Vorige topic: http://forum.fok.nl/topic/372417quote:March 2007
5 March - Lille, France
6 March - Lyon, France
7 March - Bordeaux, France
8 March - Nantes, France
10 March - Strasbourg, France
11 March - Cologne, Germany
12 March - Hamburg, Germany
14 March - Vienna, Austria
15 March - Berlin, Germany
16 March - Munich, Germany
18 March - Milan, Italy
19 March - Paris, France
20 March - Tilburg, Netherlands
22 March - Copenhagen, Denmark
23 March - Oslo, Norway
24 March - Stockholm, Sweden
26 March - Brussels, Belgium
27 March - Apollo Hammersmith, London, England - On sale from Friday 17 Nov at 9AM
29 March - Civic Hall, Wolverhampton, England - On sale from Friday 17 Nov at 9AM
30 March - Apollo, Manchester, England - On sale from Friday 17 Nov at 9AM
31 March - Ulster Hall, Edinburgh, Scotland - On sale from Friday 17 Nov at 9AM
(PRESALE for the UK shows - 16 Nov at 9AM) Venues to be confirmed.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef mrkanarie het volgende:
Maar begint de vvk bij de ticketservice ook op 2 dec al dan? En hoelaat?
ja ff aanpassen, ben bezig. MAar dan was het topic dr al weetje.quote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Adelante het volgende:
vorige topic: Damien Rice!
met betere/verdiende OP
VVK: 2 december vanaf 10u, weet niet wat kaartje kost (maar dat boeit ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef mrkanarie het volgende:
Maar begint de vvk bij de ticketservice ook op 2 dec al dan? En hoelaat?
meende iets te herinneren uit het vorige topic van 25 euro met 3,50 reserveringskosten.quote:Op maandag 27 november 2006 22:34 schreef koenimex het volgende:
Om terug te komen op:
[..]
VVK: 2 december vanaf 10u, weet niet wat kaartje kost (maar dat boeit ook niet, ik ga tóch!)
Senk joe!quote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
meende iets te herinneren uit het vorige topic van 25 euro met 3,50 reserveringskosten.
Het is Blower's Daughterquote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef het-is-mij het volgende:
tvp
Goeie nummers, vooral 9 crimes, eskimo en can't take my eyes off you.
Verder ben ik nog niet gekomen hehe
quote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef koenimex het volgende:
maar dat krijg je van al dat downloaden
Klopt, hij is er. Er zijn ook veel persinterviews morgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:54 schreef Frenkel het volgende:
Morgen is ie bij 3fm tussen 12.00 uur en 14.00 uur geloof ik..
Of er was wat met Damien Rice bij dat programma, kon het niet helemaal goed horen :S
Hij zong net 9 Crimes en Rootless Tree, alleen en akoestisch. Klonk goed. Jammer dat hij vooralsnog alleen in Tilburg komt, dat is me net iets te ver weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef Die4iT het volgende:
hoe mooi is hij dan op 3fm ?
Denk dat je 's middags ook nog wel aan kaartjes komt.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Zeg, hoe lang denken jullie dat die voorverkoop gaat duren? Zou het zo zijn dat alles na een uur weg is, of kan je ook makkelijk 's middags even langs het postkantoor?
Je komt te vroegquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef nipeng het volgende:
Vast wel.
Maar ja die forumregels he...
Ik gok het ook wel ja, er passen 2200 mensen in The Choice en dus 1-2 uur speling heb je wel voor zo iemand zoals Rice denk ik. Maar ik ga toch om 10.00 met de laptop op schoot denk ik voor de zekerheidquote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Denk dat je 's middags ook nog wel aan kaartjes komt.
ticketservice?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
Morgen even kaarten halen![]()
10.00 ga ik 't online proberen.
Nope. Kwart over tien was het helemaal uitverkocht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:19 schreef Q. het volgende:
Uitverkocht? Tering! Hebben ze dan bij het postkantoor nog wel kaarten?
Dat zal ongetwijfeld hebben bijgedragen, ja.quote:
hier hetzelfde idd, klote 3FM idd!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Q. het volgende:
Ook nog ff naar het postkantoor geraced, maar het mocht niet baten.
Ik denk dat ze zo'n toestroom niet verwacht hadden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef Q. het volgende:
En waarom maar één concert in zo'n kleine zaal?
2200 mensen is nog best groot, Paradiso v vorige keer was een stuk kleinerquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef Q. het volgende:
En waarom maar één concert in zo'n kleine zaal?
In de eerste 10 minuten zijn er denk ik een stuk of 20 over de toonbank gegaan. In Breda, alleen al.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:58 schreef Q. het volgende:
Hoe druk was het bij het postkantoor, J?
Ja lief ja. Door dat soort tyufsacties konden de mensen die wél vooraan de rij stonden ergens anders geen kaartjes meer krijgen. Fanfuckintastisch.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:38 schreef JDude het volgende:
Het ging dan ook best snel. In de tien minuutjes dat ik binnen heb gestaan (na een tijdje blauwbekken voor de deur) zijn er denk ik 20 uit gegaan. (En 2 voor de "Toppers in Concert")
Postkantoormiep was gelukkig zo lief om aan de hele rij vast te vragen hoeveel ze er wilden en in één keer een grote printopdracht te doen.
Hm, dat is wel weer de keerzijde natuurlijk. Ik vraag me nu eigenlijk ook af hoe ze dat flikten, want in je eentje mag je er toch max. 8 meenemen ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja lief ja. Door dat soort tyufsacties konden de mensen die wél vooraan de rij stonden ergens anders geen kaartjes meer krijgen. Fanfuckintastisch.
Dit is natuurlijk makkelijker voor de postkantoormiep. Stel je fucking voor dat je dat één voor één moet doen. En oh god, straks moet je iemand vertellen dat er geen kaartjes meer zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dat is wel weer de keerzijde natuurlijk. Ik vraag me nu eigenlijk ook af hoe ze dat flikten, want in je eentje mag je er toch max. 8 meenemen ofzo?
Ik heb precies hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Gelukkig nog wel kaartjes voor The Frames en Razorlight kunnen krijgenen nu op naar de mega cd en platenbeurs om de 'pijn' te verzachten
Sterf!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:22 schreef Fnd het volgende:
Kwam er telefonisch ook pas door toen het was uitverkocht![]()
omg?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Tickets via ebay gekocht. 130 voor 2. Nou ja, moet dan maar. Nu maar hopen dat ze niet fake zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |