abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2007 @ 11:01:57 #126
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_50539442
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Uitzending gezien, of niet? Gast schijnt aardig rondgeneukt te hebben

En creepy: kijk die enge kop van hem, zou me niks verbazen als hij d'r vermoord heeft.
Juist, deze info was terug te vinden in de uitzending

Ik zei:' Hij lijkt op een serialkiller'. Niet : 'Hij is...'.
Da's mijn mening, gebasseerd op de uitzending van Peter R. de Vries.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frida-ster op 17-06-2007 11:07:09 ]
pi_50547173
persoonlijk denk ik dat Joran veel meer weet, maar er kan ook een kleine kans zijn dat ze is opgegeten door un haai.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zondag 17 juni 2007 @ 15:45:56 #128
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50547274
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef ASroma het volgende:

[..]

misschien had ze het van tevoren al wel gepland? Weekje losgaan en dan aan het eind de pijp uit. Als je kijkt naar haar leven en dan met name die familie is dat niet zo gek. Je zult maar zo n moeder hebben En idd misschien was de afwijzing van joran wel de druppel om gewoon een eind in zee te gaan zwemmen, kramp----verdrinken----lichaam met de stroming mee---is nu ergens bij afrika aangevreten als niet opgegeten door haaien

is er verder eigenlijk nog nieuws in deze zaak?
het kan best wel eens zo simpel zijn
  zondag 17 juni 2007 @ 20:52:49 #129
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_50555504
Als het zo simpel was zijn er een hoop tegenstrijdige verklaringen afgelegd, vage zaken als bijvoorbeeld schoenen verliezen. Een vreemde weigering bij een huiszoeking.
Als het zo simpel was heb je deze randverschijnselen niet.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_50635818
K denk gewoon dat die Natelee aan Joran haar wegloop plannen heeft verteld en is weggelopen ( wat wil je ook met ulke ouders ) en dat zit hij nu te verzwijgen
pi_50636497
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Ici-Paris het volgende:
K denk gewoon dat die Natelee aan Joran haar wegloop plannen heeft verteld en is weggelopen ( wat wil je ook met ulke ouders ) en dat zit hij nu te verzwijgen
waar naar toe weglopen? en als Joran niks verkeerds heeft gedaan lijkt dat me helemaal vreemd om te verzwijgen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:52:35 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50647535
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef roburt het volgende:

[..]

waar naar toe weglopen? en als Joran niks verkeerds heeft gedaan lijkt dat me helemaal vreemd om te verzwijgen.
Laat staan om 2 verschillende verklaringen af te leggen
Ik ben inmiddels overleden
pi_50680568
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Vistel het volgende:

[..]

die ma van holloway is ook lekker hypocriet.
als je haar mag geloven was natalee een voorbeeldige studente, haast een non.

ondertussen snoof en zoop ze zich letterlijk kapot en aangezien haar kamergenoot en vriendinnen zoiets zeggen mag je dat toch wel voor waar aannemen...
U zegt? Ze mag misschien gedronken hebben maar er is nog geen enkel bewijs dat ze snoof.
you can't free a fish from water
pi_50680573
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik kan btw geen dossier over haar op Peter's website vinden
Op Blogs For Natalee kun je een groot deel van de proces verbalen lezen.
pi_50681271
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:53 schreef Vistel het volgende:

[..]

als je papa vriendjes is met alle hoge functionarissen op het eiland dan lukt het wel hoor.
wel raar dat op de dag van de huiszoeking een vriendje open doet en het huiszoekingsbevel ter plekke limiteert tot alleen jorans hutje

en met het denigrerende gebruik van breezah wou ik eigenlijk zeggen dat jij nogal makkelijk praat over iemands dood als zijnde het een vervangbare breezah.
wel even bij de feiten blijven, de man die open deed is wel een hoge functionaris van het OM, maar die heeft geen bevoegdheid om huiszoekingen te beperken, dat werd gedaan door de rechter commissaris van deze zaak (als het goed is de heer Bob de Witt)
pi_50681333
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

2de kans, een paar maanden voor haar verdwijning was ze al een keer weggelopen nadat ze pappie's bankrekening had geplunderd.

Maar goed, Peter R. de Vries!
grote bullshit, ze heeft haar vaders bankrekening niet geplunderd en ze was een paar maanden daarvoor niet weggelopen.
pi_50681403
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je de uitzending van Peter R. de Vries gemist.
Ze wouden ook het hele huis doorzoeken , maar toen ze daar aankwamen deed een of andere hoge piet van justitie open toen ze aanbelden (hoezo corrupte bende ).
En toen kregen ze ze alleen toestemming om Jorans 'hokje' te doorzoeken
Die hoge pief van justitie (nou ja, redelijk grote pief) was gewoon een vriend van de familie. Pa van der Sloot had per slot van rekening ook op het OM gewerkt.

En die hoge pief heeft het huiszoekingsbevel niet aangepast, dat heeft de rechter gedaan.
pi_50681455
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tsja, die gast liegt alles bji elkaar:
- eerst verzinnen ze een verhaal waarbij ze haar bij het hotel hebben afgezet...
- dan komt ie met een verhaal dat hij is opgepikt op het strand...
- etc...

Als je niks gedaan hebt hoef je geen verhalen te verzinnen lijkt me...
Nee:

eerste verhaal --> meisje bij het hotel afgezet
tweede verhaal --> meisje op het strand achter gelaten, blootsvoet naar huis gelopen
derde verhaal --> meisje op het strand achter gelaten, door Deepak opgehaald
vierde verhaal --> meisje op het strand achter gelaten, door Satish opgehaald
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:01:12 #139
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50867967
hij heeft de perfecte moord gepleegd
pi_50956271
hij was net bij Jensen!
Haleloeja
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:08:50 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50956979
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef Gelderland het volgende:
hij was net bij Jensen!
Had hij nog wat zinnigs te zeggen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_50957107
ja hij stotterde toen ze to the point kwamen en op jensen zijn argumenten had hij kut smoesjes die jensen met een paar zinnen had kunnen weg vagen.

was een herhaling btw van een week of 4 terug.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:40:09 #143
43642 Bayswater
pi_50960664
Erg gewaagd om bij de slechtste presentator van Nederland te gaan zitten. Probeer Pauw en Witteman eens de volgende keer zou ik zeggen. Het mooiste zou ik echter een interview met Frans Bromet vinden.
Life lies a slow suicide
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:29:31 #144
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50961424
Hij heeft al bij DWDD gezeten, Van Nieuwkerk is toch ook niet de minste dacht ik zo. Jensen was trouwens weer ouderwets vervelend/kinderachterig/misselijkmakend. Het is dat er niks anders op tv is, als hij op is.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50961552
Ik denk niet dat ie haar echt vermoord heeft, ik denk wel dat ie weet wat er is gebeurd. Ze ging zwemmen ofzo, en is verdronken, en hij heeft het zien gebeuren of hij heeft haar in de zee achter gelaten zoiets.. Misschien was hij haar kwijt in de zee (stroming) en is ie maar gewoon weer aan land gegaan en weg gegaan (schoenen op strand). Hi weet - wat Jensen ook al zei - in ieder geval íets meer, dat kan haast niet anders. Die vrienden hebben er geen enkel belang bij om te ontkennen dat ze hem hebben opgehaald.
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach.. Als ie niet achter tralies gaat denk ik niet dat er meer slachtoffers gaan vallen. Het zou trouwens op zich wel 'gaaf' zijn als hij het wel gedaan had, dan kan dat boek van hem in de prullebak Met ál die publiciteit, dat zou echt wereldnieuws zijn waarschijnlijk. "Moordenaar bekent na schrijven van een boek over onschuld"
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:04:55 #146
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_50967651
Naar mijn idee weet hij zeker weten wel wat er met haar gebeurd is, misschien iets wat Peter r de Vries ook al liet zien als mogelijk voorval;
ze gaat met hem mee naar huis en raakt daar zelf in coma door de drank/drugs en komt niet meer bij, Joran is in paniek en vader helpt hem met wegwerken van lijk.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_50968967
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat ie haar echt vermoord heeft, ik denk wel dat ie weet wat er is gebeurd. Ze ging zwemmen ofzo, en is verdronken, en hij heeft het zien gebeuren of hij heeft haar in de zee achter gelaten zoiets.. Misschien was hij haar kwijt in de zee (stroming) en is ie maar gewoon weer aan land gegaan en weg gegaan (schoenen op strand). Hi weet - wat Jensen ook al zei - in ieder geval íets meer, dat kan haast niet anders. Die vrienden hebben er geen enkel belang bij om te ontkennen dat ze hem hebben opgehaald.
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach.. Als ie niet achter tralies gaat denk ik niet dat er meer slachtoffers gaan vallen. Het zou trouwens op zich wel 'gaaf' zijn als hij het wel gedaan had, dan kan dat boek van hem in de prullebak Met ál die publiciteit, dat zou echt wereldnieuws zijn waarschijnlijk. "Moordenaar bekent na schrijven van een boek over onschuld"
ik denk dat hij genoeg weet dat het nooooit meer bewezen wordt.
anders zou het inderdaad wel heel fout zijn als hij alsnog gepakt wordt na dat boek etc.
pi_50976682
Inderdaad. Hij zal haar niet vermoord hebben ,maar meer 'iets' gedaan waardoor haar iets overkomen is. Het hoeft geeneens op het strand gebeurd te zijn.....
Haleloeja
pi_50977526
quote:
Als ze verdronken was tijdens het zwemmen zou hij niet zo geheimzinnig doen.

En sinds het zien van die uitzending geloof ik helemaal niet meer dat Joran onschuldig is.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:13:13 #150
43642 Bayswater
pi_50979549
quote:
Tis 'n raar verhaal, maar tegelijkertijd vind ik het geen enge psychopaat ofzo, dus ach..
Dat is juist het kenmerkende aan psychopaten.

Een heel specifiek verschijnsel bij psychopathie is het ziekelijk liegen. Een psychopaat kan een uitgebreid web van leugens vertellen om daar later zijn voordeel mee te kunnen doen. Hij kan bijvoorbeeld iemand financieel voordeel of romantiek in het vooruitzicht stellen, maar het verantwoordelijkheidsgevoel om aan de geschapen verwachtingen te voldoen, ontbreekt volledig. Het komt voor dat het liegen zodanig een tweede natuur geworden is, dat het ook gebeurt zonder dat de psychopaat er een concreet plan mee heeft. Opvallend is voorts dat zij zich enerzijds gedragen als mensen die in de hoek zitten waar “de klappen” vallen en anderzijds zich voordoen als iemand die “het gemaakt” heeft.
Life lies a slow suicide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')