Kan ik me zeker bij vinden...quote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef Friek_ het volgende:
Niet zozeer arrogant of zelfverzekerd, maar eerder een hele sterke persoonlijkheid.
HA HA HA HA, ze moet wel mooi zijn!quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef RAVW het volgende:
Zo iets als Rita Verdonk???
ach een vrouw met pit.
Dat soort vrouwen mag ik wel
zo lang het maar rechtvaardig gaat.
Krijgt ter plekke koude rillingen....quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef RAVW het volgende:
Zo iets als Rita Verdonk???
Misschien is het hard to get gehalte het aantrekkelijke.quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Krijgt ter plekke koude rillingen....
En arrogante vrouwen vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Vrouwen die redelijk zelfverzekerd zijn dan weer wel.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Bepaalde attitude. Zoals neus omhoog. Niet of minder reageren naar je omgeving.Geen idee eigenlijk. Je gaat het herkennen als je het zietquote:Op maandag 27 november 2006 20:53 schreef Aphrodite het volgende:
Maar wat versta je precies onder arrogant dan?
Nu ik erover nadenk, zou ik ook zo gauw geen passende definitie van arrogant kunnen geven..
Ik kan haar best mooi vinden ja. Leatitia Casta vind ik ook mooi. Echter is zij niet echt arrogant. Waarschijnlijk in het echte leven welquote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan is dit ws. jouw type?
Hmm, zo herken ik het niet!quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Kogando het volgende:
Maar arrogant is vaak ook een teken van onzekerheid.
Is het mischien het uitdagende dat ervan uitgaat? Om door die arrogantie heen te prikken?quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef draaijer het volgende:
Misschien is het hard to get gehalte het aantrekkelijke.
Ik vind een arrogante houding gewoon sjiek.![]()
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..quote:Op maandag 27 november 2006 20:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Bepaalde attitude. Zoals neus omhoog. Niet of minder reageren naar je omgeving.Geen idee eigenlijk. Je gaat het herkennen als je het ziet
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef Aphrodite het volgende:
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..
Hmm.. Theorie: Zou de arrogantie van die vrouwen dan voortkomen uit het feit dat ze weinig vriendinnen hebben om hen recht te zetten en back to earth te brengen?quote:
kut, nu staat R&P in m'n myAT.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef immortalsean het volgende:
volgens mij zijn jullie van die zielige mannetjes, die ook naar SM-meesteressen gaan enzo.
Hi hi. Arrogante vrouwen vind ik woest aantrekkelijk, maar als er in een gezeldschap waarin ik verblijf een arrogante kerel zit, heb ik zin om die op z'n nummer te zetten.. Zal wel onzekerheid zijn ha haquote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Mijn aura botst meestal met zo iemand.. Qua vrouw dan.. Mannen daarintegen, dan geldt hetzelfde als bij jou denk ik..
Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef draaijer het volgende:
Hmm, zo herken ik het niet!
Kan, maar misschien zijn ze ook wel gewoon arrogant omdat ze een bepaalde muur om zich heen gebouwd hebben. Daar zou ík in ieder geval in kunnen komen dan.quote:Op maandag 27 november 2006 21:04 schreef Aphrodite het volgende:
Hmm.. Theorie: Zou de arrogantie van die vrouwen dan voortkomen uit het feit dat ze weinig vriendinnen hebben om hen recht te zetten en back to earth te brengen?
Ik ga bijna de aantrekkelijkheid van arrogante vrouwen begrijpen...quote:Op maandag 27 november 2006 21:03 schreef BigBadPete het volgende:
Het anaal nemen van een zelfverzekerde, arrogante vrouw is een onbeschrijflijk genot![]()
Een dame die zich een arrogante houding aan gaat meten als ze geen zin heeft om met bepaalde typen te praten of om te gaan vind ik heerlijk. Dat moet kunnenquote:Op maandag 27 november 2006 21:06 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je bent onzeker maar wilt niet zo overkomen. Een arrogante houding aannemen is dan een makkelijk trucje om zelfverzekerder over te komen.
Ik heb al vaak meegemaakt. Meisjes die uit de hoogte kijken en je geen aandacht geven. Totdat je er mee aan de praat raakt en op een leuke manier de spot met ze drijft. Dan zijn ze ineens echt niet zo zelfverzekerd meer als ze eruit zien. Niet dat dat erg is, maar die 'ik ben goed-jij bent een sukkel' houding is als sneeuw voor de zon verdwenen. En dan is ook dat meisje maar gewoon een willoos slachtoffertje, bij wijze van spreken dan.
Overigens keur ik een bepaalde mate van arrogantie niet af en deel ik in die zin je mening. Het is tenslotte nog altijd beter dan in elkaar gedoken typetjes, of juist de andere soort die alles probeert om je gunst te winnen. De eerste soort is zielig, en bij de tweede soort is geen winst te halen.
Maargoed, blijf een vent en denk daarom altijd: ik ben de man, nie fokke met mij!
Yeah baby!quote:
Jammer dat je geen foto's hebt geplaatst, dan kon ik het bekijken.Zien of je gelijk hebtquote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Yeah baby!
Nee, maar mensen die me niet kennen vinden me vaak arrogant overkomen. Ik ben me niet bepaald bewust van mijn omgeving en het interesseerd me (soms) ook niet. Misschien komt het wel daardoor..
Ok, als je even een feauteau plaatst dan beoordelen wij of je arrogant bent.quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Yeah baby!
Nee, maar mensen die me niet kennen vinden me vaak arrogant overkomen. Ik ben me niet bepaald bewust van mijn omgeving en het interesseerd me (soms) ook niet. Misschien komt het wel daardoor..
High five!quote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef draaijer het volgende:
Jammer dat je geen foto's hebt geplaatst, dan kon ik het bekijken.Zien of je gelijk hebt
Ik zit net een foto van mijn schatje te zoeken.. FF kijken of die erop kan. En magquote:Op maandag 27 november 2006 21:11 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ok, als je even een feauteau plaatst dan beoordelen wij of je arrogant bent.Ok?
Inderdaad. Maar mischien is zij dat wel in haar avatar? *wishfull thinking*quote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef draaijer het volgende:
Jammer dat je geen foto's hebt geplaatst, dan kon ik het bekijken.Zien of je gelijk hebt
ha ha ha, die is te klein.. Herken je mij dan?quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mischien is zij dat wel in haar avatar? *wishfull thinking*
Zie je dat aan een foto af dan?quote:Op maandag 27 november 2006 21:10 schreef draaijer het volgende:
Ik wals over je heen, ik hou geen spaan van je heel, maar ik als je voldoet aan mijn profiel, dan vind ik je ok!quote:Op maandag 27 november 2006 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Hier meldt zich ook een persoon van het vrouwelijke geslacht die aan bovenstaande omschrijving voldoet...
Alleen nog niemand tegengekomen die er ook daadwerkelijk mee om kan gaan. Daarmee bedoel ik dus ja-knikkers en mannen die heel verlegen zijn...![]()
Dat zeg je ook alleen maar omdat je hard genomen wil worden door de TS.quote:Op maandag 27 november 2006 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Hier meldt zich ook een persoon van het vrouwelijke geslacht die aan bovenstaande omschrijving voldoet...
Alleen nog niemand tegengekomen die er ook daadwerkelijk mee om kan gaan. Daarmee bedoel ik dus ja-knikkers en mannen die heel verlegen zijn...![]()
Jij zoekt ja-knikkende mannen die heel verlegen zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Ik vind je wel liev..quote:Op maandag 27 november 2006 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Zie je dat aan een foto af dan?
Mijn avatar, dat ben ik.![]()
Hm een tikkie arrogante uitstraling zou ik zeggen, maar het kan een stuk erger. Het is eigenlijk meer zelfverzekerheid dat het uitstraalt.quote:Op maandag 27 november 2006 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Zie je dat aan een foto af dan?
Mijn avatar, dat ben ik.![]()
Oei, ze ziet eruit als iemand met wie je geen ruzie wilt hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef draaijer het volgende:
Hierbij mijn lieve schatje. Ze kijkt niet echt arrogant, maar geloof me. Ze kan het. En hoe
![]()
[afbeelding]
Dat klopt. Vraag me ook af of dat van een foto af te lezen valt..quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik vind je wel liev..
Maar als je altijd zo stoïceins kijkt kan ik me voorstellen dat mensen je arrogant vinden. (omdat ze te weinig aandacht van je krijgen)
Arrogant zijn is trouwens wel een grappig begrip. Je omgeving bepaalt of je het bent, niet jij zelf.
Vraag me dat ook af. Het kan bijvoorbeeld al veel uitmaken voor de uitstraling of iemand veel lacht of niet, en zoiets zie je niet op een foto.quote:Op maandag 27 november 2006 21:18 schreef draaijer het volgende:
Dat klopt. Vraag me ook af of dat van een foto af te lezen valt..
De grap is om dat nou uit te lokkenquote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef RealZeus het volgende:
Arrogant? Nee,dank u.
Ik vind vrouwen die spontaan,zelfverzekerd en bijdehand zijn helemaal te gek.Die lekker makkelijk lullen.![]()
Hmm, dat zou heel goed kunnen. Ik ben nogal vaak afwezig en doe gewoon mijn ding. Ik kan daarbij vrij onverstoorbaar kijken inderdaad. Maar goed, als ik in mijn hum ben en vrolijk dan is het weer van "ahhh lief klein meisje, koediekoe.."quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef Kogando het volgende:
Ik vind je wel liev..
Maar als je altijd zo stoïceins kijkt kan ik me voorstellen dat mensen je arrogant vinden. (omdat ze te weinig aandacht van je krijgen)
Arrogant zijn is trouwens wel een grappig begrip. Je omgeving bepaalt of je het bent, niet jij zelf.
Heb je geen foto's online? Je maakt me toch wel heel nieuwsgierig.. Ik vind ja avator leukquote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm, dat zou heel goed kunnen. Ik ben nogal vaak afwezig en doe gewoon mijn ding. Ik kan daarbij vrij onverstoorbaar kijken inderdaad. Maar goed, als ik in mijn hum ben en vrolijk dan is het weer van "ahhh lief klein meisje, koediekoe.."Maar ja, dat zijn dan over het algemeen vaak mensen die me al een tijdje kennen.
Maar goed, je omgeving bepaalt dan wel of je arrogant bent of niet.. maar echt weten doet niemand het
Misschien is niemand wel écht arrogant. De een bouwt een muurtje op ter zelfbescherming en de ander doet hetzelfde om zijn of haar onzekerheid te bedekken. Alles heeft zo wel zijn reden, denk ik.
*Sluit zich aan* Je kan het altijd proberenquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef draaijer het volgende:
Heb je geen foto's online? Je maakt me toch wel heel nieuwsgierig.. Ik vind ja avator leuk
Leuk, niet doorsnee.. karakteristiek koppie.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
Mietje, ze heeft je gepwnd.quote:Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ik heb een TERING hekel aan vrouwen die arrogant en zelfverzekerd zijn. Ik heb er drie maanden mee samen geleefd hier en geloof me maar het is VERSCHRIKKELIJK. Je kunt niks vertellen tegen mevrouw of ze vind zichzelf er TE GOED voor...
Ontzettend kut wijf
quote:Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ik heb een TERING hekel aan vrouwen die arrogant en zelfverzekerd zijn. Ik heb er drie maanden mee samen geleefd hier en geloof me maar het is VERSCHRIKKELIJK. Je kunt niks vertellen tegen mevrouw of ze vind zichzelf er TE GOED voor...
Ontzettend kut wijf
Je mag het best proberen hoor... denk dat je binnen 2 weken weg bentquote:
Makkelijker gezegd, dan gedaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:08 schreef Q. het volgende:
Oh god, daar gaan we weer met dat ge-alpha en ge-beta, doe toch eens normaal: je bent wat je bent.
zo'n verwende? ik ken het typequote:Op maandag 27 november 2006 21:48 schreef BttD het volgende:
Ontzettend kut wijf
Niet zo'n klein beetje verwend. Mevrouw was op vakantie gegaan op de creditcard van de nieuwe vriend van haar ma. Even 3000 euro erdoorheen gejaagd. Dus die vent tegen haar: 'Het is goed, maar volgende keer iets rustiger aan doen met de creditcard'. Dat had ze ook nog eens min of meer stiekem gedaan. Gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zo'n verwende? ik ken het type![]()
daar wil je echt niks mee hebben![]()
Mooi en slim okquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of ergerquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef RAVW het volgende:
Zulke vrouwen zijn zeer irritant hoor
Heb er hier ook een paar lopen die denken dat ze de wereld geschapen hebben.
Maar oke heb ook liever dat hun het zeggen dan iemand met een volle verstand
Dat soort types zijn ook zo lekker gezellig met een feestje, Alles maar ook alles draaid alleen maar om hun
walgelijk is het egwoon maar je doet er niets aan helaas.
Ja zorgen dat je niet bij dat soort vrouwen in de burt hoeft te komen of blijven.
Zeker van die vrouwen die zich altijd maar weer in het slachtofferrol plaatsen.
dat zijn de ergste van allemaal.
Ze weten een hoop maar gebruiken het verkeerd alleen maar om aandacht te krijgen
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ok, ok.. ik heb een drietal foto´s upgeload op mijn fotoboek.
Ach zoveel verschillende die vrouwen ook niet van elkaar hoorquote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Al haar vriendinnen zijn trouwens ook zo. Of erger. Laatst was er ook zo'n wijf (want dat is het) op bezoek en die was me toch aan het lullen 'fucking dit en fucking dat'.... iedereen deed alles fout in haar ogen, maar neeeeeee, zij was PERFECT. Haar leven was geweldig en alle anderen waren kneuzen of sletten of weet ik veel wat.
Was echt een immens triest figuur, maar volgens mij zijn het gewoon onzekere wijven die stoer willen doen om dingen te verhullen
Dat is niet het type waar TT over gaat denk ik. Dit zijn van die wijven die alles in hun schoot geworpen krijgen en verwachten dat iedereen leeft naar hun maatstaven. Oh wee als je ergens wat van zegt.
Ik vond 3 maanden gewoon teveel van het goede
quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef cyber_rebel het volgende:
Minder knap dan ik dacht, maar niet echt een arrogante uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |