duhhhhhhhh jappiequote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das beter...daar heb ik minder last van die hyperventilerende petraa die steeds in mijn nek zit te hijgen...![]()
Take a hint woman err stond: "NEE!!!!"quote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ok maar als ik dan heel rustig aan je hand mee loopt level voor level en me netjes gedraagt.![]()
![]()
ik krijg ineens de neiging om opzoek te gaan naar WOW puur om jou te pesten ...quote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das beter...daar heb ik minder last van die hyperventilerende petraa die steeds in mijn nek zit te hijgen...![]()
haha ok ik ga jullie in me uppie wel verslaan, maarre kan je me wel ff zeggen waar ik WOW precies kan downenquote:Op maandag 27 november 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Take a hint woman err stond: "NEE!!!!"![]()
![]()
ja oortjeeeeeeeeee wij saampiesquote:Op maandag 27 november 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg ineens de neiging om opzoek te gaan naar WOW puur om jou te pesten ...
en ja ik dan neem petraa mee![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg ineens de neiging om opzoek te gaan naar WOW puur om jou te pesten ...
en ja ik dan neem petraa mee![]()
tuurlijk deminsquote:Op maandag 27 november 2006 22:51 schreef demins het volgende:
Ik ga nog maar even naar de afterparty van BB.
Morgen zijn jullie er toch nog wel, he?
![]()
![]()
![]()
haaaaaaaaai bartoliquote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
kom hier ook maar weer eens rellen
dan gaan we ze een poepie laten ruiken ...quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
ja oortjeeeeeeeeee wij saampies
en dan zullen we ze eens wat laten zien![]()
Ik had net dag gezwaaid, maar nou blijf ik nog even. Begin maar!quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
hey rellerdquote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
yeahhhhhh ben wel blont, maar niet gekquote:Op maandag 27 november 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan gaan we ze een poepie laten ruiken ...
Over die combinatie heb ik pas nog een documentaire gezien op Discovery.quote:Op maandag 27 november 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhhhhh ben wel blont, maar niet gek![]()
ja maar ik vond de nr. 2 tarzan toch leuker om naar te kijken. Deze was beter, maar nr 2 was leuker om naar te kijkenquote:
Vertel...quote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Over die combinatie heb ik pas nog een documentaire gezien op Discovery.![]()
whahaha tja en ik denk te weten naar wat voor soort documentaires jij kijkt dus dan weet ik genoegquote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Over die combinatie heb ik pas nog een documentaire gezien op Discovery.![]()
volgens jappie gaan we daarheen en jij ??? ga je mee ?quote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
haaai beeb, waar gaan deze rellers straks allemaal weer heen? toch niet sc in de dgk hé?
Het is nog steeds niet aangetoond dat deze combinatie van eigenschappen op de wereld wordt aangetroffen!quote:
Je weet nooit hoelang het nog openblijftquote:Op maandag 27 november 2006 22:51 schreef demins het volgende:
Ik ga nog maar even naar de afterparty van BB.
Morgen zijn jullie er toch nog wel, he?
![]()
![]()
![]()
volg de dgk niet echt als dat ik bb doe. maar zal voor te sc wel vaker langskomen wellichtquote:Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens jappie gaan we daarheen en jij ??? ga je mee ?
vonden jullie trouwens ook niet dat monique haar man maar magertjes begroette ???quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volg de dgk niet echt als dat ik bb doe. maar zal voor te sc wel vaker langskomen wellicht![]()
behoorlijk dat zit echt niet goedquote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
vonden jullie trouwens ook niet dat monique haar man maar magertjes begroette ???
Dus blond en "niet gek" is onmogelijk zeg je eik....wetenschappelijk onderbouwd ook enzo...quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet aangetoond dat deze combinatie van eigenschappen op de wereld wordt aangetroffen!![]()
Broodje Legend of zoiets...
Die gedachte dringt zich op!quote:Op maandag 27 november 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus blond en "niet gek" is onmogelijk zeg je eik....wetenschappelijk onderbouwd ook enzo...
Jou wel ja!quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet nooit hoelang het nog openblijft
De modjes, FA's en admins willen hier zo snel mogelijk vanaf heb ik het idee
ga je dat serieus volgen day? ik denk dat ik het wat dat betreft voor de dgk alleen bij de reguliere houdt zo af en toequote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jou wel ja!![]()
Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat lukken
Kom ook hier effe zwaaien, jongens. Misschien tot ziens bij SC DGK?
Bye, bye, zwaai, zwaai!quote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jou wel ja!![]()
BB sluiten werkte wel hoor de laatste paar keerquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jou wel ja!![]()
Uiteraard Dayquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jou wel ja!![]()
Sterker nog, ik volg het al!quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga je dat serieus volgen day? ik denk dat ik het wat dat betreft voor de dgk alleen bij de reguliere houdt zo af en toe
de opzet is leuk maar zag net 2 streams op een gitaar spelende brian en 2 streams op de paardenstalquote:Op maandag 27 november 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Sterker nog, ik volg het al!![]()
Wel voornamelijk de tv-uitzendingen, maar ik heb de laatste weken ook uren zitten streamen als BB weer eens saai was, hoor.
En als je houdt van het spel, is DGK echt leuk om te volgen.
Het gaat wat langzamer, ja. Ze moeten het ook een stuk langer volhouden dan bij BB, hè.quote:Op maandag 27 november 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de opzet is leuk maar zag net 2 streams op een gitaar spelende brian en 2 streams op de paardenstal![]()
wow dat klinkt interessant ik zou haast me streams aanzettenquote:Op maandag 27 november 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de opzet is leuk maar zag net 2 streams op een gitaar spelende brian en 2 streams op de paardenstal![]()
van wat ik gezien heb wel. die nieuwe speelt het spel net als jeroen hard to getquote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat wat langzamer, ja. Ze moeten het ook een stuk langer volhouden dan bij BB, hè.
Maar er gebeurd wel ontzettend veel hoor.
Die nieuwe is een irritante asshole en die flikkert er zo snel mogelijk uit, hoop ik.quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van wat ik gezien heb wel. die nieuwe speelt het spel net als jeroen hard to get
huh ook al WOW op de streams....quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
wow dat klinkt interessant ik zou haast me streams aanzetten
![]()
Tis een hufter idd..maar juist daardoor mag ie nog wel even blijven...ik ben ervan overtuigd dat ie zijn facade vanzelf zal laten vallen na een paar weken in het huis.quote:Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Die nieuwe is een irritante asshole en die flikkert er zo snel mogelijk uit, hoop ik.
ja beetje arrogant maar van wat ik zo zie mag natasia er als eerste uit die kan ik al helemaal niet uitstaanquote:Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Die nieuwe is een irritante asshole en die flikkert er zo snel mogelijk uit, hoop ik.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
Anyway...het was een enerverend avondje......trust allemaal
![]()
...en tot DGK endezo...
slaap lekker jappie ...quote:Op maandag 27 november 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
![]()
...en tot DGK endezo...
Trustenquote:Op maandag 27 november 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
![]()
...en tot DGK endezo...
Slaap lekker Puntoortje.quote:Op maandag 27 november 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
ja ik ga ook lekker slapen ....slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |