Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Fogel het volgende:
Douwe, hoe weet je eigenlijk dat de schappen omgewisseld zijn? Heb je daar als vakkenvuller gewerkt zodat je iedere schap herkent? Of bedoelde je eigenlijk dat de inhoud van die schappen van plek verwisseld was?
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zettenquote:
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
[Mijmer]Kratjes bier[/Mijmer]
Motivatie: ze verkopen hier zogoed als alleen bier per 6-pack, kratten zijn een zeldzaam gezicht.
Zo he.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Fogel het volgende:
Hey Jag.
Newsflash: Nu ben ik 246 fotos aan het uploaden
Het ging over kratjes...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zetten
[afbeelding]
Spotprijs. Ik ga maar weer eens aan een 6 liter Jupiler vaatje van ¤15 beginnenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ging over kratjes...
Maar ik heb ergens een 5l vaatje Warsteiner gezien voor 400 kroon (iets onder de 50¤).
Ik zocht slechts naar een reden waarom we jou moesten aanbiddenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?
Volgens mij kan je hem ook in andere dingen steken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Douwe het volgende:
Lijkt wel zo'n ding dat je in je sigarettenaansteker kunt duwen. Zou ie dan ook licht geven?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Douwe het volgende:
Gaan we voortaan eerst hallo zeggen tegen iedereen? Zo lul je wel 7 pagina's vol
Barcelona en Madrid behoren ook nog tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
Zeg UIO, weet je nou al of je naar Sevilla of Bilbao gaat? Of was het nou Valencia?
Ik riep nog Salamanca, maar Valladolid kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:54 schreef Fogel het volgende:
En als je naar Madrid gaat, ga je dan ook in Valladolid kijken?
Huurautos zijn trouwens erg goedkoop in Spanje
In principe zou ik dat kunnen doen ja, maar mijn aversie tegen het actief beoefenen van sport weerhoudt me daarvan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja k_man, het hoogste bod om met mij te gaan squashen staat inmiddels op 67 euro. Het dunkt mij dat een man met een slk daar best een hoger bod kan plaatsen.
Je kan natuurlijk hoger bieden en het geld overmaken naar het goede doel zonder dat we daadwerkelijk gaan squashen. Dat is mij om het even.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
In principe zou ik dat kunnen doen ja, maar mijn aversie tegen het actief beoefenen van sport weerhoudt me daarvan.
We hadden gedacht dat het niemand zou opvallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Douwe het volgende:
Waar blijft trouwens de slotconclusie van Granada?
Wat is er precies misgegaan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
Het duurt trouwens nog twee weken voor die slk hersteld kan worden, verdorie.
Vandalisme jegens mijn autoquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er precies misgegaan?
Dat vragen ze zich in TTK ook af, wát er precies is misgegaan met k_manquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
k_man is gewoon een viespeuk. Dat is hij.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik moest hier meehelpen zieltjes winnen van k_man. Wie wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |