quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
Was deze al langs geweest?
[afbeelding]
mijn godquote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
[afbeelding]
Kikker, leer het toch isquote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
[afbeelding]
Holy shit...quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
[afbeelding]
Die pisvlek ook bij z'n piemelotquote:
maikuuul.w32.pif.tvpquote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef Maikuuul het volgende:
Goedtopic.tvp
Hoe sad.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe sad.
Die man met snor ( snorren zijn trouwens totally n00b ) en dan naar die meisje haar tiet graaien
De slet
UBERquote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij lijkt op Kees Prins.
wtf?!quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Jazzpa het volgende:
[afbeelding]
omg je kijkt te lang naar zulke plaatjesquote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft hij nou z'n lul in z'n navel gestoken?
die rechtse is wel lieflijk neuqbaarquote:Op maandag 27 november 2006 23:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[afbeelding]
Dat is trouwens niet 1 noob.
tsjesus...lache jongequote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij lijkt op Kees Prins.
Mooie kruisjes.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aids.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Iemand die deze snapt?
Of leeft Tyler Durden nog steeds in z'n eigen fantasiewereld?
ja dat ja... waar slaat dat op... slaat op aids? oh haha.. snap em nog nietquote:
Waarschijnlijk het zelfde dat, wat dat meisje links onder doet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:20 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik vraag me toch af, wat ze met die stokjes doen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het zelfde dat, wat dat meisje links onder doet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:Is zei van de Partij van de Dieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:Dude wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
![]()
dat is echt tè........─_(º.0)_/─
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:what.. the.. fuck..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
![]()
de nieuwe tubgirl?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
lol ja daar zat ik ook al aan te denken vandaar maar ff in spoiler tagsquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:51 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
what.. the.. fuck..![]()
de nieuwe tubgirl?
Zou een mooie campagne makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Is zei van de Partij van de Dieren?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:Zo ziek ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
hoe blijft ie hangen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
holy fuck.. ook nog een fles in zijn reet
woehaha.. ze kijkt scheel, echt, hilarischquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Vers van de partyflock pers.
[afbeelding]
Gohquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van jantje smit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, pwnedquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van jantje smit![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo gaat het nog wel ff door
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:Doet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
lol zekers wel..tis alleen nogal tubgirlerig echter zonder bad en straalquote:
nu issie stukquote:
Dan is het toch niet meer grappigquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
lol zekers wel..tis alleen nogal tubgirlerig echter zonder bad en straal![]()
Waar is die stinking ass Waldo nou dan? Ik zie hem niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Wat was er nog maar met dit plaatje?
haha wat een heerlijke psycho blik heeft die gast in zijn ogenquote:
ik kan m echt niet vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
Wat was er nog maar met dit plaatje?
hahaha nee ik kijk nog veel gestoorder uit mijn ogenquote:
Ook melaatsen waren een veel voorkomend verschijnsel in de middeleeuwenquote:
Die family guy poster op de achtergrondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef OG-Loco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij laat zich lastig vinden die hufter.Houd van een lijntje.
Valt reuze mee toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef Antal het volgende:
tvp. maar kan iemand die ranzige zooi verwijderen / alleen linken.. ik ga bijkans over me nek hier
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef Antal het volgende:
tvp. maar kan iemand die ranzige zooi verwijderen / alleen linken.. ik ga bijkans over me nek hier
Dat is niet noob, dat is fkin geil man.quote:
die fles maakt het compleetquote:
post jij eens een tiet van jezelf dan..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]zwakkeling.
Jij gaat zeker ook huilen dat je kind "besmet" is als hij een tepel op tv ziet ofwat ?
Die heeft een wit bandje?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef _superboer_ het volgende:
[afbeelding]
Die gast rechtsonder
Die 2 linksboven dan naast de keeperquote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef _superboer_ het volgende:
[afbeelding]
Die gast rechtsonder
Die 11quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef toma het volgende:
[..]
Die 2 linksboven dan naast de keeper
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef BobdG het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen hoe ze aan die foto's komen![]()
mwehehehehequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo gaat het nog wel ff door
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef EvilThijn het volgende:en hier is de mirror :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigen risico..![]()
![]()
http://zadorno.com/archives/Amok_cunt_smiles.jpgGiggity giggity giggity!
het googlen is best lastig, want je komt ook veel normale foto's tegen, al zitten er zat tussen..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef BobdG het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen hoe ze aan die foto's komen![]()
idd best jammer dat Cher erop staatquote:
Wie had nou gedacht dat er ooit een lekker kippetje hem zou willen hebbenquote:
Dellquote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef vamos1 het volgende:
de eigenaar van deze computer is eeeeen?
[afbeelding]
duidelijk..
of de chicks van Kentucky Fried Chicken...quote:Op woensdag 29 november 2006 14:25 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
koelkastmagneet zal je bedoelen
quote:
gatverdamme...quote:
Foto's van naakte oude mensen doen mij nietsquote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef vamos1 het volgende:
komen er eigenlijk wel eens modjes in dit topic?
argh! Mijn ogen! trut...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef badlittlegirl het volgende:
[afbeelding]
Daar wil je hond nog niet eens bovenop...![]()
Je kikker is een lulquote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef Byte_Me het volgende:
[afbeelding]
die H verpest de hele boel.
Nee, jij plaatst hiermee een leuke foto?...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef Refragmental het volgende:
Sommige mensen snappen het doel van het topic niet echt
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nee, jij plaatst hiermee een leuke foto?...
zoals jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef Refragmental het volgende:
Sommige mensen snappen het doel van het topic niet echt
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Gothic rules
![]()
As I Lay Dying ook, so as Bullet For My Valentine![]()
kan me niet herinneren dat die in één van de 3 topics voorbij was gekomenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
sure... was al geweest trouwens
Ik snap em wel!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik snap em wel!
In tegenstelling tot vele anderen.
Het gaat hier om NORMALE foto's waarop 1 persoon de boel verpest!
Blijkbaar is het al te moeilijk voor sommige mensen om zich aan die zeer simpele regel te houden.
Zal ik maar wat voorbeelden geven?
Foto's had ik ook al gepost in vorig topic. Ik zal er een uitleg bij plaatsen.
[afbeelding]
Een normale foto uit een gevechtssituatie... maar meneer zit er doodleuk te chillen.
[afbeelding]
Een hele normale trouwfoto... maar opa weet niet anders dan dat hij terugvalt in oude gewoontes.
[afbeelding]
Een hele normale groepsfoto... maar iemand besluit om de boel maar eens onder te kotsen.
Dan komen nu voorbeelden van hoe het NIET moet.
[afbeelding]
Sorry maar helaas. Leuke foto... maar niet volgens de richtlijnen van het topic.
[afbeelding]
Fotoshop... daar hebben we andere topics voor.
[afbeelding]
Ook gewoon weer een onzinnige foto die niks met dit topic te maken heeft.
[afbeelding]
Heeft ook TOTAAL niks met dit topic te maken.
etc etc
Ik kan nog wel ff door blijven gaan. Maar ik neem aan dat je het nu WEL snapt.
klopt ook wel.. maar misschien moet je het niet al tè serieus nemenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:10 schreef Refragmental het volgende:
*knip*
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:27 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
wtf ik wist niet dat zulke lelijke mensen bestonden
die is andersquote:Op woensdag 29 november 2006 13:32 schreef remcheese het volgende:
[..]
en hier is de mirror :
http://zadorno.com/archives/Amok_cunt_smiles.jpg
"Ik schaam me niet voor mijn tampondraadje hoor"quote:Op woensdag 29 november 2006 15:12 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
friggin' n00b
* Vamos Gaat weer even aan het werk
LEES EENS HET TOPIC OID, en post dan dingen waar om gevraagd word, geen debiele plaatjes waar 1 mongooltje opstaat maar " NORMALE FOTOS MET 1 NOOB DIE HET VERPEST [/b]"quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
LEES EENS HET TOPIC OID, en post dan dingen waar om gevraagd word, geen debiele plaatjes waar 1 mongooltje opstaat maar " NORMALE FOTOS MET 1 NOOB DIE HET VERPEST [/b]"
achterlijkheid zit echt in de fokfamilie zeg...jezus..
Check bovenste rijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat is er mis met deze foto?
balkenende nog snel wat drugs naar binne werken voor hij aan zijn campagne begint? pact met de duivel???quote:
Vanwege het weer, al zou je dat niet zo snel zeggen aan de hand van de rest van hun kleding, de meeste jeugd loopt op slippers in dat gebied.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:23 schreef Vitalogy het volgende:
Waarom die grietjes allemaal op slippers lopen is mij niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |