van holloway is ook lekker hypocriet.
als je haar mag geloven was natalee een voorbeeldige studente, haast een non.
ondertussen snoof en zoop ze zich letterlijk kapot en aangezien haar kamergenoot en vriendinnen zoiets zeggen mag je dat toch wel voor waar aannemen...
Op Blogs For Natalee kun je een groot deel van de proces verbalen lezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kan btw geen dossier over haar op Peter's website vinden
wel even bij de feiten blijven, de man die open deed is wel een hoge functionaris van het OM, maar die heeft geen bevoegdheid om huiszoekingen te beperken, dat werd gedaan door de rechter commissaris van deze zaak (als het goed is de heer Bob de Witt)quote:Op maandag 4 juni 2007 14:53 schreef Vistel het volgende:
[..]
als je papa vriendjes is met alle hoge functionarissen op het eiland dan lukt het wel hoor.
wel raar dat op de dag van de huiszoeking een vriendje open doet en het huiszoekingsbevel ter plekke limiteert tot alleen jorans hutje![]()
en met het denigrerende gebruik van breezah wou ik eigenlijk zeggen dat jij nogal makkelijk praat over iemands dood als zijnde het een vervangbare breezah.
grote bullshit, ze heeft haar vaders bankrekening niet geplunderd en ze was een paar maanden daarvoor niet weggelopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
2de kans, een paar maanden voor haar verdwijning was ze al een keer weggelopen nadat ze pappie's bankrekening had geplunderd.
Maar goed, Peter R. de Vries!![]()
Die hoge pief van justitie (nou ja, redelijk grote pief) was gewoon een vriend van de familie. Pa van der Sloot had per slot van rekening ook op het OM gewerkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de uitzending van Peter R. de Vries gemist.
Ze wouden ook het hele huis doorzoeken , maar toen ze daar aankwamen deed een of andere hoge piet van justitie open toen ze aanbelden (hoezo corrupte bende).
En toen kregen ze ze alleen toestemming om Jorans 'hokje' te doorzoeken![]()
Nee:quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, die gast liegt alles bji elkaar:
- eerst verzinnen ze een verhaal waarbij ze haar bij het hotel hebben afgezet...
- dan komt ie met een verhaal dat hij is opgepikt op het strand...
- etc...
Als je niks gedaan hebt hoef je geen verhalen te verzinnen lijkt me...![]()
Had hij nog wat zinnigs te zeggen ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef Gelderland het volgende:
hij was net bij Jensen!
ik denk dat hij genoeg weet dat het nooooit meer bewezen wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat ie haar echt vermoord heeft, ik denk wel dat ie weet wat er is gebeurd. Ze ging zwemmen ofzo, en is verdronken, en hij heeft het zien gebeuren of hij heeft haar in de zee achter gelaten zoiets.. Misschien was hij haar kwijt in de zee (stroming) en is ie maar gewoon weer aan land gegaan en weg gegaan (schoenen op strand). Hi weet - wat Jensenook al zei - in ieder geval íets meer, dat kan haast niet anders. Die vrienden hebben er geen enkel belang bij om te ontkennen dat ze hem hebben opgehaald.
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach.. Als ie niet achter tralies gaat denk ik niet dat er meer slachtoffers gaan vallen. Het zou trouwens op zich wel 'gaaf' zijn als hij het wel gedaan had, dan kan dat boek van hem in de prullebakMet ál die publiciteit, dat zou echt wereldnieuws zijn waarschijnlijk. "Moordenaar bekent na schrijven van een boek over onschuld"
![]()
Als ze verdronken was tijdens het zwemmen zou hij niet zo geheimzinnig doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat ie haar echt vermoord heeft, ik denk wel dat ie weet wat er is gebeurd. Ze ging zwemmen ofzo, en is verdronken, en hij heeft het zien gebeuren of hij heeft haar in de zee achter gelaten zoiets.. Misschien was hij haar kwijt in de zee (stroming) en is ie maar gewoon weer aan land gegaan en weg gegaan (schoenen op strand). Hi weet - wat Jensenook al zei - in ieder geval íets meer, dat kan haast niet anders. Die vrienden hebben er geen enkel belang bij om te ontkennen dat ze hem hebben opgehaald.
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach.. Als ie niet achter tralies gaat denk ik niet dat er meer slachtoffers gaan vallen. Het zou trouwens op zich wel 'gaaf' zijn als hij het wel gedaan had, dan kan dat boek van hem in de prullebakMet ál die publiciteit, dat zou echt wereldnieuws zijn waarschijnlijk. "Moordenaar bekent na schrijven van een boek over onschuld"
![]()
Dat is juist het kenmerkende aan psychopaten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Taurus het volgende:
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |