Nou zou ik toch liever mijn auto naar de Aldi brengen dan naar de kwikfitquote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef BttD het volgende:
Tering, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Nou ja, de KWIKFIT, de ALDI onder de garages
Dus? Staat toch leuker vergeleken met een wieldop. Daarnaast heb ik niet om die kras gevraagd, het is immers een nieuwe auto!quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef El_Rolando het volgende:
Het is maar een fabrieksvelg...
Jij denkt zeker dat die dingen gratis zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef Willy84 het volgende:
een velg, dat je je er druk om kan maken.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef Willy84 het volgende:
een velg, dat je je er druk om kan maken.
De band hoeft er niet vanaf idd, maar het is makkelijker als je dat wel doet, je kan er dan iets makkelijker bijquote:Op maandag 27 november 2006 19:54 schreef Acryl het volgende:Je hebt gewoon een stoeprand geraakt en geeft gewoon de kwikfit de schuld.
Om een prop erin te knallen hoeft de band er geeneens af, dus zou niet weten waar de schade vandaan komt.
(Tenzij die slimbo de band er wel af heeft gehaald en het bandenapperaat verkeerd heeft ingesteld.)
Hoe dan ook: Kwik-Fit![]()
![]()
Lijkt wel een collega van mequote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef cheqy het volgende:
Laatst mijn auto bij de kwikfit gebracht voor de keuring, 720 euro aan kosten.![]()
![]()
Van 800 naar 100??quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lijkt wel een collega van me![]()
![]()
Ook keuring kwikfit 800 euro toen naar een andere garage totaal 100 euro kwijt incl apk
Stelletje oplichters
Er wordt bedoelt dat de band niet van de velg af hoeft...niet de velg van de autoquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
De band hoeft er niet vanaf idd, maar het is makkelijker als je dat wel doet, je kan er dan iets makkelijker bij
een idd, kwik-fit --> kwik - shit![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Van 800 naar 100??
Bedankt, nu voel ik me nog meer kut.![]()
![]()
En je was niet zo nuchter om te denken van, goh duur? Ergens anders even laten keuren?quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef cheqy het volgende:
Laatst mijn auto bij de kwikfit gebracht voor de keuring, 720 euro aan kosten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:20 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En je was niet zo nuchter om te denken van, goh duur? Ergens anders even laten keuren?![]()
slotjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:43 schreef j0rrit het volgende:
Zo, inmiddels is er uitvoerige correspondentie geweest met Kwikfit. In eerste instantie wilde het filiaal de velg repareren, maar na contact te hebben gezocht met het hoofdkantoor wordt er een nieuwe velg geleverd. Deze is inmiddels binnen gekomen bij het desbetreffende filiaal en zal komende week onder de auto gezet worden.
Toch netjes dat we volledig schadeloos gesteld worden!Eind goed, al goed.
Haha. Nou, toen hadden we de auto net nieuw. En dat parkeerplaatsje is meestal wel leeg omdat de meeste mensen een eigen oprit hebben. Na de foto is de auto weer netjes op de oprit gezet en daarmee was de kous afgedaan. Sociaal of niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik vind trouwens wel, dat je wat associaal geparkeerd staat op die 2e foto![]()
Dit zijn nog de oorspronkelijke VW banden af-fabriek. Maar we bestellen altijd banden die het beste uit tests komen, en dus niet de meuk die ze al 3 jaar op de plank hebben liggen tegen aktieprijs. Zo zitten onder onze andere auto Pirelli P6 banden, die waren toen erg goed. Nog steeds overigens. Goede grip en redelijk stil. Zelf research doen helpt ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef PlarkPlark het volgende:
Beter is een nieuwe band trouwens, op remmen/banden moet je niet bezuinigen, en al HELEMAAL niet naar de Kwikfit, met hun kneiterharde Ceat banden (slijten niet, maar remmen ook niet)
Ik zou voor mijn leven vrezen als het mijn voorbanden betreft, en blijkbaar die prop ook gezet is door die stagair. Een klapband met 100+ langs een bomenrij, niet nog een keer, dankje...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dit zijn nog de oorspronkelijke VW banden af-fabriek. Maar we bestellen altijd banden die het beste uit tests komen, en dus niet de meuk die ze al 3 jaar op de plank hebben liggen tegen aktieprijs. Zo zitten onder onze andere auto Pirelli P6 banden, die waren toen erg goed. Nog steeds overigens. Goede grip en redelijk stil. Zelf research doen helpt ook natuurlijk.
bij deze :-)quote:» Er is al 416 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Een velg is één van de belangrijkste onderdelen van een auto als het gaat om het uiterlijke vertoon. Ze zijn erg kostbaar en als het goed is ben je er een beetje zuinig op... mooi schoonmaken enzovoort. Dan kan ik het mij goed voorstellen dat de TS boos wordt, wanneer zo'n prutser zijn velg verkloot!quote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef Willy84 het volgende:
een velg, dat je je er druk om kan maken.
Reageren op posts uit 2006.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een velg is één van de belangrijkste onderdelen van een auto als het gaat om het uiterlijke vertoon. Ze zijn erg kostbaar en als het goed is ben je er een beetje zuinig op... mooi schoonmaken enzovoort. Dan kan ik het mij goed voorstellen dat de TS boos wordt, wanneer zo'n prutser zijn velg verkloot!
Gelukkig ben ik er ook nog, heb 2006 en 2007 helemaal overleefdquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 19:54 schreef Acryl het volgende:Je hebt gewoon een stoeprand geraakt en geeft gewoon de kwikfit de schuld.
Dat zie je toch?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef cdneger het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Leg eens uit, ik kan me bij die sporen geen beeld vormen van een auto die een stoeprand raakt. Enlighten us.
HOE FUCKING OUD IS DIT TOPIC??!??!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |