abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54771997

[ Bericht 100% gewijzigd door ryan_atwood op 21-11-2007 22:50:25 ]
pi_54772584
die gast krijgt ook geen rust hé..

en hij was toch gewoon weer aan het studeren in Arnhem?... nu dus weer opgepakt... sjonge jonge!
Haleloeja
  donderdag 22 november 2007 @ 00:31:28 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54774260
Ze mogen die vader van 'm ook wel oppakken
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 22 november 2007 @ 07:16:35 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54775945
goed zo, dat die kerel mag branden in hel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 22 november 2007 @ 07:18:02 #205
3542 Gia
User under construction
pi_54775951
Ben wel benieuwd wat voor nieuw bewijs ze hebben.
  donderdag 22 november 2007 @ 07:39:21 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54776032
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:17 schreef Gelderland het volgende:
die gast krijgt ook geen rust hé..

en hij was toch gewoon weer aan het studeren in Arnhem?... nu dus weer opgepakt... sjonge jonge!
Ja, da's wel belangrijk natuurlijk; dat een eventuele moordenaar rust krijgt
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54776041
Qwea, hoezo?

Ik vertrouw het ook niet, maar zijn moeder zegt dat er geen nieuwe bewijzen zijn.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:13:42 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54776240
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:40 schreef enter het volgende:
Qwea, hoezo?

Ik vertrouw het ook niet, maar zijn moeder zegt dat er geen nieuwe bewijzen zijn.
Zijn moeder ja hallo? Dan heb je het ook over iemand als ik in de bak zou zitten zouden mijn ouders ook zeggen dat er niks nieuws is.

Die pauper wordt niet voor jan lul opgepakt.

En hoezo? Ik mag hem niet Mijn guts zegt gewoon dat hij er mee te maken heeft met zn slijmerige pimppauper kop
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 22 november 2007 @ 09:18:58 #209
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_54776841
geen lijk. geen zaak.

die is over 48uur weer vrij
  donderdag 22 november 2007 @ 09:25:08 #210
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54776939
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:18 schreef Het_Biertje het volgende:
geen lijk. geen zaak.

Dat vermoed ik ook ja....

En die Nathalee was nou ook niet echt het toonbeeld van een voorbeeldige dame....Neemt naturlijk niet weg dat ze daarvoor vermoord moet worden...
Ik blijf het een hele rare zaak vinden met allerlei leugens en toevalgheden..

Ben benieuwd
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_54777314
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook ja....

En die Nathalee was nou ook niet echt het toonbeeld van een voorbeeldige dame....Neemt naturlijk niet weg dat ze daarvoor vermoord moet worden...
Ik blijf het een hele rare zaak vinden met allerlei leugens en toevalgheden..

Ben benieuwd
Hoezo was zij geen voorbeeldige dame? Ze ging stappen, ze drinkt wat alcohol en flirt met wat jongens. Volgens mij gebeurd zoiets ook iedere zaterdagavond in Schubbekutterveen.

Die Joran is gewoon een vuilak. Iedere keer als hij de media opzoekt komen er weer nieuwe vragen. Hij komt altijd heel zenuwachtig over... En dan die vader met een twijfelachtige rol in dit geheel... die nota bene rechter (in opleiding) is..
pi_54777329
Denk dat ie nu wel snel bekent eigenlijk.
pi_54777643
schuldig maar niet genoeg bewijsmateriaal
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 22 november 2007 @ 10:10:08 #214
28167 matthijst
pi_54777652
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:51 schreef Freak187 het volgende:
En dan die vader met een twijfelachtige rol in dit geheel... die nota bene rechter (in opleiding) is..
Zou me niks verbazen als vader en zoon er een DP-tje van hebben gemaakt.
Die pa vind ik er altijd vrij ranzig uitzien
pi_54777675
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef SCH het volgende:
Denk dat ie nu wel snel bekent eigenlijk.
beetje laat he
die doet zijn mond echt niet open voordat er een lijk gevonden is.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54777898
Ik denk dat ze die jongen wel veroordeeld krijgen. Hij is nog jong, praatgraag, het is een kwestie van tijd voordat de moderne technologie van de VS wat bewijs op vangt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 22 november 2007 @ 12:06:31 #217
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54779726
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:18 schreef Het_Biertje het volgende:
geen lijk. geen zaak.

Er zijn er al veroordeeld voor moord in zaken zonder lijk.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 22 november 2007 @ 21:48:16 #218
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_54790224
En vrijdag mag Joran weer naar zijn geliefd Aruba

In de Trouw:
quote:
'Van der Sloot vrijdag naar Aruba'
ARNHEM (ANP) - Joran van der Sloot, de 20-jarige verdachte van betrokkenheid bij de dood van Natalee Holloway, wordt vrijdag overgebracht naar Aruba. Dat is de verwachting van de Nederlandse advocaat van Van der Sloot, L. van den Eeden.

Van der sloot is donderdag verhoord door de rechter-commissaris in Arnhem. Op verzoek van justitie op Aruba werd Van der Sloot woensdag in zijn woonplaats Arnhem gearresteerd.

Volgens Van den Eeden is zijn cliënt emotioneel. ,,Hij had net de grip op zijn leven hervat, dat wordt nu als een donderslag bij heldere hemel teniet gedaan door deze arrestatie'', zei Van den Eeden donderdag na afloop van het verhoor.
en pappa Holloway gaat nog een keer goed zoeken (Elsevier.nl):
quote:
Vader Holloway zet nieuwe zoekactie op touw
donderdag 22 november 2007 18:15

(Novum/AP) - De vader van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway zet voor de kust van Aruba een nieuwe zoekactie op touw om het lichaam van zijn verdwenen dochter te vinden. David Holloway zei donderdag dat het lichaam van zijn dochter vermoedelijk in dieper water in de oceaan is gedumpt dan waar tot nog toe is gezocht. Hij zei zich te baseren op gesprekken die hij voerde met een politiefunctionaris en een particuliere forensisch deskundige.

'Het zit zo: wij hebben al het land afgezocht. Iedereen weet op het eiland dat als iemand zich van een lijk wil ontdoen, dit op de oceaan zal gebeuren', zei Holloway.

De autoriteiten hebben nooit in water dieper dan honderd meter gezocht. Een particuliere booteigenaar stelt duikers, sonarapparatuur en middelen om de oceaanbodem in kaart te brengen beschikbaar. De politie wordt ingeschakeld wanneer er iets gevonden wordt, zei Holloway.

De Arubaanse officier van justitie Dop Kruimel zei dat Holloway voor de zoekactie geen vergunning nodig heeft. Holloway liet de politie onlangs weten dat hij nieuwe aanwijzingen over de verdwijning van zijn dochter had, maar wilde daar verder niets over loslaten, zei de hoofdofficier van justitie op het eiland, Hans Mos. 'Wij hebben geen enkele indicatie waar hij naar zoekt. De politie is er niet bij betrokken omdat hij informatie heeft die wij niet hebben. Wij vinden alles wat helpt prima.'

Natalee Holloway verdween 30 mei 2005 tijdens een korte vakantie met haar schoolklas op Aruba. Drie mannen die in verband met haar verdwijning werden opgepakt maar bij gebrek aan bewijs moesten worden vrijgelaten - de Nederlandse student Joran van der Sloot en de Surinaamse broers Satish en Deepak Kalpoe - zijn woensdag opnieuw gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij doodslag en toebrengen van ernstig letsel dat de dood tot gevolg had. Van der Sloot (20) werd in Nederland gearresteerd, de broers Kalpoe (24 en 21) op Aruba.

De autoriteiten lieten weten dat nader onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway naar nieuw belastend bewijs heeft geleid. 'Ik hoop dat ik niet teleurgesteld word', zei David Holloway. Natalee was 18 toen zij verdween. Honderden vrijwilligers, Arubaanse soldaten, politieagenten, medewerkers van de Amerikaanse FBI en zelfs Nederlandse F-16 verkenners hebben naar haar gezocht, maar geen enkel spoor gevonden.

Van der Sloots moeder, Anita, zei dat haar zoon niet is gearresteerd, maar naar Aruba wordt gebracht 'voor een laatste reconstructie'. In een telefoongesprek zei zij dat haar gezin en dat van de twee broers onlangs door rechercheurs waren verhoord. Officier van Justitie Kruimel laat weten dat de moeder ongelijk heeft. 'Hij is wel degelijk gearresteerd.'

Advocaat David Kock van de broers Kalpoe noemde de aanhoudingen woensdag voor de radio 'een wanhoopsdaad'. Hij zei alles te zullen doen om zijn cliënten zo snel mogelijk weer op vrije voeten te krijgen.

De broers worden vrijdag op Aruba voorgeleid. Van der Sloot moest donderdag voor een rechter verschijnen en volgens een woordvoerder van het Landelijk Parket kan hij over enkele dagen aan Aruba worden uitgeleverd. Mogelijk gaat hij vrijdag al op het vliegtuig naar Aruba, aldus officier van justitie Kruimel.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:02:52 #219
43642 Bayswater
pi_56438847
[upd] R. De Vries: Holloway-zaak opgelost

Geweldig nieuws.
De Vries zal zeker zijn reputatie niet op het spel zetten, denk dat Joran schaakmat staat.
Life lies a slow suicide
pi_56438952
Als Joran het daadwerkelijk gedaan heeft (en ik denk nog steeds van niet), vind ik het ergens geweldig hoe een 17 jarig gozertje alles en iedereen op een dwaalspoor heeft gezet en ook nog eens een smak geld met een boek wist te verdienen.

Maar ik vind de Vries een mediageil ventje, zijn manier van werken irriteert me mateloos. Maar we zullen zien
pi_56439366
ik wacht met smart op zondagavond
pi_56439716
godsamme, moet ik eerst twee uur naar die mediageile de Vries aankijken, kan ie het niet gewoon effe vertellen of zo? Nou goed, ik neem aan dat justitie niet wacht op de uitzending, dusse, is Joran opgepakt of niet?
pi_56439800
Ben benieuwd.
  Moderator donderdag 31 januari 2008 @ 18:46:41 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_56439815
Joran is de lul ole ole

http://www.vkmag.com/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:54:39 #225
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56439994
quote:
'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend. Dat zou althans blijken uit een fragment uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met de Arubaanse procureur-generaal Hans Mos, dat via de website van De Vries uitlekte.

De betreffende pagina is inmiddels van De Vries' website verwijderd, maar Vkmag.com, een weblog dat de tekst ontdekte, heeft een schermafbeelding gepubliceerd.

Daarop is een gesprek te lezen tussen Mos en De Vries over een kennelijk met verborgen camera vastgelegde bekentenis van Van der Sloot. Mos zegt dat de beelden aanleiding vormen het onderzoek naar de verdwijning te heropenen.

Bewijs

Natalee Holloway verdween in 2005 na een avond stappen. Volgens het OM is Joran van der Sloot degene die het toen 18-jarige meisje als laatste levend heeft gezien. Hij is twee keer aangehouden in verband met de zaak, maar wegens gebrek aan bewijs moest justitie hem laten gaan.

Onderzoek

Het OM en de politie op Aruba onderzoeken momenteel of de aangeleverde informatie betrouwbaar is en of die licht werpt op de verdwijning en dood van Holloway.

Peter R. de Vries kon niet onmiddellijk op het bericht reageren.

De Vries beweerde eerder donderdag al dat hij de zaak-Natalee heeft opgelost. Een tipje van de sluier wilde hij niet oplichten. Dat doet hij pas zondag in de uitzending van zijn tv-programma. Justitie op Aruba wil niet op de bewering van De Vries ingaan.

Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:02:10 #226
43642 Bayswater
pi_56440187
Denk dat een bekende Joran, eentje van die twee broers wellicht, hem er met een verborgen camera in heeft geluisd. Wellicht voor een hoop poen van De Vries, maar dat heeft onze narcistische Peter er wel voor over met al die mediaaandacht.
Life lies a slow suicide
pi_56440242
Van der Sloot kan toch niet weer opnieuw vervolgd worden?
  Moderator donderdag 31 januari 2008 @ 19:06:21 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_56440290
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
De zaak was gesloten, mits er nieuw bewijs zou zijn, en Peter r de Vries claimt nu waterdicht bewijs te hebben.

We'll see what happens.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_56440332
Zal wel weer een hoop gebakken lucht zjin.
pi_56440333
Mocht dit zo zijn, big ups voor Peter.
pi_56440539
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:02 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat een bekende Joran, eentje van die twee broers wellicht, hem er met een verborgen camera in heeft geluisd. Wellicht voor een hoop poen van De Vries, maar dat heeft onze narcistische Peter er wel voor over met al die mediaaandacht.

Helemaal mee eens...
Joran zal ze wel verlinken, dat haal ik tenminste uit het gesprek met de DA uit Aruba.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 januari 2008 @ 19:19:05 #232
862 Arcee
Look closer
pi_56440569
Peter R.

Tot zondag wachten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56440590
Mag je wel iemand opnemen met een verborgen camera en indienen als bewijs?

Ze hebben beelden maar nog geen lijk
pi_56440655
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:20 schreef StephanL het volgende:
Nee tuurlijk niet.

Laat Peter R. eerst de Puttense moordzaak maar eens oplossen.
pi_56441008
Ik ben heel erg benieuwd
pi_56441091
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet.

Laat Peter R. eerst de Puttense moordzaak maar eens oplossen.
Hij heeft idd aannemelijk gemaakt dat die twee lui niet de daders waren. Maar dat alleen.
I´m back.
pi_56441311
De bewijzen schijnen al bij het OM van Aruba te liggen. Het lijkt me toch dat die dan direct actie ondernemen en Van der Sloot (of wellicht iemand anders) laten oppakken. Lijkt me niet dat zij ook tot zondag gaan wachten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 19:51:52 #239
163650 Greys
pi_56441312
Mediageil. Ja, gek he, hij is misdaadVERSLAGGEVER
En als hij dan ook nog zaken eigenhandig oplost, of in het geval van de Puttense moordzaak twee onschuldige heren uit het gevang weet te halen, dan mag hij van mij best een beetje mediageil zijn.
Jullie hebben liever dat hij er jaren mee bezig is, de zaak oplost en vervolgens daar niet mee in de media wil verschijnen? Het is zijn báán toch? Hoezo onlogisch

Hij moet alleen wat sneller leren praten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56441601
stiefvader denk ik..
anders was die ook wel meegekomen naar NL om zijn vrouw te steunen, lijkt me.
..Hardcore als een Technofeestje..
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:08:57 #241
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56441727
quote:
Zit ik me ook al de hele tijd af te vragen.

De blufferige manier waarop Peter 't hele geval lanceert vind ik ook nogal bedenkelijk. Oké hij is een journalist maar toch ..... hij begint de allures van een soap ster te krijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Redactie Frontpage donderdag 31 januari 2008 @ 20:13:01 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56441833
Misschien leeft Nat nog en is ze ongebouwd tot man
pi_56441903
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Dat geldt ook voor jou Sun. .

Nee, ze leeft niet meer, dat kun je begrijpen uit interview met De vries in NOS-journaal.
I´m back.
pi_56441910
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef SunChaser het volgende:
ja of ze is een klooster ingegaan en daar naar de heer gegaan
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:23:40 #245
28167 matthijst
pi_56442098
Benieuwd wat ie nu heeft
pi_56442128
Joran studeert nu toch in A'dam en niet meer in Arnhem?
pi_56442165
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef schatje het volgende:
Joran studeert nu toch in A'dam en niet meer in Arnhem?
Nou ja, iig niet op Aruba, dus waar Petertje die camera heeft gelaten weet ik niet, maar een bekentenis van Joran lijkt me sterk.
pi_56442261
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
De zaak was niet gesloten.
De zaak is geseponeert.
Dat betekent niets meer en niets minder dan dat men op dat moment de zaak laat rusten wegens gebrek aan aanknopingspunten om verder te rechergeren.
Zodra er zich echter nieuwe aanknopingspunten aandienen kan de zaak zo weer worden geopend.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:36:59 #249
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_56442389
Kijk nu het stuk waarbij de familie van der Sloot en PR de Vries bij Pauw en Witteman zijn. Best stom..om dan eerst te lezen dat hij bekend...en hem dan nu samen met zn pappie en mammie daar zo te zien zitten. (is uitzending van 11 januari)
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 20:45:50 #250
163650 Greys
pi_56442627
Ik hoop eigenlijk op een bekentenis van pa, die zich onbespied waande en de verborgen camera niet in de gaten had dus, die toegeeft dat hij zijn zoon toch maar mooi heeft helpen wegkomen met moord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')